Serieus? Mij spreekt Twente - Utrecht dan toch een stuk meer aan. Groningen is echt ontzettend saai dit seizoen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
tijd voor fc groningen v willem II
Hij heeft zelfs mrstylo ingelijfd.quote:Op zondag 28 september 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen trekken elkaar aan. Dit versterkt slechts onze liefde.
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=%23Teamsyntix¬intopic=0
Zijn team is vrij actief.
Dit.quote:Op zondag 28 september 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Mij spreekt Twente - Utrecht dan toch een stuk meer aan. Groningen is echt ontzettend saai dit seizoen.
Ik denk dat je het beste de stand in de gaten kunt houden. Twente is op papier leuker maar dat kan wel een doodsaaie 1-0 worden terwijl Groningen of Willem II veel kan scoren.quote:Op zondag 28 september 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Mij spreekt Twente - Utrecht dan toch een stuk meer aan. Groningen is echt ontzettend saai dit seizoen.
Twente moddert best veel aan.quote:Op zondag 28 september 2014 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste de stand in de gaten kunt houden. Twente is op papier leuker maar dat kan wel een doodsaaie 1-0 worden terwijl Groningen of Willem II veel kan scoren.
Heerenveen - PSV 9 - 10 heb je al genoeg.quote:Op zondag 28 september 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 3 wedstrijden voor 19 goals. Gaat niet gebeuren.
Okeee maar dan mag je niet meer in dit topic lekker puhquote:Op zondag 28 september 2014 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik ga De Graafschap - NEC kijken. Lekker puh.
Ik vind alleen het middenveld van Twente leuk. Voor de rest een dramatisch team. Utrecht vind ik ook vrij weinig soeps in tegenstelling tot wat ze wilden voor aanvang van het seizoen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Sjoerd Ars doet weer mee dus dat wordt gegarandeerd een spektakel.quote:Op zondag 28 september 2014 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik ga De Graafschap - NEC kijken. Lekker puh.
Valt wel mee. Twente speelt best aardig dit seizoen en het begint voorin ook steeds beter te lopen. Al snap ik niet helemaal waarom die Mihachi mag blijven spelen. Die is echt slecht.quote:Op zondag 28 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind alleen het middenveld van Twente leuk. Voor de rest een dramatisch team. Utrecht vind ik ook vrij weinig soeps in tegenstelling tot wat ze wilden voor aanvang van het seizoen.
FC Groningen speelt tegen Willem II. Ik ben fan van Chery en Antonia. De Leeuw staat in de basis. Willem II heeft ook wel een leuk ploegje.
Zin in.
Als het 9-10 wordt neem ik 38 minuten een Ajax UIquote:Op zondag 28 september 2014 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV 9 - 10 heb je al genoeg.
Het is toch best knap dat die gast het voor elkaar krijgt zo absurd veel te scoren. Bij Zwolle had hij er ook bijna elke wedstrijd een in liggen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Sjoerd Ars doet weer mee dus dat wordt gegarandeerd een spektakel.
Hij hield niet voor niks Drogba en Anelka achter zich in de topscorerslijstquote:Op zondag 28 september 2014 14:27 schreef Tchock het volgende:
Utrecht heeft de minst scorende aanval van de Eredivisie en Twente de beste verdediging na Heerenveen. Dat wordt 2-0.
[..]
Het is toch best knap dat die gast het voor elkaar krijgt zo absurd veel te scoren. Bij Zwolle had hij er ook bijna elke wedstrijd een in liggen.
Nu ga ik al helemaal Twente kijken. Cabralquote:Op zondag 28 september 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jerson Cabral staat in de basis bij Willem II. Het ex-supertalent van Feyenoord.
Welkomquote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, 04stream kijkt Groningen - Willem II. Ik dus ook
quote:Op zondag 28 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij hield niet voor niks Drogba en Anelka achter zich in de topscorerslijst
Als je het liefst naar topploegen kijkt is alles snel kut.quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut programma vandaag eigenlijk.
idd, laat het maar snel 16:45 worden.quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef hafcfan het volgende:
Wij luisteren ook.quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Halen - Jump hoort u op de achtergrond.
#nuttelozefeitjes.
Dat valt toch best mee?quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef hafcfan het volgende:
JOE NEVUR WOK ALOON ALOON ALOONquote:Op zondag 28 september 2014 14:28 schreef Vermecelli het volgende:
YNWA in de Grolsch VesteTrieste kopie van Liverpool
Geen echte krakers. Daarom volg ik Caland en ga voor De Graafschap-Nec.quote:Op zondag 28 september 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?Op Ajax, PEC en AZ na speelt de hele top tien.
Nee. Extreem wisselvallig en afhankelijk van opvliegingen van een Chery.quote:Op zondag 28 september 2014 14:31 schreef Smoofie het volgende:
Is t veilig 10 euro in te zetten op grun? 1.7 odds
Statistisch gezien is dat heel erg veilig. 5-1 uit de laatste zes duels met Willem II. Maar ja, Eredivisie hè. Kan ook prima 5-0 voor Willem II worden.quote:Op zondag 28 september 2014 14:31 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen echte krakers. Daarom volg ik Caland en ga voor De Graafschap-Nec.
Nee want Nickgod speelt niet dus Groningen is kansloos.quote:Op zondag 28 september 2014 14:31 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |