SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie ben jij ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
(we) hadden ook niet anders verwacht.![]()
issie gestegen jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef ThadCastle het volgende:
Toch mooi 11k erbij door Qazaisvis
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik word geundercut door NAC bredaPauper club
#FreeTrapz![]()
Lijkt wel een vrouwquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
een negerin in m'n bronze pack![]()
heb gehoord dat je een schooier bentquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand die de FUT / Fifa scheiding heeft meegemaakt.
Ik weet het nog als de dag van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de post van Toefjes hebt begrepen. Proficiat![]()
![]()
Heb gehoord dat je graag met KK scheldt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb gehoord dat je een schooier bent
Afstammeling van GJE of Stoereboii?![]()
moet je wat coins hebben ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je graag met KK scheldt.
Afstammeling van GJE of Stoereboii?![]()
Haha dan heb ik jou net ook 'geundercut'quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
ik word geundercut door NAC bredaPauper club
![]()
![]()
ach verkoop ik m woensdag welquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dan heb ik jou net ook 'geundercut'
#FreeTrapz![]()
Leveren bronze packs bij jou al veel op?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
een negerin in m'n bronze pack![]()
eentje van het eerste uur. FIFA 11 taferelenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand die de FUT / Fifa scheiding heeft meegemaakt.
Ik weet het nog als de dag van gisteren![]()
Geniale middag inderdaad.
Weet nog wel dat ik zo snel mogelijk van stage naar huis ging om te tamperen.
Van Persie's die voor 5k verkocht worden.![]()
lolzquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef zerokil het volgende:
Nu we toch bezig zijn, deze mogen we niet missen.:
[ afbeelding ]![]()
Wel bizar dat ze blijkbaarbij die mobiele FUT mode wel toffe features hebben zoals speciale IF's die je bij bepaalde cups kan winnen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2945639.page#33324462
Waarom dan niet op de consoles
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
he ff wat anders he, kan je die technieken niet opslaan. en die shit die je in kan stellen bij je team dat hij achter de verdeding probeert te kruipenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat bedoel je precies? Snap niet echt wat hier staatquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
he ff wat anders he, kan je die technieken niet opslaan. en die shit die je in kan stellen bij je team dat hij achter de verdeding probeert te kruipen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
No shit, tis sjonquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Snap niet echt wat hier staat![]()
![]()
Sexy Lexy
ohnee eigen goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja me wedstrijd begon dus moest even snel, maar voor de wedstrijd kan je bij team management instellen wat voor acties spelers uit moeten voeren. kan dat ook altijd hetzelfde zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
H2H gameplay is wel wat fijner maar kent ook die gekke pingels etc. Alles iig iets minder overdreven dus wel leuker. Of het komt gewoon omdat het geniale spelers zijn![]()
![]()
Potjes die ik met silvers speelde waren ook heel anders. Makkelijker verdedigen, makkelijker schieten, iets meer tijd aan de bal..en had niet het gevoel dat het aan de tegenstanders lag. Een beetje zoals het offline aanvoelde.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
deze shit. kan je die ook standaard instellen. kan t niet vinden.
en een custom tactic kan je volgens mij ook niet meer opslaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zieke goal van Simon Poulsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh zo, dat had ik helemaal nog niet gezien joh. Werkt het een beetje?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze shit. kan je die ook standaard instellen. kan t niet vinden.
en een custom tactic kan je volgens mij ook niet meer opslaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou ja kan het dus alleen in die 30 sec instellen voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh zo, dat had ik helemaal nog niet gezien joh. Werkt het een beetje?![]()
kan ik nooit 11 spelers instellen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel handig, kan tegen je backs zeggen dat ze lekker achterin blijven. Werkte net bij H2H geniaal. Heb Carvajal en Marcelo geen een keer voorin gezienquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh zo, dat had ik helemaal nog niet gezien joh. Werkt het een beetje?![]()
![]()
Oh beter, dat maakt workrates wat minder belangrijk dan. Al is het dus wel kut als je het ieder potje moet doen. Daar heb ik echt geen zin in. Zelfde als een wissel doen begin vd wedstrijd..na 3 potjes ben ik daar wel klaar meequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel handig, kan tegen je backs zeggen dat ze lekker achterin blijven. Werkte net bij H2H geniaal. Heb Carvajal en Marcelo geen een keer voorin gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja zou zeggen dat je het ergens op moet kunnen slaan. maar kan t echt alleen op dat moment vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh beter, dat maakt workrates wat minder belangrijk dan. Al is het dus wel kut als je het ieder potje moet doen. Daar heb ik echt geen zin in. Zelfde als een wissel doen begin vd wedstrijd..na 3 potjes ben ik daar wel klaar meePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kazim2 bohhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez blijft maar scoren joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor opstelling spelen jullie nu? Ik 442(2) maar het wil niet echt vlotten
IBGSGRAAG VERWIJDEREN![]()
442quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef The_Yakuza het volgende:
IBGSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
41212(2) speelt hier wel lekker met goldsquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef The_Yakuza het volgende:
IBGSmet silvers loopt 4321 ook soepel
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wie heb je op het middenveld en LM/RM?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die backs van AZ
OP korte hoek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij loopt het ook nog niet hoor, maar met dit team tot nu toe wel beter dan de 433 varianten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik gewoon slecht denk ik:')Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit gewoon te worstelen in divisie 8quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ook nog niet hoor, maar met dit team tot nu toe wel beter dan de 433 varianten.
Dat kan toch niet
Vond het in 14 al een schaamte als ik in de tweede of derde zatGRAAG VERWIJDEREN![]()
5212quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef The_Yakuza het volgende:
IBGS![]()
Vorige FUT begon ik met 20 overwinningen in FUT seasons..dat is hier wel andersquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te worstelen in divisie 8
Dat kan toch niet
Vond het in 14 al een schaamte als ik in de tweede of derde zat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is je record nu?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ook nog niet hoor, maar met dit team tot nu toe wel beter dan de 433 varianten.![]()
kan jij nog in je TA's toefmeister ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het hele weekend fappen op de goals van AZPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is je team met Tevez dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige FUT begon ik met 20 overwinningen in FUT seasons..dat is hier wel andersGRAAG VERWIJDEREN![]()
31-1-13, maar zitten ook wat offline potjes en een TOTW challenge bij.quote:
Al had ik ook 3x een disconnect bij een voorsprong
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez? Dat ging over Juve IRL. Heb hem niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat is je team met Tevez dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vergeet soms dat er een wereld buiten FUT isquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tevez? Dat ging over Juve IRL. Heb hem niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat is een TA?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan jij nog in je TA's toefmeister ?![]()
ja, bij de bio als het goed isquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef Pino0 het volgende:
Kan je op de web app zien hoeveel owners een speler heeft gehad ivm handelen?![]()
Ben nu zelf divisie 6 en ik verspeel steeds de voorsprongquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ff, dat duurt nog wel een jaar
Corners kunnen gevaarlijk zijn maar als je hem verkeerd neemt wordt je zo gecountered. In 14 scoorde je de helft van de keer nu misschien 10% als je goed kan timenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Holtby wint een heaeder bij een corner. Corners zijn nog steeds sterk..![]()
Dankuquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, bij de bio als het goed is![]()
Is het Nederlands commentaar nog geupdate? Heb het idee dat het al heel lang hetzelfde is en maar uit 50 zinnen bestaat, maar heb het dan ook nooit meer dan 1 wedstrijd aan staan![]()
ik ook nu zijn ze alleen logged in elsewherequote:
#FreeTrapz![]()
Ja eerste pot 3-0, tweede 5-2.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Lukt het daar een beetje mee?![]()
Je moet echt op de console uitloggen, als je de console uitzet terwijl je nog in het FUT menu zit krijg je datquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ook nu zijn ze alleen logged in elsewhere![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het hele weekend fappen op de goals van AZAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
welke divisie zit jij en wat is je team?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja eerste pot 3-0, tweede 5-2.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ja maar het is een trade account dus speel er geen fifa op.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet echt op de console uitloggen, als je de console uitzet terwijl je nog in het FUT menu zit krijg je datPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was gold cupquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
welke divisie zit jij en wat is je team?![]()
Nee krijg dat zelfs als ik netjes uit FUT ben gegaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet echt op de console uitloggen, als je de console uitzet terwijl je nog in het FUT menu zit krijg je dat![]()
![]()
Henrys denkt dus dat we elke dag op onze trade accounts op de console inloggen. Wat een helder licht is het ook![]()
![]()
denk dat ik er nog wel in kan. op een of ander manier kom ik ook als ik op sign out klik en met een andquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:30 schreef Toefjes het volgende:
Henrys denkt dus dat we elke dag op onze trade accounts op de console inloggen. Wat een helder licht is het ookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Opstelling met 4 middenvelders vind ik echt fijn spelen dit jaar, vind wingers maar waardeloos. Mertens is zelfs gedeeld topscorer met 16 goals in 14 wedstrijden samen met Tevez (Tevez heeft wel 9 assists)![]()
dus 41212 bevalt welquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:50 schreef Henrys het volgende:
Opstelling met 4 middenvelders vind ik echt fijn spelen dit jaar, vind wingers maar waardeloos. Mertens is zelfs gedeeld topscorer met 16 goals in 14 wedstrijden samen met Tevez (Tevez heeft wel 9 assists)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet Xbox trading het alweer?
Ik ben straks net op tijd thuis voor The Football League Show en nog 13 minuten internet.![]()
Manishquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doet Xbox trading het alweer?
Ik ben straks net op tijd thuis voor The Football League Show en nog 13 minuten internet.![]()
![]()
Wil iemand mij helpen met een Benzema - Rodrigo (+ Modric) hybrid?Budget zo'n 50k zonder de genoemde spelers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
3x vierkantje bashen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Tips? Als ik hem op mijn vrije man wil spelen schiet hij hem giga ver![]()
Ben er beetje klaar mee zo onderhand. Ben iedere keer een stuk beter dan mn tegenstander en schiet veel vaker op het doel en op de een of andere manier gaan ze er nauwelijks in. En als ik dan 1 tegen aanval krijg in een hele wedstrijd is het gelijk een doelpunt.![]()
Nu al de 2e keer dat ik in de finale sta van een cup, een error krijg bij het zoeken naar een tegenstander en dan opnieuw moet beginnen als ik terugkeer in FUT.
Echt...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga maandag geld terugeisen, wat bugs zijn begrijpelijk maar de online gameplay werkt voor geen kanten.quote:Op zondag 28 september 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Nu al de 2e keer dat ik in de finale sta van een cup, een error krijg bij het zoeken naar een tegenstander en dan opnieuw moet beginnen als ik terugkeer in FUT.
Echt...blablablabla![]()
Het is alleen wat moeilijker om te scoren met een gewoon schot.quote:Op zondag 28 september 2014 00:16 schreef SugeLucky het volgende:
kan je enkel scoren met een geplaatst schot of zo?![]()
Die Arroyo die ik had gekocht had al 2 goals uit 2 wedstrijden en toch werd hij er zo goedkoop opgezetZijn schot is echt heel goed trouwens.
![]()
Gewoon Sneijder kopen. Scoort alles in de 16quote:Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is alleen wat moeilijker om te scoren met een gewoon schot.![]()
Ja waarom is het nodig om dan weer een speciaal schot te moeten doen. Als je echt voetbalt schiet je ook gewoon, dan ga je ook niet een speciaal schot doen om te scoren. Maar goed, daarom scoor ik dus nauwelijks uit alle kansen die ik krijg vermoed ikquote:![]()
je controller van assisted afhalen bij voorzetten. Op semi zetten dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Tips? Als ik hem op mijn vrije man wil spelen schiet hij hem giga verDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Dit maar eens maken denk ik (ja pacehoer dit dat), al is die RB wel belachelijk duur zeg.
edit. ah Tosic en (de andere) Fernandes kan ook op rechts, scheelt weer 15k ofzo.![]()
krijg dat pleuris ding dr niet in hoor
#FreeTrapz![]()
thats what she saidquote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef FCsuarez het volgende:
krijg dat pleuris ding dr niet in hoor![]()
Higuan kopen, scoorde bij mij in de eerste 3 wedstrijden 7 keer. Had echt bij hem het idee dat die bijna elke kans er direct in schoot, terwijl ik met andere spelers ook regelmatig moeite heb.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:58 schreef SugeLucky het volgende:
Ben er beetje klaar mee zo onderhand. Ben iedere keer een stuk beter dan mn tegenstander en schiet veel vaker op het doel en op de een of andere manier gaan ze er nauwelijks in. En als ik dan 1 tegen aanval krijg in een hele wedstrijd is het gelijk een doelpunt.![]()
In Seasons?quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef Roypsv het volgende:
ea servers er weer uit?
kwam me ex net tegen, de hoer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie heeft er voor mij een leuke team 80k
of een lekkere turkse donerteam van 80k met een beetje knoflooksaus?![]()
hey hey hey, denk eens aan je taalgebruikquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Proxzor het volgende:
Kanker servers tiefen me er weer uit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
inmiddels wel ja dikke koequote:Op zondag 28 september 2014 01:25 schreef esox83 het volgende:
[..]
Is dat die dikke van de twitch stream?![]()
ik ook na de match, hoerige EAquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Proxzor het volgende:
Kanker servers tiefen me er weer uit.![]()
Ja geweldige ervaring natuurlijk. Je leeft daar als team zo naar toe.quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lekker man, hoe voelde het om daar op het veld te staan ?![]()
geweldig, wat is je volgende doel ?quote:Op zondag 28 september 2014 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja geweldige ervaring natuurlijk. Je leeft daar als team zo naar toe.![]()
En ja hoor, die is ook voor 65k verkochtquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er ook gewoon meer dan 10k goedkoper op, maar ik klaag niet
edit.
De goedkoopste gelijk maar teruggekocht
[ afbeelding ]
Eens kijken of die ook voor 65k gaat![]()
En gelijk weer de goedkoopste BIN opgepikt:![]()
![]()
Kampioenschap Div 5 natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
geweldig, wat is je volgende doel ?![]()
transfermarkt is echt raar somsquote:Op zondag 28 september 2014 01:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En ja hoor, die is ook voor 65k verkocht![]()
En gelijk weer de goedkoopste BIN opgepikt:
[ afbeelding ]![]()
Vorig jaar verkocht ik regelmatig IF's voor tientallen duizenden meer dan hun goedkoopste IF, TOTY Thiago Silva zelfs een keer voor meer dan 200.000 te veelquote:Op zondag 28 september 2014 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
transfermarkt is echt raar soms![]()
![]()
ja word er kk gek van serieus.quote:Op zondag 28 september 2014 01:50 schreef Proxzor het volgende:
Ik word die pepernoot van een sturridge ook zo zat he.![]()
Die vent rent nog sneller dan zwartepiet op pakjesavondquote:Op zondag 28 september 2014 01:51 schreef esox83 het volgende:
wat is er met stur dan? goeien spits toch?![]()
lekker voor jequote:Op zondag 28 september 2014 01:53 schreef Roypsv het volgende:
KANKER AHMED MUSA FUCKING 6 GOALS PACE TEGEN HOERIGE FLIKKERBAAS![]()
soort mocro dus, zie ze helaas teveel hier die tasjesdieven,,,,
in 14 gebruikte ik hem ook vaak samen met jovetic super![]()
ja laten we ahmed musa beste speler in het spel maken want die mongool scored iedere week een hatrick![]()
hahahquote:Op zondag 28 september 2014 01:55 schreef Roypsv het volgende:
ja laten we ahmed musa beste speler in het spel maken want die mongool scored iedere week een hatrick
hahahha
hahahahaha![]()
Op het WK was hij best goed.quote:Op zondag 28 september 2014 01:55 schreef Roypsv het volgende:
ja laten we ahmed musa beste speler in het spel maken want die mongool scored iedere week een hatrick![]()
jankenquote:Op zondag 28 september 2014 01:57 schreef Roypsv het volgende:
waarom speel ik dit spel nog. flikker toch op man pacefifa![]()
ja doumbia/musa sprinten volle gas boateng en benatia voorbij dat ze gewoon omvallen als ze omdraaienquote:Op zondag 28 september 2014 01:59 schreef esox83 het volgende:
Is het zo erg Roy? ik heb hem nog niet maar als het zoveel frustratie teweeg brengt....ik verkoop bij deze fifa 15
![]()
Ik heb Emenike en Doumbia als spitsen, maar Musa op CAM. Leuk hoorquote:Op zondag 28 september 2014 01:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja doumbia/musa sprinten volle gas boateng en benatia voorbij dat ze gewoon omvallen als ze omdraaienik verkoop bij deze fifa 15
Goed spel.
![]()
leuk man, in het echt bakken ze er niks van. Nepspel.quote:Op zondag 28 september 2014 02:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb Emenike en Doumbia als spitsen, maar Musa op CAM. Leuk hoorGoed spel.
![]()
ik had wel potje gespeeld bij een maat vorige week, je rent met dwerg aguero gewoon de grootste verdedigers voorbij strenght lijkt niet echt belangrijk meer te zijn![]()
In het echt vliegt ook niet al het gras in de lucht bij elke stapquote:Op zondag 28 september 2014 02:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
leuk man, in het echt bakken ze er niks van. Nepspel.![]()
![]()
als je zo gay als jou beweegt niet neequote:Op zondag 28 september 2014 02:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
In het echt vliegt ook niet al het gras in de lucht bij elke stap![]()
Iedereen haten op FIFA 15__ Dat heb je als je 60 euro voor dit spel betaalt hebt omdat je persee zo'n console peasant moet zijn
![]()
![]()
ga uit dit topic dan, mongooltje.quote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Topiek het volgende:
Iedereen haten op FIFA 15__ Dat heb je als je 60 euro voor dit spel betaalt hebt omdat je persee zo'n console peasant moet zijn
ja ik ben echt kk slechtquote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah mensen zijn gefrustreerd omdat ze er niks van bakken zo te zien![]()
50 hoerquote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Topiek het volgende:
![]()
die musa is in het echt ook best goed hoor, dus zo onrealistisch is dat nietquote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga uit dit topic dan, mongooltje.
[..]
ja ik ben echt kk slecht![]()
normaal koop wel gelijk, maar moet hele huis verbouwen dus toch weinig tijd om een leuk team te bouwen, en ook geen zin om er veel packs in te steken![]()
oke sorryquote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die musa is in het echt ook best goed hoor, dus zo onrealistisch is dat niet![]()
dat huis verbouw je wel zodra je tegen die 2 mongolen moetquote:Op zondag 28 september 2014 02:06 schreef esox83 het volgende:
normaal koop wel gelijk, maar moet hele huis verbouwen dus toch weinig tijd om een leuk team te bouwen, en ook geen zin om er veel packs in te steken![]()
Nee hoor. FIFA 15 is gewoon baas, en een stuk beter dan FIFA 14. Dat jij er geen ene klote van kan, kan ik niks aan doenquote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga uit dit topic dan, mongooltje.
[..]
ja ik ben echt kk slechtMisschien moet je overstappen op PES, of singleplayer toernooien doen op beginner
![]()
![]()
Kijk dit PC-tuig even de grote jongen uithangenquote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee hoor. FIFA 15 is gewoon baas, en een stuk beter dan FIFA 14. Dat jij er geen ene klote van kan, kan ik niks aan doenMisschien moet je overstappen op PES, of singleplayer toernooien doen op beginner
Weet mama wel dat je stiekem op je telefoon ligt te internetten onder de dekens?
![]()
is het echt nodig dat je sommige spelers de juiste positie geeft? scheelt coins
kan gewoon 10 chem krijgen met bijv. lw die op lm speelt![]()
FUT op de PCquote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee hoor. FIFA 15 is gewoon baas, en een stuk beter dan FIFA 14. Dat jij er geen ene klote van kan, kan ik niks aan doenMisschien moet je overstappen op PES, of singleplayer toernooien doen op beginner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je moet gewoon niet je speler laten tackelenquote:Op zondag 28 september 2014 02:18 schreef Proxzor het volgende:
Die penalties geven ze ook als snoep weg, grootste onzin ooit.![]()
Hebben jullie je shooting eigenlijk op semi of op assisted staan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met genoeg links en evt. een loyalty + manager bonus kan het ja.quote:Op zondag 28 september 2014 02:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
is het echt nodig dat je sommige spelers de juiste positie geeft? scheelt coins
kan gewoon 10 chem krijgen met bijv. lw die op lm speelt![]()
Ja dat doe ik dus al standaard niet want ik weet dat het dan al sowieso mis gaat.quote:Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moet gewoon niet je speler laten tackelen![]()
Hoezo?quote:Op zondag 28 september 2014 02:34 schreef Toefjes het volgende:
Oké, ook het fenomeen trade account is verleden tijd.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Huh wtf, ik heb dat ook
Maar mijn main account is eigenlijk mijn tradeaccount en mn team staat op mn andere![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
3 wedstrijden achter elkaar lopen verdedigers die ik niet bestuur in de tegenstander in de 16, resulterend in weer zon onzinnige penalty![]()
Ik andersomquote:Op zondag 28 september 2014 02:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik inlog met een trade account, kom ik op mn main account uit.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ff je browser geschiedenis legenquote:![]()
te veel pornowelkom cadeaus
#FreeTrapz![]()
Baasquote:Op zondag 28 september 2014 02:47 schreef The_Yakuza het volgende:
ah, cookies etc eruit gooien en hij werkt weer![]()
![]()
Lloris is kut. Pak Friedel.quote:Op zondag 28 september 2014 04:11 schreef Proxzor het volgende:
Alleen nog even sparen voor Lloris en ik heb mijn teampje met Depay af![]()
Maar die is pauper te linkenquote:
Edit, hmmm misschien toch wel een mogelijkheid met Kaboul en vertonghen![]()
![]()
Wat een gezeur hier zeg. In deze FIFA worden de mannen gescheiden van de jongens.
Nu de CPU niet meer automatisch tackled zodra je ook maar boos kijkt naar je tegenstander raakt iedereen in paniek. Ik krijg bijna nooit goals tegen op pace.![]()
Je bent dan ook de bestequote:Op zondag 28 september 2014 07:55 schreef Confetti het volgende:
Wat een gezeur hier zeg. In deze FIFA worden de mannen gescheiden van de jongens.
Nu de CPU niet meer automatisch tackled zodra je ook maar boos kijkt naar je tegenstander raakt iedereen in paniek. Ik krijg bijna nooit goals tegen op pace.![]()
![]()
Inmiddels ben ik er wel achter dat je bij 1op1 met de keeper het beste zo zacht mogelijk kan schieten![]()
![]()
Dus niet.. Pas een tegen gehad en dst was echt een domme tackle van mij.quote:Op zondag 28 september 2014 02:18 schreef Proxzor het volgende:
Die penalties geven ze ook als snoep weg, grootste onzin ooit.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zowaar 3-1-0 in een season. Of ik heb hele slechte tegenstanders, óf ik begin het een beetje door te krijgen.![]()
Denk trouwens wel dat je elke keer je cookies moet legen als je op dat account wil, maargoedquote:Op zondag 28 september 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
Zowaar 3-1-0 in een season. Of ik heb hele slechte tegenstanders, óf ik begin het een beetje door te krijgen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Rare toestanden wel. Maar het duurt nog maar 1 dag volgens mij, die daily gifts. Daarna rond kerst weer volgens mijquote:Op zondag 28 september 2014 10:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Denk trouwens wel dat je elke keer je cookies moet legen als je op dat account wil, maargoed![]()
![]()
![]()
Morrie
inspiratieloos wat te maken![]()
hoogtepuntjes tot nu toe deze FIFA Palacio en Kalou
#FreeTrapz![]()
41212(2) Turkse competitie speelt wel gruwelijk fijn zeg. Net ook even Emenike aangeschaft en die speelt nu samen met Yilmaz in de spits ipv Ba. Maakt dat beest er gelijk 4 in zijn eerste wedstrijd.
Deze formatie speelt toch een stuk fijner dan 433(4) Portugese competitie. Vooral omdat wingers echt nutteloos zijn in mijn ogen.![]()
Kishna gekocht voor 10k. Gelijk daarna krijg ik een error en word ik eruit gegooid. Nu zijn mijn coins weg en Kishna is zoek.![]()
Ben overgestapt naar ps4 en begin dus met troep en geen enkel goldpack, hoe kom ik nu een beetje snel aan coins? Enige manier die ik zie is het winnen van divisies/bekers![]()
![]()
handelen, of net als mij robben in je pack krijgenquote:Op zondag 28 september 2014 11:38 schreef Jongentje. het volgende:
Ben overgestapt naar ps4 en begin dus met troep en geen enkel goldpack, hoe kom ik nu een beetje snel aan coins? Enige manier die ik zie is het winnen van divisies/bekers![]()
![]()
Handelen zonder coins is lastigquote:Op zondag 28 september 2014 11:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
handelen, of net als mij robben in je pack krijgen![]()
je hebt toch wel iets..quote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Handelen zonder coins is lastig![]()
Alleen een team waarmee ik nu wedstrijden speel, echt bij elkaar gesprokkelde zooi. Maar die leveren totaal niks op.quote:![]()
maybe 5 euro packs halen ?quote:Op zondag 28 september 2014 11:47 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Alleen een team waarmee ik nu wedstrijden speel, echt bij elkaar gesprokkelde zooi. Maar die leveren totaal niks op.![]()
Hmm wel betaald voor twee spelers maar nog niet gekregen, moet ik me zorgen maken of krijg ik ze uiteindelijk nog?![]()
Komt wel goed, of je coins komen terugquote:Op zondag 28 september 2014 11:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Hmm wel betaald voor twee spelers maar nog niet gekregen, moet ik me zorgen maken of krijg ik ze uiteindelijk nog?![]()
![]()
Ik ook idd, beterquote:Op zondag 28 september 2014 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
HUUU ik kan nu wel meer dan 30 items op de transferlijst zetten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had Janmaar redelijk goedkoop dus ik hoop dat ik de speler krijg ipv coinsquote:Op zondag 28 september 2014 11:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt wel goed, of je coins komen terug![]()
![]()
IF Rodrigo LM, Javier Hernandez ST.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Mensen die niet kunnen verdedigen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Niet. 3 verdedigers of 5 maakt totaal geen verschil, gewoon zorgen dat je zo veel mogelijk aanvallers opsteltquote:Op zondag 28 september 2014 12:07 schreef byah het volgende:
Hoe de fuck moet je verdedigen in dit spel?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tering servers
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Fut niet in het nederlands spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wanneer hij gewoon functioneert is het in het Nederlands...quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Fut niet in het nederlands spelenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een ellende
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat zijn nu de standaard cheap teams uit de grote divisies? Ben eigenlijk nog maar weinig dezelfde tegengekomen...![]()
Gewoon niet instappen, schuin naar achter blijven lopen dan is het verdedigen helemaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 28 september 2014 12:07 schreef byah het volgende:
Hoe de fuck moet je verdedigen in dit spel?![]()
![]()
Die zijn nog te duur voor die kutblagen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef Alovenac het volgende:
Wat zijn nu de standaard cheap teams uit de grote divisies? Ben eigenlijk nog maar weinig dezelfde tegengekomen...![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 12:52 schreef Jorwol het volgende:
Godverdomme wat is het toch een drama met verdedigenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Haha jij hoort bij de jongens of niet?quote:Op zondag 28 september 2014 07:55 schreef Confetti het volgende:
Nu de CPU niet meer automatisch tackled zodra je ook maar boos kijkt naar je tegenstander raakt iedereen in paniek. Ik krijg bijna nooit goals tegen op pace.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
Straks nog even Pogba erbij en dan is het klaar. 5atb is back.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij hoort bij de jongens of niet?
[..]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
JBGSquote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef byah het volgende:
17-25-35
Ik ga maar weer 14 spelen denk.![]()
Zoveel potjes al gespeeldquote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef byah het volgende:
17-25-35
Ik ga maar weer 14 spelen denk.haha
![]()
![]()
Had het net ook met een speler, hij stond op unassigned, wil m in mn active squad doen, is ie wegquote:Oh nevermind, blijkbaar in m'n club
![]()
![]()
Hoelang was dat geleden?quote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had het net ook met een speler, hij stond op unassigned, wil m in mn active squad doen, is ie wegOh nevermind, blijkbaar in m'n club
![]()
Wat een geklaag allemaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
gvd.. 2de keer al dat ik coins kwijt ben na het bieden op een speler..
Moet ik weer een case aanmaken, waarbij ze zeker over een maand of 2 reageren..![]()
ik ook.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: