abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144975728
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..

Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden.. Maar de laatste tijd denken mensen vaak dat ik gewoon elke keer een ander heb, dan ga ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega ergens wat drinken en met bijvoorbeeld met een andere mannelijke vriend gewoon even de stad in.

Maar is dat nou zo vreemd om als vrouw mannelijke vrienden te hebben? Hierdoor durf ik nu weinig vriendschappen op te bouwen met mannen omdat iedereen er toch al een oordeel over heeft en ik weet ik moet mij er niet druk om maken..

Maar hoe zien jullie dat? Hebben jullie vrouwen ook mannelijke vrienden, en jullie mannen ook vrouwelijke vrienden?
pi_144975764
quote:
Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden..
Wat verschrikkelijk ouderwets is dat. :{

Ik (als man) heb meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke. En dat is omdat ik meestal beter met vrouwen kan opschieten.
pi_144975777
Ik heb dat dus net andersom, ik kan beter met mannen opschieten dan met vrouwen en bij mannen kan ik vaak beter mijn verhaal kwijt en voel ik mij meer bij hun op mijn gemak..
pi_144975789
Vriendschap tussen man en vrouw is onzin. Er zal altijd een van de twee zijn die meer zou willen wat resulteert tot een geen oprechte vriendschappelijke relatie.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_144975826
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:12 schreef Gewas het volgende:

[..]

Wat verschrikkelijk ouderwets is dat. :{

Ik (als man) heb meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke. En dat is omdat ik meestal beter met vrouwen kan opschieten.
Ook in moeilijke tijden.
pi_144975918
Ik zou me niet te druk maken over deze verschrikkelijk ouderwetse en kleingeestige opvattingen. Ik persoonlijk vind vriendschappen met mannen veel makkelijker dan met vrouwen. Ik weet dat er veel mannen zijn die geen nee zouden zeggen tegen een van hun vrouwelijke vriendinnen maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. De mannen die ondervinden dat het een vriendschap wel in de weg staat zijn domweg desperate.
Resistance is futile.
pi_144975950
Ja, dat heb ik ook. Geen idee waar dat door komt..

"vriendinnen weekends' en workshops bonbons maken zijn ook niet aan mij besteed.
pi_144975964
Andersom trouwens: ik weet dat een relatie met mijn beste vriend uitstekend zou werken en ik zou er voor gaan in de juiste omstandigheden maar ik ben niet verliefd/jaloers op zijn vriendin etc. etc. Ik ben heel blij dat hij gelukkig is, al moet ik eerlijk zeggen dat een andere vriendin in onze kring niet kan ophouden met zeiken over zijn vriendin.
Resistance is futile.
pi_144975983
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:16 schreef thom_05 het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is onzin. Er zal altijd een van de twee zijn die meer zou willen wat resulteert tot een geen oprechte vriendschappelijke relatie.
Wie heeft bepaald dat een vriendschap altijd 100% vrij moet zijn van seksuele aantrekkingskracht?
Resistance is futile.
  zondag 28 september 2014 @ 10:34:11 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976029
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef Noordsestern het volgende:
Ja, dat heb ik ook. Geen idee waar dat door komt..

"vriendinnen weekends' en workshops bonbons maken zijn ook niet aan mij besteed.
LOL dat ja :'). Ik vind het leuk om met een vriendin te shoppen of koffie te drinken of uit te gaan en vervolgens vind ik het echt geen ramp als we elkaar een maand niet horen of zien. Maar veel vrouwen worden daar onzeker van. 'Ik heb al een week niks gehoord!'. :') !

Met mannen is dat soort dingen gewoon veel makkelijker.
Resistance is futile.
pi_144976048
Ik denk nog steeds dat vrouwen wel vrienden kunnen zijn met mannen maar andersom niet...

En dan bedoel ik niet een keer de stad in of samen te drinken maar echt "close" contact waarbij je regelmatig afspreekt.

Ik denk namelijk dat de man dan 9 van de 10 keer stiekem meer wil maar te pussy is om het te proberen. Uitzonderingen daargelaten maar denk dat die erg zeldzaam zijn.
pi_144976105
Tja wat kan het jou schelen wat hun denken, heb ook veel mannelijke vrienden, sommigen zeggen daar wel eens wat van, vraag dan altijd of ze zelf zo saai leven hebben om zich te gaan bemoeien met het mijne, dan is dat gezeik wel afgelopen.
pi_144976118
Ze willen je palen, ook al denk jij dat t puur vriendschap is. Hint er maar eens één keer op en let dan op de reacties. Jij als vrouw kan het misschien wel, vriendschap met de andere sekse, maar bij 99 vd 100 mannen zit er iets in hun achterhoofd wat zegt 'wie weet...'
pi_144976151
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik denk nog steeds dat vrouwen wel vrienden kunnen zijn met mannen maar andersom niet...

En dan bedoel ik niet een keer de stad in of samen te drinken maar echt "close" contact waarbij je regelmatig afspreekt.

Ik denk namelijk dat de man dan 9 van de 10 keer stiekem meer wil maar te pussy is om het te proberen. Uitzonderingen daargelaten maar denk dat die erg zeldzaam zijn.
Dat zou betekenen dat je met iedere vrouw zou willen neuken. Genoeg leuke/aardige vrouwen die ik gewoon niet aantrekkelijk vind. Daarnaast heb je ook nog vrouwen waar je misschien wel seks mee zou willen maar geen relatie terwijl een vriendschap prima werkt. Seks hebben zou de vriendschap kunnen verpesten dus dan maak je gewoon een afweging.
pi_144976174
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ze willen je palen, ook al denk jij dat t puur vriendschap is. Hint er maar eens één keer op en let dan op de reacties. Jij als vrouw kan het misschien wel, vriendschap met de andere sekse, maar bij 99 vd 100 mannen zit er iets in hun achterhoofd wat zegt 'wie weet...'
Als je gewoon "een keer" iets gaat drinken na werktijd weet ik dat zo net nog niet...of een keertje shoppen oke...MAAR op het moment dat een man vaker afspreekt en dingen wil doen geldt het bovenstaande.
pi_144976224
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat je met iedere vrouw zou willen neuken. Genoeg leuke/aardige vrouwen die ik gewoon niet aantrekkelijk vind. Daarnaast heb je ook nog vrouwen waar je misschien wel seks mee zou willen maar geen relatie terwijl een vriendschap prima werkt. Seks hebben zou de vriendschap kunnen verpesten dus dan maak je gewoon een afweging.
Dus je zou oprecht niks met die vriendinnen willen doen mocht je de kans krijgen? Maar je spreekt er wel regelmatig mee af?

Ik ken ook zat vrouwen waar ik wel seks mee zou willen hebben maar geen relatie... hele domme maar wel knap bijvoorbeeld... Dat betekend niet dat ik alleen vriendschap met ze wil.
  zondag 28 september 2014 @ 10:45:50 #17
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144976248
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Als je gewoon "een keer" iets gaat drinken na werktijd weet ik dat zo net nog niet...of een keertje shoppen oke...MAAR op het moment dat een man vaker met je af spreekt en dingen wil doen geldt het bovenstaande.
Wat een bekrompen onzin. :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144976265
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 10:45 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Wat een bekrompen onzin. :')
Mag je vinden maar ik denk dat het 9 van de 10 keer toch klopt....
  zondag 28 september 2014 @ 10:49:47 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976308
quote:
Waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?
Resistance is futile.
  zondag 28 september 2014 @ 10:50:12 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976312
quote:

Resistance is futile.
pi_144976348
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 10:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij toch ergens hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....

Uitzonderingen zullen er altijd zijn en zeg ook niet dat dit de unanieme waarheid is maar denk persoonlijk dat het wel vaak op gaat. En op zich staat het de vriendschap niet in de weg inderdaad.

En dan bedoel ik niet een keer iets leuks doen, want ik kan ook prima iets afspreken met een vrouw zonder dat ik daar meteen iets achter zoek, maar niet als het regelmatig is.
  zondag 28 september 2014 @ 10:56:52 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976438
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....

Uitzonderingen zullen er altijd zijn en zeg ook niet dat dit de unanieme waarheid is maar denk persoonlijk dat het wel vaak op gaat. En op zich staat het de vriendschap niet in de weg inderdaad.
De intenties om een vriendschap aan te gaan hoeven toch niet zuiver te zijn om er op lange termijn een eerlijke vriendschap op te bouwen? Seksuele aantrekkening verandert vaak, en doorgaans zwakt het af. Heel vaak komen mensen tot de conclusie na een half jaar dat iemand in hun optiek wel aantrekkelijk is maar ze zouden er toch geen seks mee hebben want ze kennen deze persoon te goed, waardoor ze het uiterlijk ook anders gaan zien. Als in, je 'weet' dat iemand aantrekkelijk is maar je staart je er niet meer blind op omdat je beter weet.
Resistance is futile.
  zondag 28 september 2014 @ 10:58:28 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976462
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus je zou oprecht niks met die vriendinnen willen doen mocht je de kans krijgen? Maar je spreekt er wel regelmatig mee af?

Ik ken ook zat vrouwen waar ik wel seks mee zou willen hebben maar geen relatie... hele domme maar wel knap bijvoorbeeld... Dat betekend niet dat ik alleen vriendschap met ze wil.
Met die hele domme vrouwen zou je waarschijnlijk ook geen vrienden kunnen zijn. Hoogstens neukertje.
Resistance is futile.
pi_144976511
quote:

Bij mij persoonlijk: het is niet zozeer meer willen, als niet met walging vervuld raken van het idee dat er ooit meer zou gebeuren :P
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144976527
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 10:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, alleen is het wel goed je dat te beseffen denk ik, en waarschijnlijk de reden waardoor haar omgeving er iets achter zoekt
pi_144976606
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef famke87 het volgende:
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..

Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden.. Maar de laatste tijd denken mensen vaak dat ik gewoon elke keer een ander heb, dan ga ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega ergens wat drinken en met bijvoorbeeld met een andere mannelijke vriend gewoon even de stad in.

Maar is dat nou zo vreemd om als vrouw mannelijke vrienden te hebben? Hierdoor durf ik nu weinig vriendschappen op te bouwen met mannen omdat iedereen er toch al een oordeel over heeft en ik weet ik moet mij er niet druk om maken..

Maar hoe zien jullie dat? Hebben jullie vrouwen ook mannelijke vrienden, en jullie mannen ook vrouwelijke vrienden?
Als ik jou was zou ik me er ook niet druk om maken wat anderen vinden of zeggen.
Al vanaf de lagere school ben ik altijd al meer opgetrokken met jongens dan meisjes. Zo zijn meisjes/vrouwen altijd aan het konkelen en roddelen en jaloers zijn. Met jongens/mannen maak je meer lol. Sommigen geloven het niet, maar het kan wel platonisch zijn. Ik ben nog nooit met één van mijn vrienden naar bed gegaan.
  zondag 28 september 2014 @ 11:09:45 #27
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144976656
Ik heb ook vriendschappen met vrouwen. Niks spannends aan behalve dat ze zich schaamteloos omkleden voor je neus en vragen of het doorschijnende topje te ver gaat zonder bh
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_144976784
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 10:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wie heeft bepaald dat een vriendschap altijd 100% vrij moet zijn van seksuele aantrekkingskracht?
Dat is het niet alleen vrienden zijn waar ts het wel over heeft.
- Henry de Jouvenel
pi_144976851
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Uhm.. Ja, net als met mannen.
quote:
Ik doel meer op vrouwen waarvan je gewoon weet dat je in karkter ofzo te veel botst voor een relatie maar een vriendschap prima werkt. Met hele domme mensen heb ik ook geen vriendschap. En ik ga een vriendschap niet op het spel zetten voor seks. Dat kan ik ook wel ergens anders krijgen. Bij vrouwen met wie ik wel meer wil of juist vrouwen waar ik ook geen vriendschap mee wil.
pi_144976865
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 11:16 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Want ? Je kan alleen vrienden zijn met mensen die je foeilelijk vindt ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 28 september 2014 @ 11:22:17 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144976889
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 11:16 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon vrienden zijn ondanks dat er van 1 of beide kanten seksuele aantrekkingskracht is? Dus wat maakt dat dan uit?

Of ben jij zo een holbewoner die zich niet in kan houden?
Resistance is futile.
  zondag 28 september 2014 @ 11:26:24 #32
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144976967
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden. Ze behandelen mij niet als een prinses, dus als ze mij al willen neuken voelt het voor mij nog gewoon oprecht. Niemand die er ooit over zeikt. :)
pi_144977348
Ik ben beter bevriend met vrouwen dan met vrouwen, en ik zeg het heel eerlijk. Ik zou zeker wel seks willen hebben met een vriendin van mij, maar dat betekent niet dat ik verder geen lol met der heb?
Error404
pi_144977617
Fuck de mening van andere mensen wat dat betreft :)

Ik heb ook meer mannelijke vrienden, niet omdat ik het met vrouwen niet goed kan vinden
en niet omdat ik het lekker cool vind om 1 of the guys te zijn ( :') ) maar omdat het
toevallig zo is. Als je blij van ze wordt dan laat je het toch lekker zo? Ik zou me echt niet
druk gaan maken om wat anderen van jou vinden, vaak is de mening van andere vrouwen
wat dat betreft alleen maar een beetje jaloezie.

Lekker chilleeee ^O^
pi_144977716
Ik heb echt nog nooit gehad dat iemand mij er raar op aan kijkt dat ik veel manlijke vrienden heb

Misschien zit je probleem meer in de andere mensen dan in jou of je manlijke vrienden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144977842
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:07 schreef IGlossy het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik me er ook niet druk om maken wat anderen vinden of zeggen.
Al vanaf de lagere school ben ik altijd al meer opgetrokken met jongens dan meisjes. Zo zijn meisjes/vrouwen altijd aan het konkelen en roddelen en jaloers zijn. Met jongens/mannen maak je meer lol. Sommigen geloven het niet, maar het kan wel platonisch zijn. Ik ben nog nooit met één van mijn vrienden naar bed gegaan.
Dat je het niet hebt gedaan betekent niet dat zij het niet zouden willen mocht jij enige hint in die richting geven.
pi_144978362
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Want ? Je kan alleen vrienden zijn met mensen die je foeilelijk vindt ?
Ts heeft het over alleen vrienden zijn met mannen zonder dat ze iets meer wil doen. Zodra je sex erin gooit geldt dat niet meer dus is het onzin om erbij te halen.
- Henry de Jouvenel
pi_144978388
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 11:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon vrienden zijn ondanks dat er van 1 of beide kanten seksuele aantrekkingskracht is? Dus wat maakt dat dan uit?

Of ben jij zo een holbewoner die zich niet in kan houden?
Nou nee een puur vriendschap is in mijn ogen iets anders dan vriendschap plus aantrekkingskracht.
- Henry de Jouvenel
  zondag 28 september 2014 @ 12:42:30 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144978573
Wel apart dat mannen blijkbaar vanuit hun eigen falen/bekrompenheid redeneren dat vriendschap met een vrouw onmogelijk is.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144978628
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_144978670
quote:
3s.gif Op zondag 28 september 2014 12:42 schreef Re het volgende:
Wel apart dat mannen blijkbaar vanuit hun eigen falen/bekrompenheid redeneren dat vriendschap met een vrouw onmogelijk is.
Iets met een gebrek aan, waardoor ze extra zweterig worden in vrouwelijk gezelschap. Dan wordt zo'n vriendschap lastig.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_144979549
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij toch ergens hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....

En dan bedoel ik niet een keer iets leuks doen, want ik kan ook prima iets afspreken met een vrouw zonder dat ik daar meteen iets achter zoek, maar niet als het regelmatig is.
Misschien komt het door je Fok!naam, maar sommige van die mannelijke vrouwen lopen er ook als een man bij..

Brede schouders, dito loopje, shag rokend, overalls of bretels dragend maar nooit spannende rokjes. Wel lachen maar daar hoef ik echt geen seks mee.

Tenzij jij hem graag steekt in alles wat een gleuf en tieten heeft :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 28 september 2014 @ 13:25:34 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144979664
Ik heb best wat mannelijke vrienden gehad, maar uiteindelijk wilde ze allemaal toch meer en daar heb ik geen zin meer in dus ik heb mannelijke vriendschappen opgegeven.
Behalve dan met homovrienden, die heb ik nog wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  PR en moderator zondag 28 september 2014 @ 14:32:28 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144981224
Moet gewoon kunnen, mensen die zeggen dat dat niet kan hebben het gewoon niet helemaal begrepen.
Mannen zijn mensen, vrouwen zijn mensen, mensen kunnen bevriend raken met mensen en vriendschappelijke dingen doen met mensen. Het zijn niet 2 verschillende diersoorten ofzo.
Het gaat er niet om welk geslacht iemand heeft, maar of diegene een persoonlijkheid heeft die bij jou past waardoor je er bevriend mee kan raken.
Ik vind onder mannen vaak meer mensen die dezelfde humor delen als ik dan onder vrouwen, haske gezellig.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 28 september 2014 @ 14:39:47 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144981410
quote:
Ja lekker boeiend. Zelfs al zouden ze je willen palen als ze daar de kans toe kregen hoeft dat nog steeds geen gezellige vriendschap in de weg te zitten.
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2014 @ 15:38:40 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144983151
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:16 schreef thom_05 het volgende:
Not this shit again.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144983778
quote:
9s.gif Op zondag 28 september 2014 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Not this shit again.
Precies.
- Henry de Jouvenel
pi_144984340
quote:

[..]

Not this shit again.
Prachtig toch? Ik kan me hier af en toe nog steeds verwonderen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 28 september 2014 @ 16:15:47 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144984459
quote:

[..]

Not this shit again.
Om eerlijk te zijn, ik geloof er ook niet meer zo in, ik had mannelijke vrienden toen ik nog getrouwd was, ik ging scheiden en stuk voor stuk gaven ze aan al langer gevoelens voor me te hebben, uiteindelijk zijn al die vriendschappen stuk gelopen.
Mijn vriend had een vriendin, al voor jaren, en ineens uit het niets begon ze sexy foto's van haarzelf te sturen en dubbelzinnige opmerkingen te maken, is dus ook stuk gelopen.

Iedere keer nu ook als ik denk dat er een vriendschap ontstaat loopt het op hetzelfde uit, dus ik begin er niet meer aan.
De enige mannelijke vrienden die ik nog heb zijn of homo of partners van vriendinnen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144984571
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, ik geloof er ook niet meer zo in, ik had mannelijke vrienden toen ik nog getrouwd was, ik ging scheiden en stuk voor stuk gaven ze aan al langer gevoelens voor me te hebben, uiteindelijk zijn al die vriendschappen stuk gelopen.
Mijn vriend had een vriendin, al voor jaren, en ineens uit het niets begon ze sexy foto's van haarzelf te sturen en dubbelzinnige opmerkingen te maken, is dus ook stuk gelopen.

Iedere keer nu ook als ik denk dat er een vriendschap ontstaat loopt het op hetzelfde uit, dus ik begin er niet meer aan.
De enige mannelijke vrienden die ik nog heb zijn of homo of partners van vriendinnen.
Ik denk dat er misschien een bepaald euhm niveau voor nodig is om mensen gewoon als mensen te zien en niet meteen overal op te willen springen
In mijn vriendengroep komen dit soort dingen echt nooit voor en zijn mannen en vrouwen al jaren bevriend met elkaar
Maar dat komt omdat mensen elkaar waarderen als mens, en niet als wandelende kut of pik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')