SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stad in noord Irak heet Ra'bia en mensen met O benen in die regio noemen we robioquote:
wanneer hebben mensen o-benen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een stad in noord Irak heet Ra'bia en mensen met O benen in die regio noemen we robio
Grow some balls mah friend. Zet gewoon wat je wil zetten.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch geen Marokkaans woord of wel dan? Ben een G for leven.
Wanneer ze geen X-benen hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer hebben mensen o-benen?
sletterigquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind tongpiercings altijd best sexy. Weet niet waarom
wawt zijn o-benen danquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
O benen is wel echt kk lelijkVooral mensen van 1.67 ofzo en dan die benen.
Zwaar sletterig, maar jaquote:
quote:
Ik gewoon normalequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel rare vorm benen hebben jullie. Ik heb gewoon I-benen.
You are not ready yet, Daniel-Sanquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien berbers.. heb er in ieder geval nooit van gehoord. Watshetdannn!?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien berbers.. heb er in ieder geval nooit van gehoord. Watshetdannn!?
Betekent blond.quote:
k denk dat ik normale hebquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zwaar sletterig, maar ja
[..]
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:01 schreef Santello het volgende:
Shit man kom ee
[..]
[..]
Betekent blond.
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k denk dat ik normale heb
X of O benen waren in de mode toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
Woyow x benen zij ook lelijk ja hhahahahha
Zij heb een thigh gap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.
mn voeten tegen elkaar aan oke dat luktquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.
Hhhhhhh, ik doe nooit stoer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha doe stoerje weet het nog steeds niet
Bedoel benen sorryquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn voeten tegen elkaar aan oke dat lukt
Nee. Goddank niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
X of O benen waren in de mode toch?
http://www.ze.nl/p/145013(...)repen_voor_thigh_gapquote:
Toen ik dunner was had ik dit. Mensen vonden dat toen zooooooo raarquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.ze.nl/p/145013(...)repen_voor_thigh_gap
Niet heel extreem als op die foto's, mn benen zijn wel ietsjes dikker
Ja man, schrok er ook van toen ik dat tegenkwam online.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen ik dunner was had ik dit. Mensen vonden dat toen zooooooo raarEn nu is t in?
Ik hoop het voor je. Anders stuur ik je veel koeba's, shfta's en kababs.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terecht. het is heus niet zo extreem bij mij.
Carla blablabla heeft het en nu wilt iedereen hetquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man, schrok er ook van toen ik dat tegenkwam online.
eet ik genoeg van hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Anders stuur ik je veel koeba's, shfta's en kababs.
Oh oke. Goedzo danquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eet ik genoeg van hoormaar stuur maar
ik heb gewoon mooie benen.
het is niet zoals deze chick ofzo:
[ afbeelding ]
Dat is wel handig. Link?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb vandaag dus zo een rugband binnen gekregen. Heeft van die steentjes en maakt je rug recht. Doe je onder je hemd/shirt aan. Nu zit ik hier als een plank.
Zo breekbaar dit..bij het kijken lijkt het al alsof ik ze breekquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eet ik genoeg van hoormaar stuur maar
ik heb gewoon mooie benen.
het is niet zoals deze chick ofzo:
[ afbeelding ]
Alhoewel.
Hmm.
Is dat die vrouw van: shut up your mouse obama?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Mijn kapsalon <3
Santello die vent had zo'n accent als die vrouw van je filmpje. Ga stuk.
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die vrouw van: shut up your mouse obama?
Is het betrouwbaar?quote:
Stuur nummer hahahahquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Mijn kapsalon <3
Santello die vent had zo'n accent als die vrouw van je filmpje. Ga stuk.
ik dm je evenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het betrouwbaar?
https://vsdeal.com/corrigerende-magnetische-rugband-op-op.html
Betere vraag:quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het betrouwbaar?
https://vsdeal.com/corrigerende-magnetische-rugband-op-op.html
Nja ik kan niet gebogen zitten nu en mijn schouders zijn ook strak naar achter getrokken, dus ja...quote:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152437542591420&permPage=1quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stuur eens een YT link van dat nieuwe filmpje van santello postte.
Hoeveel en waar want ik zit scheefquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb vandaag dus zo een rugband binnen gekregen. Heeft van die steentjes en maakt je rug recht. Doe je onder je hemd/shirt aan. Nu zit ik hier als een plank.
die band is verstelbaar. Ik heb een M genomen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
Tnx jfm. Nix voor mij denk ik. Maat L is het grootste
Maar hoe zit het bij je borsten dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
die band is verstelbaar. Ik heb een M genomen.kijk maar.
Je hebt twee banden, een om elke schouder en dan heb je een band dat je onder je beha schuift zegmaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe zit het bij je borsten dan?
Aaaaaah..... nice!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt twee banden, een om elke schouder en dan heb je een band dat je onder je beha schuift zegmaar.
serious, zit ik dit echt te typen![]()
Ze houdt meer van biologisch vlees.quote:
ga voor de #nomakeup net als de vorige keer,, superleukquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Ik wil make uppen maar ik weet niet wat voor een look..
HHHHHHHHHHHHH. Kost te veel tijd om eraf te wassen ;_;quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga voor de #nomakeup net als de vorige keer,, superleuk
halloween-edition?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Ik wil make uppen maar ik weet niet wat voor een look..
Weet je waarom ze demonstreren?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
Er is morgen een demonstratie tegen IS in A.dam. Wie gaat?
Info?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
Er is morgen een demonstratie tegen IS in A.dam. Wie gaat?
Vandaag was in den haag. En gister in schipholquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen info. Mama zei t maar ik kan nix vinden.
Hmmmm. Wellicht vergist mama zich dan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vandaag was in den haag. En gister in schiphol
Hoe oud zijn je oudersquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen info. Mama zei t maar ik kan nix vinden.
Je bent ook geen neger. Gewoon hoi zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goddank.![]()
Papa's jongste zusje is weer 34..Heb nooit Hala kunnen zeggen.
ze is neger. ze heeft kroellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent ook geen neger. Gewoon hoi zeggen
je had deze moeten plaatsen:quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij inspireert mij altijd.
Insta account met alleen maar zulke bullshits:quote:
Weet je wat bibi betekent? Of Gálke?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent ook geen neger. Gewoon hoi zeggen
nee volg zulke dingen niet vraag jfm die volgt mij op insta en ik haar en samen hebben we het leukquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Insta account met alleen maar zulke bullshits:
http://instagram.com/p/tdSD4dRqAk/
Bedankt man
http://instagram.com/p/tdQDSRxqMb/
Is goed zal ik doen
http://instagram.com/p/tdN_b6xqIT/
Maar ze kozen mij altijd als aller laatste
wat is illie? ik ben te oud voor deze straattaalquote:
Mij jaloers makenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee volg zulke dingen niet vraag jfm die volgt mij op insta en ik haar en samen hebben we het leuk
[..]
wat is illie? ik ben te oud voor deze straattaal
Bibi niet maar galke volgens mij wel. Wij zeggen galla en dat zeg je tegen je oom van je moeders kant.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat bibi betekent? Of Gálke?
bibi is omaquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mij jaloers maken
[..]
Bibi niet maar galke volgens mij wel. Wij zeggen galla en dat zeg je tegen je oom van je moeders kant.
Galke is bij ons mens
waarom zeg je nooit zulke romantische dingen tegen mij?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn son, ik kan hier de hele dag naar kijken.
ok, zoon.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Damn son, ik kan hier de hele dag naar kijken.
Bij ons is dat pura. Daar heb je geen verschil tussen je vaders of moeders kant. Alleen bij oom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bibi is omabij ons dan
gala is tante via je moeders kant en ama is tante via vaders kant
bij ons dan
en niks jaloers maken, deel je insta dan bby x
[..]
waarom zeg je nooit zulke romantische dingen tegen mij?
ja doei dan weet jij mijn naam en ik weet helemaal NIKS over jequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons is dat pura. Daar heb je geen verschil tussen je vaders of moeders kant. Alleen bij oom.
Mamma voor de vaders kant en gala voor je moeders kant
DM jij je insta, dan zal ik een keuze maken
Zijn jullie Turkmenen? Of Koerden?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bibi is omabij ons dan
bij ons dan
[..]
Ik ben 22 jaar en een Koerd. HOEVEEL MEER WIL JE NOG WETEN?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja doei dan weet jij mijn naam en ik weet helemaal NIKS over je
Niet hier!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bibi is omabij ons dan
bij ons dan
[..]
Nou, wat toevallig ik ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar en een Koerd. HOEVEEL WIL JE NOG MEER WETEN?
quote:
Hmmm. Ik zal hierop terug komenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, wat toevallig ik ook.
k wil sekerheid, ga je me followe of ga je niks doen :s
[..]Maar.
k.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zal hierop terug komen
Hahahahaha, haha aha aah HAHA! Oke dan bby.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef Peunage het volgende:
Ik moet mijn harde ruwe imago beschermen. Ik geef niks om....niks.
Maar ik kan wel naar je kijken hoor. De hele dag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k.
[..]
Hahahahaha, haha aha aah HAHA! Oke dan bby.
Bira of bra?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Galke is dacht ik via mama kant. Amke is papa's kant, maar je groottante is bibi. Mama is daye papa is piye. Broer is bira. Zusje weet ik niet.
HAHAHA, die gif.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ik kan wel naar je kijken hoor. De hele dag.
Als ik dat wil. Dan doe ik dat gewoon.
[ afbeelding ]
Genoeg over die gif. Die poging om romantisch te doen is zó moeilijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA, die gif.![]()
![]()
HOE vind je zoiets.
Dan ben je blijkbaar niet smooth genoeg. Ik zoek wel verder.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Genoeg over die gif. Die poging om romantisch te doen is zó moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat me raden: "cheese" = peynir?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb mn first mac and cheese ever gemaakt. Damn dat shit is gooddd
Son, jij hebt het opgefokt voor mijquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
laat me raden: "cheese" = peynir?
Gast. Ga weg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
laat me raden: "cheese" = peynir?
Pica's?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb mn first mac and cheese ever gemaakt. Damn dat shit is gooddd
Als zoon?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik wil deze jongen.Alsof hij zo uit een Disney/Pixar-film* gerold is.
*credits voor die uitspraak gaan naar JFM
Jij bent altijd zo snel op je pens getraptquote:
Uit jouw neus ja. Bij mij nooitquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom komt er allemaal snot uit je neus als je heet gegeten hebt.
nee bij mij niet down?!
ENIGE? HA HA HA HAHAHAHA HAHA A HA KA;SLGAJSDGASDGquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:51 schreef Che_ het volgende:
Hazes op 3. Enige NL'se muziek wat nog redelijk klinkt
Hazesquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:51 schreef Che_ het volgende:
Hazes op 3. Enige NL'se muziek wat nog redelijk klinkt
Ja, ik hou niet van NL muziekquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ENIGE? HA HA HA HAHAHAHA HAHA A HA KA;SLGAJSDGASDG
Jij!_~_~!
Kb is een zware cheeseheadquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van NL muziek![]()
Waarom, wat luister jij dan qua dat
Ik heb vandaag toevallig een mooie Nederlandstalige afspeellijst gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van NL muziek![]()
Waarom, wat luister jij dan qua dat
Die van Ik Geloof?quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig een mooie Nederlandstalige afspeellijst gemaakt.
Boudewijn de Groot,![]()
![]()
Serieus, als je dat niet leuk vindt, ben je verloren imho.
Onder andere.quote:
Come at me bro.quote:
Hmm, niet echt mijn smaak. Wat nog meerquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onder andere.Jimmy, Verdronken Vlinder, Als jij niet van mij houdt, Of niet soms, kan nog een tijdje doorgaan.
[..]
Come at me bro.
Doe Maar? Ramses Shaffy? De Dijk? Acda en de Munnik? Volumia!? Die zijn vrij toegankelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn smaak. Wat nog meer
De Bom en Pa zijn wel oke van Doe Maarquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe Maar? Ramses Shaffy? De Dijk? Acda en de Munnik? Volumia!? Die zijn vrij toegankelijk.
Doe normaal zuster.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe Maar? Ramses Shaffy? De Dijk? Acda en de Munnik? Volumia!? Die zijn vrij toegankelijk.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Bom en Pa zijn wel oke van Doe Maar
Volumia HAHAA!
Wees blij dat ik die nog kenquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! HAHA JA TOCH LACHEN JOH.
Alleen De Bom en Pa?Zucht.
Rustig crip, let op je hart.quote:
Liever dan lief, Is dit alles, Belle Helene, Nachtzuster, etc etc.quote:Op zondag 28 september 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die nog ken![]()
Nederlands is een gare taal (voor muziek al helemaal) en verder is de muziek saai.
Hou maar opquote:Op zondag 28 september 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever dan lief, Is dit alles, Belle Helene, Nachtzuster, etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gap!?!quote:Op zondag 28 september 2014 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
He gap, wat kom je zo he. Que pasa, niña?
quote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahahahaah atumblr ahahhaahaOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG![]()
LIKE OOOOH EMMM DJIEEEEE![]()
hahahahaah atumblr ahahhaahaZou zij een tongpiercing hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hahahahaah atumblr ahahhaahacome to papaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
Ik weet niet.quote:Op zondag 28 september 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan een tongpiercing?
kom dan met je praatjes..quote:Op zondag 28 september 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MENS DURF TE LEEEEEEEEEEEEEEEEVEN.
#YOLO #HakunaMatata #PlukDeDag #CarpeDiemquote:Op zondag 28 september 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HET LEVEN IS HEERLIJK HET LEVEN IS MOOIquote:Op zondag 28 september 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
are you hairy?quote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke ik ben hier, maak me af
TO DIE BY YOUR SIIIIDE IS SUCH A HEAVENLY WAY TO DIEEEEEEEEquote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#YOLO #HakunaMatata #PlukDeDag #CarpeDiem
Mojo jojo was een eindbaas. Ondergewaardeerd.quote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef Peunage het volgende:
Mojojojo
[..]
HET LEVEN IS HEERLIJK HET LEVEN IS MOOI
momenteel wel, #growing #wintervachtje #durftezeggenquote:
Niet zo stoer doen met je Arabisch, brakamquote:
Ik kan nauwelijks Arabischquote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen met je Arabisch, brakam
Negerenquote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Wat zou je doen als iemand tegen je zei: ''Moge Allaah je naar de hel brengen''?
Dan zeg je wat je zegt ben je zelf en daarna "fuck you" en loop je weg. Of je loopt meteen weg. Dat soort mensen moet je geen tijd in steken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Wat zou je doen als iemand tegen je zei: ''Moge Allaah je naar de hel brengen''?
typisch marokkaanse uitspraakquote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Mn oksels zijn niet behaard. Dwaas.quote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je behaarde oksel? ik weet het niet..
quote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks Arabisch
[..]
Negeren
Maar wat als het familie is?quote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zeg je wat je zegt ben je zelf en daarna "fuck you" en loop je weg. Of je loopt meteen weg. Dat soort mensen moet je geen tijd in steken.
Ik zou hem dan een klap geven jonguhquote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
"Oke, ik zie je daar wel"quote:Op zondag 28 september 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Ja ik weet dus echt niet meer wie wie is. Mojo jojo vond ik de eindbaasheldquote:Op zondag 28 september 2014 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je komen voelen?
[..]
ik was altijd bubbles![]()
![]()
jammer, ik vind dat wel wat hebben..quote:Op zondag 28 september 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn oksels zijn niet behaard. Dwaas.
Smoothboiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jammer, ik vind dat wel wat hebben..
Hangt er van af wie van de familie, sowieso zeggen dat zij daar niet over gaan, maar dat Allah dat zelf wel bepaalt.quote:
Dichte of verre familie?quote:
Die uitspraak is wel erg. Hmm. Moeilijk.quote:
Dus heeft weinig postzegels nodig.quote:
Dus als ik het goed begrijp wil je dat zij hen poep opstuurt?quote:Op zondag 28 september 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus heeft weinig postzegels nodig.
Gewoon schijt hebben
Ik had meer aan een brief gedacht met letters uit tijdschriften. Maar jouw idee is beterquote:Op zondag 28 september 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je dat zij hen poep opstuurt?
Maar ze mogen niet weten dat het van Crip komt.quote:
Find our cripquote:Op zondag 28 september 2014 00:40 schreef AMAR420 het volgende:
crip je foto's staan gewoon nog op google afbeeldingen, just saying
Waarom hou je hier niet gewoon mee op?quote:Op zondag 28 september 2014 00:40 schreef AMAR420 het volgende:
crip je foto's staan gewoon nog op google afbeeldingen, just saying
wtf praat je de hele tijd tegen me. ik waarschuw haar enkel, idiootquote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom hou je hier niet gewoon mee op?
Mocro confirmed.quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf praat je de hele tijd tegen me. ik waarschuw haar enkel, idioot
a plakband
Doe het dan via DM.quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf praat je de hele tijd tegen me. ik waarschuw haar enkel, idioot
a plakband
Stalken 2.0quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom hou je hier niet gewoon mee op?
nooit meer mijn naam in een zin met hun doen, kquote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet echt grinniken door jullie, Peunage, Che, MrStylo en Amar.
Haar zomaar googlen is minder cripy (haha een woord grapje) ja.quote:
ik ken haar al van m.nl tijden mensen grow upquote:Op zondag 28 september 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar zomaar googlen is minder cripy (haha een woord grapje) ja.
Doen we allemaal voor jou hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn naam is 7MARquote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En voor Crip, Stimo en JFM.quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar niemand geeft een fuck. Jij begint er steeds op een kinderachtige manier over. Misschien in de hoop dat iemand er naar gaat vragen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ken haar al van m.nl tijden mensen grow up
ey ga ff broodje eten met che_ ofzo manquote:Op zondag 28 september 2014 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar niemand geeft een fuck. Jij begint er steeds op een kinderachtige manier over. Misschien in de hoop dat iemand er naar gaat vragen.
Heb jij wel een stukje land dan?quote:Op zondag 28 september 2014 00:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat praat je arabisch. arabieren gunnen je geen land en dan ga je hun taal spreken
fail
ja. we hebben een koopwoning.quote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij wel een stukje land dan? [ afbeelding ]
Ekte lobi dusquote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De liefde van een vrouw gaat via een goede schaterlach.
[..]
HAHAHAHAH
Alle koelies hebben 1 koopwoning?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja. we hebben een koopwoning.
smartass.
Nee, niet voor jou. Jij schold mij uit en wilde niet op mij lijken toen TM die opmerking maakte.quote:
Ah, dan bezit je het huis toch?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja. we hebben een koopwoning.
smartass.
nogmaals ik ben een Indier en ja we werken er hard voorquote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alle koelies hebben 1 koopwoning?
en de grond.quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, dan bezit je het huis toch? [ afbeelding ]
Ja MAAR ik moet toch niet op een vrouw lijken. Dan moet m'n baard weg en moet ik hormoonpillen slikken...quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Jij schold mij uit en wilde niet op mij lijken toen TM die opmerking maakte.
Voel nog steeds pijn.
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.quote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Crip het volgende:
Amar google je elke dag mijn foto ofzo? Get a life.
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ikquote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja MAAR ik moet toch niet op een vrouw lijken. Dan moet m'n baard weg en moet ik hormoonpillen slikken...
Snap je ; ) ; ) : $
Niet zo gemeen doen tegen mijn peper.quote:Op zondag 28 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.
Goed gezien, niet intrappen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ik
Jij bent heel bijzonder. En.. speciaal.quote:Op zondag 28 september 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ik
Hij draagt voortaan geen broeken meer als die achter z'n laptop zit aangezien die alleen maar op z'n enkels lagen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Crip het volgende:
Amar google je elke dag mijn foto ofzo? Get a life.
Thanks, wat moest ik zonder jou.quote:
Als ik van de beveiligers in mag wel. Jij?quote:
Gaat een dude van bijna dertig een foto van mij bekijken toen ik 13/14 ofzo was en het daarna beoordelen of het hot of niet is. Ga weg manquote:Op zondag 28 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JFM zeg dat Che normaal moet doen.
[..]
Thanks, wat moest ik zonder jou.
Voor nu ga ik je even verlaten. Het volgende in de praktijk uitvoeren, op de plek waar dat hoort:TMI. TfoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen niet eens poepen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Complimenten zijn dus ook niet goedquote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JFM zeg dat Che normaal moet doen.
ik ga dan ook plassen, kutmongolquote:Op zondag 28 september 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
TMI. Tfoe
Vrouwen kunnen niet eens poepen
nastaaaaayquote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij draagt voortaan geen broeken meer als die achter z'n laptop zit aangezien die alleen maar op z'n enkels lagen.
eh. whatever, je gaat op je 13e jezelf al helemaal lopen showen?quote:Op zondag 28 september 2014 01:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaat een dude van bijna dertig een foto van mij bekijken toen ik 13/14 ofzo was en het daarna beoordelen of het hot of niet is. Ga weg man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |