SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie ben jij ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
(we) hadden ook niet anders verwacht.![]()
issie gestegen jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef ThadCastle het volgende:
Toch mooi 11k erbij door Qazaisvis
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik word geundercut door NAC bredaPauper club
#FreeTrapz![]()
Lijkt wel een vrouwquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
een negerin in m'n bronze pack![]()
heb gehoord dat je een schooier bentquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand die de FUT / Fifa scheiding heeft meegemaakt.
Ik weet het nog als de dag van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je de post van Toefjes hebt begrepen. Proficiat![]()
![]()
Heb gehoord dat je graag met KK scheldt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb gehoord dat je een schooier bent
Afstammeling van GJE of Stoereboii?![]()
moet je wat coins hebben ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je graag met KK scheldt.
Afstammeling van GJE of Stoereboii?![]()
Haha dan heb ik jou net ook 'geundercut'quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
ik word geundercut door NAC bredaPauper club
![]()
![]()
ach verkoop ik m woensdag welquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dan heb ik jou net ook 'geundercut'
#FreeTrapz![]()
Leveren bronze packs bij jou al veel op?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
een negerin in m'n bronze pack![]()
eentje van het eerste uur. FIFA 11 taferelenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand die de FUT / Fifa scheiding heeft meegemaakt.
Ik weet het nog als de dag van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |