quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Spelersbus opwachten. Maasgebouw bestormen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd of het legioen rustig blijft als we vanavond weer verliezen
Middelvinger opsteken. Thuis aardappels gaan chillen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spelersbus opwachten. Maasgebouw bestormen.
Duidelijk verhaal. Vertrouwen geven. Samen voorin zetten met Alakazim en ze hun ding laten doen. Sexy Lexie met de steekballen. Clasie aan het knoppen. En Mulder terug onder de lat natuurlijk.quote:Ambities Te Vrede: 'Vaste spits Feyenoord en dan Engeland'
Ronald Koeman deed dit competitieseizoen veertien keer een beroep op Mitchell te Vrede. Dat waren niet alleen invalbeurten door twee lange schorsingen van eerste spits Graziano Pellè. De 22-jarige aanvaller hoopt uiteraard op meer speeltijd volgend seizoen.
'Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden', zegt Te Vrede in een mini-interview met Voetbal International. 'Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan. Op de langere termijn is een transfer naar Engeland mijn ambitie.'
De lange spits is vertrekkend coach Koeman dankbaar. 'Ik heb de afgelopen twee seizoenen veel aan hem gehad. Koeman heeft me twee jaar geleden immers de kans gegeven bij Feyenoord. Het is jammer dat hij na dit seizoen vertrekt.'
http://feyenoord.nieuwsbr(...)an-engeland/13531193
bomberjack en petje liggen al klaar hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd of het legioen rustig blijft als we vanavond weer verliezen
Maasgebouw staat hier ook al in de navigatiequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
bomberjack en petje liggen al klaar hoor
Duidelijk geen Apple Mapsquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Maasgebouw staat hier ook al in de navigatie
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
bomberjack en petje liggen al klaar hoor
hier een pic van een van mijn petjesquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:50 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Maar ik blijf positief voor vanavond. Feyenoord wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier een pic van een van mijn petjesIk zie geen SI muts en Anti 020 bomberjack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
hebikniequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie geen SI muts en Anti 020 bomberjack.
Hoezo een crisis "in wording"? 4 keer op rij verliezen is wmb gewoon een sportieve crisis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik heb 't gevoel dat het gewoon weer verlies gaat worden, en misschien is dat ook wel goed. v. geel en Rutten zien namelijk nog steeds niet in dat er gewoon sprake is van een crisis in wording. Je kunt niet achter elkaar kansloos verliezen zonder actie te ondernemen, dus wat gebeurt er dan? Rutten weg? Wie zal een goede vervanger zijn?
Ik weet het niet hoor... Een vaste opstelling hebben, zijn team motiveren, zorgen voor goede spelers ipv zijn eigen favo mensen, een team maken van die luit...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
Rutten ontslaan zou echt schandalig zijn, wat kan die man nou nog extra doen?
Klopt, maar dat de wedstrijd tegen Ajax gewoon pech was telt dan niet helemaal mee. Ik denk dat deze wedstrijd cruciaal gaat worden voor iedereen eigenlijk. Zelfs de echte optimisten zullen na verlies vanavond gek worden. (en terecht)quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo een crisis "in wording"? 4 keer op rij verliezen is wmb gewoon een sportieve crisis.
Er wordt sowieso al druk aan de poten van Rutten gezaagd, gezien de "hij wordt niet ontslagen" uitspraak van een paar dagen terug.
Ook de wedstrijd tegen Ajax telt voor mij mee. Goed veldspel met veel kansen, die allemaal verneukt werden. Dat klopt natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat de wedstrijd tegen Ajax gewoon pech was telt dan niet helemaal mee. Ik denk dat deze wedstrijd cruciaal gaat worden voor iedereen eigenlijk. Zelfs de echte optimisten zullen na verlies vanavond gek worden. (en terecht)
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:33:24OPSTELLING FEYENOORD: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi, Toornstra; Manu, Kazim-Richards. #gaefey reageer retweet
dat is v. geel wel aan te rekenen, hij had spelers moeten halen met scorend vermogen. In de winterstop denk ik dat ie el hamdaoui gaat halen, want welke degelijke spits is nog haalbaar voor Feyenoordquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook de wedstrijd tegen Ajax telt voor mij mee. Goed veldspel met veel kansen, die allemaal verneukt werden. Dat klopt natuurlijk ook niet.
een keertje winnen misschienquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
Rutten ontslaan zou echt schandalig zijn, wat kan die man nou nog extra doen?
4-4-2 of 4-4-3 met Toornstra als rechtsbuiten? Lijkt me raar als Rutten wéér de formatie gaat omgooien.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:33:24OPSTELLING FEYENOORD: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi, Toornstra; Manu, Kazim-Richards. #gaefey reageer retweet
Goed dat Manu en Kazim starten, vilhena en boetius draaien voor geen meter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Denk Toornstra op rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:34 schreef Muto het volgende:
[..]
4-4-2 of 4-4-3 met Toornstra als rechtsbuiten? Lijkt me raar als Rutten wéér de formatie gaat omgooien.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:37 schreef Toekito het volgende:
wat een opstelling....gaat fietsen Fredj.
Elke opstelling met die ooievaar is raar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]Helemaal geen gekke opstelling.
Hij gaat scoren vanavond.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Elke opstelling met die ooievaar is raar.
ja met 2 verdedigende middenvelders en 2 10's....quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]Helemaal geen gekke opstelling.
Zou ik oprecht blij mee zijn, maakt me geen flikker uit hoe, zolang we maar winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij gaat scoren vanavond.
Gewoon een 4-3-3 met Toornstra op rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja met 2 verdedigende middenvelders en 2 10's....
Maar gelukkig mogen alle meningen.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier een pic van een van mijn petjesGouden letters echte baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mathijsen is de duurste bankzitter van Nederland denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Goed dat Manu en Kazim starten, vilhena en boetius draaien voor geen meter.
En deze quote op die post is relevant omdat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mathijsen is de duurste bankzitter van Nederland denk ik.
Kan jij niet gewoon optyven, Johanquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we niet winnen vanavond staan we onder de streep.. maar hoe dieper je zakt, hoe groter de kans dat je gaat stijgen
Team met de meeste schoten en ook in de top van de Eredivisie qua balbezit. Waar moet een trainer in jouw ogen nog meer voor zorgen? Dat Kazim een bal vanaf de 5 meter vrij in het hoekje schiet? Of dat Van Beek niet tegen een afstandschot van een of andere speler van Go Ahead aan loopt? Of toch liever er voor zorgen dat Te Vrede een penalty gewoon normaal in schiet tegen Twente?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... Een vaste opstelling hebben, zijn team motiveren, zorgen voor goede spelers ipv zijn eigen favo mensen, een team maken van die luit...
Misschien dat hij nog wat opties heeft...
Daarom ben ik fan van jou.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Team met het de meeste schoten en ook in de top van de Eredivisie qua balbezit. Waar moet een trainer in jouw ogen nog meer voor zorgen? Dat Kazim een bal vanaf de 5 meter vrij in het hoekje schiet? Of dat Van Beek niet tegen een afstandschot van een of andere speler van Go Ahead aan loopt? Of toch liever er voor zorgen dat Te Vrede een penalty gewoon normaal in schiet tegen Twente?
Het ging over bankzittersquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En deze quote op die post is relevant omdat?
Hij zou hem zomaar gezegd kunnen hebben ja.. ach beetje cynisme mag wel in deze tijdenquote:Kan jij niet gewoon optyven, Johan
Samen met Heracles de minste aantal doelpunten voor. Allemaal leuk die schoten en balbezit, maar je verdient er geen punt mee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Team met de meeste schoten en ook in de top van de Eredivisie qua balbezit. Waar moet een trainer in jouw ogen nog meer voor zorgen? Dat Kazim een bal vanaf de 5 meter vrij in het hoekje schiet? Of dat Van Beek niet tegen een afstandschot van een of andere speler van Go Ahead aan loopt? Of toch liever er voor zorgen dat Te Vrede een penalty gewoon normaal in schiet tegen Twente?
Nee, maar dat die doelpunten er niet in gaan kan je moeilijk bij Rutten neerleggen. Met de tactiek, zo bewees ie dat tegen de joden & duitsers, is niks mis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samen met Heracles de minste aantal doelpunten voor. Allemaal leuk die schoten en balbezit, maar je verdient er geen punt mee.
Hij zegt toch ook, je moet ze erin schieten, en daar kan je Rutten niet verantwoordelijk houden. Dat meeste balbezit en veel schoten hebben is Rutten's taak, kansen afmaken moeten de spelers doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samen met Heracles de minste aantal doelpunten voor. Allemaal leuk die schoten en balbezit, maar je verdient er geen punt mee.
Ja, leuk. Vind jij dat je dat Fred aan kunt rekeken als je mijn post bekijkt...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan kan je het dus eerder Van Geel aanrekenen dat er te weinig scorend vermogen is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook, je moet ze erin schieten, en daar kan je Rutten niet verantwoordelijk houden. Dat meeste balbezit en veel schoten hebben is Rutten's taak, kansen afmaken moeten de spelers doen.
Als je kansen af wil maken en Immers op blijft stellen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook, je moet ze erin schieten, en daar kan je Rutten niet verantwoordelijk houden. Dat meeste balbezit en veel schoten hebben is Rutten's taak, kansen afmaken moeten de spelers doen.
Het is alleen zo jammer dat zijn tactiek de overige wedstrijden faalt. Daarbij is het hem ook aan te rekenen. Hij heeft mijns inziens wel degelijk een aandeel in het niet scoren. Hij zal zeker een stem hebben gehad in het aankoop beleid en dan kiest hij Bilalquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar dat die doelpunten er niet in gaan kan je moeilijk bij Rutten neerleggen. Met de tactiek, zo bewees ie dat tegen de joden & duitsers, is niks mis.
Of je zegt: "Hee, Te Vrede, als jij nou eens een bal erin schiet. Of: "Hee, Kazim, schiet die bal er eens in."quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus eerder Van Geel aanrekenen dat er te weinig scorend vermogen is.
Hij was laatste twee seizoen toch je meest scorende middenvelder, ondanks dat hij af en toe kansen mist.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je kansen af wil maken en Immers op blijft stellen...
De tactiek zal de andere wedstrijden niet anders zijn geweest. De uitvoering was alleen kut. En die uitvoering vindt plaats dmv de spelers. Ik vind dat je Rutten, op tactische gronden weinig kwalijk kan nemen. Zijn wissels zijn wel zwak. Hoewel dat ook weer tactische gronden zijn...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat zijn tactiek de overige wedstrijden faalt. Daarbij is het hem ook aan te rekenen. Hij heeft mijns inziens wel degelijk een aandeel in het niet scoren. Hij zal zeker een stem hebben gehad in het aankoop beleid en dan kiest hij Bilal![]()
.
Ja leuk, laten we nu de aankopen ook nog bij Rutten neerleggen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat zijn tactiek de overige wedstrijden faalt. Daarbij is het hem ook aan te rekenen. Hij heeft mijns inziens wel degelijk een aandeel in het niet scoren. Hij zal zeker een stem hebben gehad in het aankoop beleid en dan kiest hij Bilal![]()
.
Je kan het Van Geel aanrekenen dat er 58 voorzetten per match gegeven worden waarvan er 3 goed zijn en er je spits überhaupt iets mee kan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan kan je het dus eerder Van Geel aanrekenen dat er te weinig scorend vermogen is.
Te Vrede en Kazim zouden bij het pleintjesvoetbal niet als eerste worden gekozen, zelfs een blinde gek kan vooraf voorspellen dat die 2 geen doelpuntenmachines zijn. Van Geel dus ook. Het vertrouwen in een houten klaas als Te Vrede is wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Of je zegt: "Hee, Te Vrede, als jij nou eens een bal erin schiet. Of: "Hee, Kazim, schiet die bal er eens in."
Kansen krijgen wij wel, we maken ze niet af.
Ja, het blijft een apart fenomeen. Hoe hij op zijn melkflessen klungelig het veld over banjert, voor open doel toch die bal in de tweede ring weet te jagen terwijl het moeilijker lijkt om dat doel überhaupt te missen, en dat dan toch zijn statistiekjes prima in orde blijken te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij was laatste twee seizoen toch je meest scorende middenvelder, ondanks dat hij af en toe kansen mist.
Natuurlijk heeft een trainer een stem in het aankoopbeleid. Als Rutten dat niet heeft, is hij nog achterlijker als ik al denk dat hij is. Dan had hij nooit naar Feyenoord moeten gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we nu de aankopen ook nog bij Rutten neerleggen.Die heeft naar het schijnt inderdaad zijn voorkeur uitgesproken richting Bilal. Maar het is de taak van Van Geel om een evenwichtige selectie samen te stellen. Als Rutten werd gezegd dat hij kon kiezen tussen een echte spits of Bilal, dan weet jij net zo goed als ik waar hij voor gekozen had.
Hij kreeg waarschijnlijk de 'toezegging' dat ze al bezig waren met een Dost, Guidetti en die Zapata bijvoorbeeld.
We moeten het er nou eenmaal mee doen. En dan moet je dus het maximale uit die spelers zien te halen. Kunnen wel blijven klagen, leuker zou zijn om over mogelijke oplossingen te praten zodat zij wel gaan scoren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te Vrede en Kazim zouden bij het pleintjesvoetbal niet als eerste worden gekozen, zelfs een blinde gek kan vooraf voorspellen dat die 2 geen doelpuntenmachines zijn. Van Geel dus ook. Het vertrouwen in een houten klaas als Te Vrede is wonderbaarlijk
Waar zeg ik dat hij geen stem heeft?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een trainer een stem in het aankoopbeleid. Als Rutten dat niet heeft, is hij nog achterlijker als ik al denk dat hij is. Dan had hij nooit naar Feyenoord moeten gaan.
Een betere samenvatting over Immers bestaat er niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, het blijft een apart fenomeen. Hoe hij op zijn melkflessen klungelig het veld over banjert, voor open doel toch die bal in de tweede ring weet te jagen terwijl het moeilijker lijkt om dat doel überhaupt te missen, en dat dan toch zijn statistiekjes prima in orde blijken te zijn.
Als die 2 het gewoon niet in zich hebben zou ik niet weten hoe je ze meer kan laten scoren.. ja, de voorzetten moeten beter. Maar Kazim kreeg er eentje panklaar op zijn bol voor open doel en hij ging er alsnog niet in. Heb geen vertrouwen dat het met die 2 nog wat gaat worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
We moeten het er nou eenmaal mee doen. En dan moet je dus het maximale uit die spelers zien te halen. Kunnen wel blijven klagen, leuker zou zijn om over mogelijke oplossingen te praten zodat zij wel gaan scoren.
Je bedoelt die kopbal tegen GAE? Was ook wel erg sterk gekeept moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als die 2 het gewoon niet in zich hebben zou ik niet weten hoe je ze meer kan laten scoren.. ja, de voorzetten moeten beter. Maar Kazim kreeg er eentje panklaar op zijn bol voor open doel en hij ging er alsnog niet in. Heb geen vertrouwen dat het met die 2 nog wat gaat worden.
Ja.. vind dat hij er wel in had gemogen, al was het niet zo'n grote kans als tegen Ajax. Hij heeft nu een paar potjes meegedaan en als afmaker lijkt hij de rust te missen. Maar goed, we zien wel.. misschien wordt het nog watquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je bedoelt die kopbal tegen GAE? Was ook wel erg sterk gekeept moet ik zeggen.
Of als de voorzetten kut zijn en blijven meer door het centrum voetballen. Je hebt een prima middenveld, dus kun je in zo'n verkapte 4-1-2-1-2 gaan. Ben je niet meer puur afhankelijk van de voorzetten van Wilkshere, Nelom, Boëtius, en Schaken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als die 2 het gewoon niet in zich hebben zou ik niet weten hoe je ze meer kan laten scoren.. ja, de voorzetten moeten beter. Maar Kazim kreeg er eentje panklaar op zijn bol voor open doel en hij ging er alsnog niet in. Heb geen vertrouwen dat het met die 2 nog wat gaat worden.
Ik denk dat het nog wel wat gaat worden. Kazim is een beter aanspeelpunt dan Te Vrede en kan beter meevoetballen, kan aardig koppen, kijk maar naar die goal tegen Willem II en die kans tegen GOA. Te Vrede heeft dan wel meer het instinct van een spits dan Kazim, maar ik denk dat hij vanzelf die kansen gaat afmaken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. vind dat hij er wel in had gemogen, al was het niet zo'n grote kans als tegen Ajax. Hij heeft nu een paar potjes meegedaan en als afmaker lijkt hij de rust te missen. Maar goed, we zien wel.. misschien wordt het nog wat
ooit was dat Connoly. Die speelt volgens mij nog steeds.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mathijsen is de duurste bankzitter van Nederland denk ik.
Dat is ook het ritme en daarmee zelfvertrouwen wat je daar mist hequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. vind dat hij er wel in had gemogen, al was het niet zo'n grote kans als tegen Ajax. Hij heeft nu een paar potjes meegedaan en als afmaker lijkt hij de rust te missen. Maar goed, we zien wel.. misschien wordt het nog wat
Jouw kleine teen vind ik maar een voorzichtige zak. Er staat niet aan welke zijde ze er in zullen vliegen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef Perrin het volgende:
Mijn kleine teen zegt ook dat de ballen er vanavond wél gaan invliegen.
En dat van de trainer die "vastigheid" wilquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles omgooien zoekende naar de juiste tactiek.
Probeer janlul.comquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
gvd, kan geen stream vinden. Kom telkens bij een fucking rugby wedstrijd uit.
Bij mij ook, doet het nu weer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Loopt vast vandaag. Had ik al geprobeerd.
rojadirecta.mequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Loopt vast vandaag. Had ik al geprobeerd.
http://forum.dazsports.org/index.php?page=stream5 probeer dezequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
gvd, kan geen stream vinden. Kom telkens bij een fucking rugby wedstrijd uit.
Tnx. Dioe werkt,.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://forum.dazsports.org/index.php?page=stream5 probeer deze
Maar Nelom zet volgens Rutten duidelijke stappen he!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Immers al iets anders gedaan dan ballen inleveren bij de tegenstander?
Laat ie groeien totdat ie scoort.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Is el ahmadi bezig met een haatbaard te laten groeien ofzo. Dat ding wordt steeds groter.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat ie groeien totdat ie scoort.
Was je van plan om te gaan slapen danquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Zijn hier malloten een partij vuurwerk aan het afsteken in de tuin! WTF man het is september. Beetje wedstrijd sfeer in de achtertuin.
Ja, nadat ik ben ingestopt door moeders.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was je van plan om te gaan slapen dan
denk als Fred eruit gepleurd is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
NelomWanneer krijgt Woudenberg dan een kans?
Bal stuiterde raar op toen hij wilde schieten.quote:
Volgende week dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk als Fred eruit gepleurd is.
is een beter idee dan dit nog een ruim uur kijken gok ik. Staat verdomme bijna allemaal stil. Alleen Manu en Nelom lopen af en toe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was je van plan om te gaan slapen dan
En nog terecht ookquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Scoren ze eindelijk staat die kut er met z'n vlag nog.
Lewisquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
Die Luis (oid) kan er echt geen tering van daar bij GAE.Die heeft echt al veel kansen om zeep geholopen, ook de eerste wedstrijd.
Slaap zacht. Heb je je knuffels wel bij je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, nadat ik ben ingestopt door moeders.
van Vermeer niet. De 2 voor de goal wel.quote:
Klinkt als Immers.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
Die Luis (oid) kan er echt geen tering van daar bij GAE.Die heeft echt al veel kansen om zeep geholopen, ook de eerste wedstrijd.
FEY staat iig voorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
is een beter idee dan dit nog een ruim uur kijken gok ik. Staat verdomme bijna allemaal stil. Alleen Manu en Nelom lopen af en toe.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Muto het volgende:
Standaardsituatie, bijna goal. Hoe voorspelbaar
Wat moeten we zonder Nelom en Immersquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
wel nelom met een assistje trouwens
nelom maakt stappen
verbeek zit er al een tijdje niet meer hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
Verbeek is echt zo zwak in de communicatie
Van Beek bedoel ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
verbeek zit er al een tijdje niet meer hoor
Een plaatje verkeerd posten op FOK!?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Beter doet hij gewoon dit
[ afbeelding ]
Overnieuw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Entertje die er niet hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een plaatje verkeerd posten op FOK!?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
DIT ZIJN DE LETTERS VAN HET AL-FA-BEHET
REKETETET AZquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wijf in je ui wil ik wel eens keihard in dat hoofd neuken btw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Duidelijke gif. 0,3 frame per seconde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Tientje per uur.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat wijf in je ui wil ik wel eens keihard in dat hoofd neuken btw.
Kom eens met wat beters dan rené, zeikneus.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijke gif. 0,3 frame per seconde.
http://gfycat.com/ContentDifferentHen#quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom eens met wat beters dan rené, zeikneus.
Zal wel weer billenknijpen worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:27 schreef OProg het volgende:
Nou. Zou ook eens mooi zijn als we een tweede helft rustig uit kunnen spelen.
Niks uitspelen. Score opbouwen. 't gaat 0-5 worden daarquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:27 schreef OProg het volgende:
Dat bedoel ik. Dat je eens niet nog 5 keer een hartverlamming krijgt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks uitspelen. Score opbouwen. 't gaat 0-5 worden daar
Tot de scheids voor het laatst fluit, blijft het spannend bij Feyenoord... Vergeet de 3-0 voorsprong van laatst nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:27 schreef OProg het volgende:
Hun jalalalaalalaaal sap is uitverkocht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
Wat is er aan de hand op de tribune daar?
Beetje knallen na de rust, zit Rutten weer veilig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat je eens niet nog 5 keer een hartverlamming krijgt.
Ze gaan wss wat vroeger een balletje zooi halenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
Volgens Rens zijn favoriete twitter-account:quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 21:29:42Eagles-supporters vallen Feyenoorders op de thuisvakken aan. #gaefey reageer retweet
Dat was wel een bazenwedstrijd. Maar dan ook alleen omdat FEY wint. Hadden ze verloren, was het Maasgebouw nu al in de fik gevlogen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot de scheids voor het laatst fluit, blijft het spannend bij Feyenoord... Vergeet de 3-0 voorsprong van laatst niet
Dat is ook weer overdreven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef Perrin het volgende:
Overtuigende eerste helft.Manu schitterde.
Feyenoord is net Barcelona, met Messianu in de hoofdrol. Dit wordt 0-7.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Pas na de eerste goal begon het redelijk te lopen.
Ook daarvóór vond ik ze zich toch gezamenlijk goed inzetten, hard werken om de ruimtes klein te houden. Helemaal niet verkeerd, zeker met zoveel druk op de ketel na al die verliezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Pas na de eerste goal begon het redelijk te lopen.
Waarom gaan die Feyenoorders als enigen altijd op de thuisvakken zitten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Rens zijn favoriete twitter-account:twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 21:29:42Eagles-supporters vallen Feyenoorders op de thuisvakken aan. #gaefey reageer retweet
Omdat Feyenoord nou eenmaal een enorm aantal supporters heeft. :-)quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom gaan die Feyenoorders als enigen altijd op de thuisvakken zitten?
Kan de KNVB daar nou niet eens wat aan doen?
Omdat dat gewoon moet kunnen. Alleen achterlijken gaan slaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Klopt, alleen de kansen en de verzorgde passing voorin bleven uit en dat blijft het probleem.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook daarvóór vond ik ze zich toch gezamenlijk goed inzetten, hard werken om de ruimtes klein te houden. Helemaal niet verkeerd, zeker met zoveel druk op de ketel na al die verliezen.
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Feyenoord en Eagles kunnen goed met elkaar opschieten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Rens zijn favoriete twitter-account:twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 21:29:42Eagles-supporters vallen Feyenoorders op de thuisvakken aan. #gaefey reageer retweet
Deze is beter, maar ik ben dan ook een ouwe lul :quote:
Donder op. Niemand doet en mag dat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon moet kunnen. Alleen achterlijken gaan slaan
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Donder op. Niemand doet en mag dat.
Mensen komen om de wedstrijd te kijken als jij in Almelo woont en voor Feyenoord bent moet dat toch kunnen..quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat Nederland een vrij land is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld. Moet kunnen, je moet niet bij de harde kern gaan staan, maar in rustigere vakken moet dat toch kennen?twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:54:07Een Ajacied juichte bij een goal van Ajax en is van de tribune afgetrapt door supporters van NAC. #nacaja reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Deze is beter, maar ik ben dan ook een ouwe lul :
Niet volgens de onderontwikkelden onder onsquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]Nog zo'n voorbeeld. Moet kunnen, je moet niet bij de harde kern gaan staan, maar in rustigere vakken moet dat toch kennen?twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:54:07Een Ajacied juichte bij een goal van Ajax en is van de tribune afgetrapt door supporters van NAC. #nacaja reageer retweet
Ik ben ook bang dat het weer billenknijpen gaat worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel weer in de 48e minuut 1-2 worden ofzo
Voorlopig:
NAC en Ajax ook toch zijn er een paar Ajacieden het ziekenhuis ingeslagen vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Feyenoord en Eagles kunnen goed met elkaar opschieten.
Ook hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Deze is beter, maar ik ben dan ook een ouwe lul :
en terechtquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NAC en Ajax ook toch zijn er een paar Ajacieden het ziekenhuis ingeslagen vandaag.
ah daar ben je al, hou jij ons verder op de hoogte?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NAC en Ajax ook toch zijn er een paar Ajacieden het ziekenhuis ingeslagen vandaag.
Ik heb er nog niks over gepost vandaag?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah daar ben je al, hou jij ons verder op de hoogte?
ik mis niksquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk gewoon de wedstrijden Jordiii zou jij ook eens moeten doen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]twitter:AwaydaysNL twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:54:07Een Ajacied juichte bij een goal van Ajax en is van de tribune afgetrapt door supporters van NAC. #nacaja reageer retweet
Het schijnt overigens dat hij wegrende ipv eraf werd getrapt.quote:
mensen in thuisvakken waren aan het juichenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit
door ajax opgeleid, tweebenig dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
Is Vermeer links of rechts? Heb dat in deze wedstrijd nog niet kunnen ontdekken. En dat is een goed iets in deze.
ja maar echt, ken weinig spelers die tweebening zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
door ajax opgeleid, tweebenig dus
Volgens mij hebben alle spelers gewoon 2 benen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja maar echt, ken weinig spelers die tweebening zijn
laat staan keepers
Ok en links- of rechtshandig?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
door ajax opgeleid, tweebenig dus
geen idee eigenlijkquote:
Zo'n beetje als elke keeper dus...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
weet alleen dat hij of heel hard uit zijn gol rent, of een reflex heeft of hem naast(of erin) kijkt
Maw; werkt hard en toont veel inzetquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Het gaat toch best wel lekker met Immers er in. Hij jaagt en zet ontzettend veel druk
1 doelpunt maakt nog geen Pelle of Guidettiquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
KAZIM
Daarom is die gehaald, Heeft Van Geel slecht gezien he?
hij had op 0-2 ingezetquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom grijpt immers naar zijn hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |