SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stad in noord Irak heet Ra'bia en mensen met O benen in die regio noemen we robioquote:
wanneer hebben mensen o-benen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een stad in noord Irak heet Ra'bia en mensen met O benen in die regio noemen we robio
Grow some balls mah friend. Zet gewoon wat je wil zetten.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch geen Marokkaans woord of wel dan? Ben een G for leven.
Wanneer ze geen X-benen hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer hebben mensen o-benen?
sletterigquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind tongpiercings altijd best sexy. Weet niet waarom
wawt zijn o-benen danquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
O benen is wel echt kk lelijkVooral mensen van 1.67 ofzo en dan die benen.
Zwaar sletterig, maar jaquote:
quote:
Ik gewoon normalequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel rare vorm benen hebben jullie. Ik heb gewoon I-benen.
You are not ready yet, Daniel-Sanquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien berbers.. heb er in ieder geval nooit van gehoord. Watshetdannn!?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien berbers.. heb er in ieder geval nooit van gehoord. Watshetdannn!?
Betekent blond.quote:
k denk dat ik normale hebquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zwaar sletterig, maar ja
[..]
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:01 schreef Santello het volgende:
Shit man kom ee
[..]
[..]
Betekent blond.
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k denk dat ik normale heb
X of O benen waren in de mode toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
Woyow x benen zij ook lelijk ja hhahahahha
Zij heb een thigh gap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.
mn voeten tegen elkaar aan oke dat luktquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga opstaan en kijk of je voeten helemaal kan sluiten. Als je dat kan heb je normale benen.
Hhhhhhh, ik doe nooit stoer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha doe stoerje weet het nog steeds niet
Bedoel benen sorryquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn voeten tegen elkaar aan oke dat lukt
Nee. Goddank niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
X of O benen waren in de mode toch?
http://www.ze.nl/p/145013(...)repen_voor_thigh_gapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |