Meh... als het hier op aankomt heb ik eigenlijk alleen vertrouwen in de Duitsers.quote:Op zondag 28 september 2014 21:06 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het Turkse grondleger is een van de sterkste grondlegers anno 2014. Als ISIS daadwerkelijk Turkije heeft aangevallen, heeft Turkije alle recht om ISIS totaal te vernietigen.
Want?quote:Op zondag 28 september 2014 21:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meh... als het hier op aankomt heb ik eigenlijk alleen vertrouwen in de Duitsers.
Turken ook hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn vrij goed in opruimen.
Vanwege hun ''historisch verleden''? Daar kan Turkije ook iets van.quote:Op zondag 28 september 2014 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn vrij goed in opruimen.
En de Assyriers, Grieken en Koerden.. 4 Genocides om precies te zijn(buiten de verplichte assimilatiepolitiek)quote:
Wat wachten die Turken dan nog?quote:Op zondag 28 september 2014 21:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
En de Assyriers, Grieken en Koerden.. 4 Genocides om precies te zijn(buiten de verplichte assimilatiepolitiek)
Bron?quote:Op zondag 28 september 2014 21:19 schreef JCats het volgende:
It has been a tough call for Assad. He and his foreign ministry have been willing to forgive and forget about McCain and the Saudis-Qataris etc. attempt to overthrow his govt. to no avail. It seems that Putin, Lavrov and Iran are gonna have to intervene with some heady politicking and increased support for Assad. I highly doubt that Russia is ready to just cede its Meditterranean port. I also saw somewhere that the EU was talking to Iran about natural gas supplies due to the ongoing situation in Ukraine, so the backroom deal cutting may have already began. Hopefully for the Syrian population that is the case.
Als het Turkse leger ISIS opruimt, dan is het een wereldheld, maar waarom zouden ze op dit moment? Er is inderdaad een incident geweest, maar Turkije heeft alle recht zich niet in een oorlog te mengen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wachten die Turken dan nog?
Dat hebben ze al lang gedaan door IS te steunen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Als het Turkse leger ISIS opruimt, dan is het een wereldheld, maar waarom zouden ze op dit moment? Er is inderdaad een incident geweest, maar Turkije heeft alle recht zich niet in een oorlog te mengen.
Inderdaad, maar toen stonden ze aan ISIS' kant, als ze nu aan de kant van de Verlichters staan, riskeren ze:quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan door IS te steunen.
Pfff. In Urfa moesten ze anders de Duitsers bellen seinen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Vanwege hun ''historisch verleden''? Daar kan Turkije ook iets van.
twitter:Nutsflipped_z_1 twitterde op zondag 28-09-2014 om 21:17:21#Syria has said to the USA and EU that it will suspend covert cooperation unless full diplomatic ties are restored and coop is public. reageer retweet
Trieste actie van Assad...quote:Op zondag 28 september 2014 21:52 schreef SadPanda het volgende:
twitter:Nutsflipped_z_1 twitterde op zondag 28-09-2014 om 21:17:21#Syria has said to the USA and EU that it will suspend covert cooperation unless full diplomatic ties are restored and coop is public. reageer retweet
Want?quote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Trieste actie van Assad...
Waarom? Begrijpelijk toch.quote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Trieste actie van Assad...
quote:
Hij laat de VS en EU eerst ISIS en Al-Nusra bombarderen, met het gevolg dat die zwakker zijn geworden(waar door Assad relatief sterker in zijn schoenen zal staan), om vervolgens te zeggen: nee, niet doen! Een geplande actie.quote:
Als ik het goed begrijp, wilt Assad alleen dat Amerika ervoor uit komt dat ze met Assad samenwerken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
[..]
Hij laat de VS en EU eerst ISIS en Al-Nusra bombarderen, met het gevolg dat die zwakker zijn geworden(waar door Assad relatief sterker in zijn schoenen zal staan), om vervolgens te zeggen: nee, niet doen! Een geplande actie.
Had dat dan van te voren gezegd, oh nee, ik was vergeten dat Assad geen man is maar een moordmachine.
Hij laat ze dat helemaal niet doen, hij heeft er niet om gevraagd. Toen het als eerst aangekondigt werd zei Syrië juist 'any action of any kind without the consent of the Syrian government would be an attack on Syria'.quote:Op zondag 28 september 2014 21:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
[..]
Hij laat de VS en EU eerst ISIS en Al-Nusra bombarderen, met het gevolg dat die zwakker zijn geworden(waar door Assad relatief sterker in zijn schoenen zal staan), om vervolgens te zeggen: nee, niet doen! Een geplande actie.
Had dat dan van te voren gezegd, oh nee, ik was vergeten dat Assad geen man is maar een moordmachine.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, wilt Assad alleen dat Amerika ervoor uit komt dat ze met Assad samenwerken.
Ik snap jullie gedachtegoed, alleen, stel dat de EU en VS dat niet gaan doen (vanwege imagoschade), wat gaat Assad dan doen? Gaat hij de luchtaanvallen verbieden?quote:Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij laat ze dat helemaal niet doen, hij heeft er niet om gevraagd. Toen het als eerst aangekondigt werd zei Syrië juist 'any action of any kind without the consent of the Syrian government would be an attack on Syria'.
Het is logisch dat Syrië dit nu zegt, ondanks de geheime samenwerking blijft het westen doorgaan met ontkennen ze samenwerken.
Dan gaat de Syrische regering gewoon niet meer samenwerken met het westen zoals ze nu doen, geen informatie over ISIS en AQ doelen meer doorgeven, geen informatie over Syrië-gangers doorgeven enzovoort.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
[..]
Ik snap jullie gedachtegoed, alleen, stel dat de EU en VS dat niet gaan doen (vanwege imagoschade), wat gaat Assad dan doen? Gaat hij de luchtaanvallen verbieden?
Denk je dat de EU en de VS er openlijk voor zullen uitkomen? Ik weet het zelf eerlijk gezegd niet. Het Westen heeft de beste onderhandelaars ter wereld, ik denk dat het Westen net zo goed met hoge sancties kan dreigen(wel via de achterkamer).quote:Op zondag 28 september 2014 22:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan gaat de Syrische regering gewoon niet meer samenwerken met het westen zoals ze nu doen, geen informatie over ISIS en AQ doelen meer doorgeven, geen informatie over Syrië-gangers doorgeven enzovoort.
Luchtaanvallen verbieden kan Syrië niet zonder hulp van Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |