SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Guppy op 29-09-2014 08:26:01 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij draait je nog even om?quote:Op zondag 28 september 2014 09:47 schreef GotC het volgende:
Hier ook prima weerVerwacht dat ze nu ongeveer bij de start zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Holy shit, vanaf welk moment ging Kipsang er vorig jaar echt het gas op geven? Want ze zitten nu meer dan een halve minuut onder die tijd.
[ Bericht 3% gewijzigd door mosselmossel op 28-09-2014 10:25:36 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ondertussen in Berlijn lopen ze 37 seconden onder het wereldrecord, met nog 10km te gaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, al even wat topic's gemist zeg!
Moet ook bekennen dat ik er achter ben gekomen dat ik gewoon stikjaloers ben op blessureloze lopers. Kan het niet aanzien dat iemand lekker soepel bezig lijkt te zijn en ik niet mag door een stomme enkel.
Gisteren was ik dan wel weer hardloopgerelateerd bezig, want aanmoedigen is ook belangrijk!
Mijn kinderen hebben met opa en oma de colorobstaclerun gedaan, 3 Km. Het was werkelijk schitterend om te zien, dat geploeter op handen en voeten door de blubber, pricesless!
Had ik zelf wel willen doen maar was nog niet verstandig geweest. Enkel trekt nog wat na stukken lopen of staan, gisteren de hele dag op gestaan en zeurt nu nog wat na.
Ik ga deze week wel weer proberen te gaan lopen, begin met wandelen, daarna wat dribbelen, en kijken hoe het voelt en vandaaruit weer op gaan schroeven.
Zit alweer dik 4 weken stil, zou haast gaan vergeten hoe geweldig het voelt na een lekkere run maar na het zien van al die blije mensen gisteren wist ik het weer!
Ik zag wat voorbij komen op Facebook, wordt een bijzondere dag voor wat FOK!kers hier, Berlijn, Lochness! Echt supergaaf, heel veel plezier gewenst!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kluizenaar! Van de week dacht ik er nog aan, hoe het met je zou gaan! Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van blije, soepele lopers, als je zelf niet kanhopelijk kun je binnenkort ook weer lekker lopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik moet overigens bekennen dat ik deze twee Duitse commentatoren niet vervelend vind om naar te luisterenhet is weer even wennen, maar eigenlijk zijn ze best goed
-49 sec
Als ze de laatste 5 kilometer 10 seconden per kilometer verliezen, lopen ze nog steeds een wereldrecord. Het gaat echt sick!quote:Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef Tarahumara het volgende:
Kunnen ze dit tempo volhouden? Volgens mij liep die Kipsang wel een wel sterk slot vorig jaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klote dat het zo lang duurt! Maar wel tof dat je weer langzaamaan kan beginnen. Ik heb trouwens eerst anderhalve week alleen gewandeld. Drie keer per week, net zo vaak als mijn hardlooptrainingen. Toen twee keer een training met korte intervallen (200 lopen, 200 wandelen en de tweede keer 400 lopen 200 wandelen) en daarna weer wat meer gaan lopen. Hopelijk herstel je snel!quote:Op zondag 28 september 2014 10:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, al even wat topic's gemist zeg!
Moet ook bekennen dat ik er achter ben gekomen dat ik gewoon stikjaloers ben op blessureloze lopers. Kan het niet aanzien dat iemand lekker soepel bezig lijkt te zijn en ik niet mag door een stomme enkel.
Gisteren was ik dan wel weer hardloopgerelateerd bezig, want aanmoedigen is ook belangrijk!
Mijn kinderen hebben met opa en oma de colorobstaclerun gedaan, 3 Km. Het was werkelijk schitterend om te zien, dat geploeter op handen en voeten door de blubber, pricesless!
Had ik zelf wel willen doen maar was nog niet verstandig geweest. Enkel trekt nog wat na stukken lopen of staan, gisteren de hele dag op gestaan en zeurt nu nog wat na.
Ik ga deze week wel weer proberen te gaan lopen, begin met wandelen, daarna wat dribbelen, en kijken hoe het voelt en vandaaruit weer op gaan schroeven.
Zit alweer dik 4 weken stil, zou haast gaan vergeten hoe geweldig het voelt na een lekkere run maar na het zien van al die blije mensen gisteren wist ik het weer!
Ik zag wat voorbij komen op Facebook, wordt een bijzondere dag voor wat FOK!kers hier, Berlijn, Lochness! Echt supergaaf, heel veel plezier gewenst!![]()
ik vind Kimetto er sterk uitzien. Het zou me niks verbazen als ie straks bij Mutai probeert weg te komen.![]()
Klopt, voor mij is hij ook favoriet.quote:Op zondag 28 september 2014 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
ik vind Kimetto er sterk uitzien. Het zou me niks verbazen als ie straks bij Mutai probeert weg te komen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaatje tussen Kimetto en Mutai
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: