quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Spelersbus opwachten. Maasgebouw bestormen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd of het legioen rustig blijft als we vanavond weer verliezen
Middelvinger opsteken. Thuis aardappels gaan chillen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spelersbus opwachten. Maasgebouw bestormen.
Duidelijk verhaal. Vertrouwen geven. Samen voorin zetten met Alakazim en ze hun ding laten doen. Sexy Lexie met de steekballen. Clasie aan het knoppen. En Mulder terug onder de lat natuurlijk.quote:Ambities Te Vrede: 'Vaste spits Feyenoord en dan Engeland'
Ronald Koeman deed dit competitieseizoen veertien keer een beroep op Mitchell te Vrede. Dat waren niet alleen invalbeurten door twee lange schorsingen van eerste spits Graziano Pellè. De 22-jarige aanvaller hoopt uiteraard op meer speeltijd volgend seizoen.
'Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden', zegt Te Vrede in een mini-interview met Voetbal International. 'Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan. Op de langere termijn is een transfer naar Engeland mijn ambitie.'
De lange spits is vertrekkend coach Koeman dankbaar. 'Ik heb de afgelopen twee seizoenen veel aan hem gehad. Koeman heeft me twee jaar geleden immers de kans gegeven bij Feyenoord. Het is jammer dat hij na dit seizoen vertrekt.'
http://feyenoord.nieuwsbr(...)an-engeland/13531193
bomberjack en petje liggen al klaar hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd of het legioen rustig blijft als we vanavond weer verliezen
Maasgebouw staat hier ook al in de navigatiequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
bomberjack en petje liggen al klaar hoor
Duidelijk geen Apple Mapsquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Maasgebouw staat hier ook al in de navigatie
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
bomberjack en petje liggen al klaar hoor
hier een pic van een van mijn petjesquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:50 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Maar ik blijf positief voor vanavond. Feyenoord wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier een pic van een van mijn petjesIk zie geen SI muts en Anti 020 bomberjack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
hebikniequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie geen SI muts en Anti 020 bomberjack.
Hoezo een crisis "in wording"? 4 keer op rij verliezen is wmb gewoon een sportieve crisis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik heb 't gevoel dat het gewoon weer verlies gaat worden, en misschien is dat ook wel goed. v. geel en Rutten zien namelijk nog steeds niet in dat er gewoon sprake is van een crisis in wording. Je kunt niet achter elkaar kansloos verliezen zonder actie te ondernemen, dus wat gebeurt er dan? Rutten weg? Wie zal een goede vervanger zijn?
Ik weet het niet hoor... Een vaste opstelling hebben, zijn team motiveren, zorgen voor goede spelers ipv zijn eigen favo mensen, een team maken van die luit...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
Rutten ontslaan zou echt schandalig zijn, wat kan die man nou nog extra doen?
Klopt, maar dat de wedstrijd tegen Ajax gewoon pech was telt dan niet helemaal mee. Ik denk dat deze wedstrijd cruciaal gaat worden voor iedereen eigenlijk. Zelfs de echte optimisten zullen na verlies vanavond gek worden. (en terecht)quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo een crisis "in wording"? 4 keer op rij verliezen is wmb gewoon een sportieve crisis.
Er wordt sowieso al druk aan de poten van Rutten gezaagd, gezien de "hij wordt niet ontslagen" uitspraak van een paar dagen terug.
Ook de wedstrijd tegen Ajax telt voor mij mee. Goed veldspel met veel kansen, die allemaal verneukt werden. Dat klopt natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat de wedstrijd tegen Ajax gewoon pech was telt dan niet helemaal mee. Ik denk dat deze wedstrijd cruciaal gaat worden voor iedereen eigenlijk. Zelfs de echte optimisten zullen na verlies vanavond gek worden. (en terecht)
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 19:33:24OPSTELLING FEYENOORD: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi, Toornstra; Manu, Kazim-Richards. #gaefey reageer retweet
dat is v. geel wel aan te rekenen, hij had spelers moeten halen met scorend vermogen. In de winterstop denk ik dat ie el hamdaoui gaat halen, want welke degelijke spits is nog haalbaar voor Feyenoordquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook de wedstrijd tegen Ajax telt voor mij mee. Goed veldspel met veel kansen, die allemaal verneukt werden. Dat klopt natuurlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |