Ekte lobi dusquote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De liefde van een vrouw gaat via een goede schaterlach.
[..]
HAHAHAHAH
Alle koelies hebben 1 koopwoning?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja. we hebben een koopwoning.
smartass.
Nee, niet voor jou. Jij schold mij uit en wilde niet op mij lijken toen TM die opmerking maakte.quote:
Ah, dan bezit je het huis toch?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja. we hebben een koopwoning.
smartass.
nogmaals ik ben een Indier en ja we werken er hard voorquote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alle koelies hebben 1 koopwoning?
en de grond.quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, dan bezit je het huis toch? [ afbeelding ]
Ja MAAR ik moet toch niet op een vrouw lijken. Dan moet m'n baard weg en moet ik hormoonpillen slikken...quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Jij schold mij uit en wilde niet op mij lijken toen TM die opmerking maakte.
Voel nog steeds pijn.
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.quote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Crip het volgende:
Amar google je elke dag mijn foto ofzo? Get a life.
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ikquote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja MAAR ik moet toch niet op een vrouw lijken. Dan moet m'n baard weg en moet ik hormoonpillen slikken...
Snap je ; ) ; ) : $
Niet zo gemeen doen tegen mijn peper.quote:Op zondag 28 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.
Goed gezien, niet intrappen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ik
Jij bent heel bijzonder. En.. speciaal.quote:Op zondag 28 september 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s ik vind dat je je er onderuit probeert te praten maar wie ben ik
Hij draagt voortaan geen broeken meer als die achter z'n laptop zit aangezien die alleen maar op z'n enkels lagen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:56 schreef Crip het volgende:
Amar google je elke dag mijn foto ofzo? Get a life.
Thanks, wat moest ik zonder jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik van de beveiligers in mag wel. Jij?quote:
Gaat een dude van bijna dertig een foto van mij bekijken toen ik 13/14 ofzo was en het daarna beoordelen of het hot of niet is. Ga weg manquote:Op zondag 28 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee, zo hot ben je nou ook weer niet. maar dit is een beetje stank voor dank ouwe.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JFM zeg dat Che normaal moet doen.
[..]
Thanks, wat moest ik zonder jou.
Voor nu ga ik je even verlaten. Het volgende in de praktijk uitvoeren, op de plek waar dat hoort:TMI. TfoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen niet eens poepen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Complimenten zijn dus ook niet goedquote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JFM zeg dat Che normaal moet doen.
ik ga dan ook plassen, kutmongolquote:Op zondag 28 september 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
TMI. Tfoe
Vrouwen kunnen niet eens poepen
nastaaaaayquote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij draagt voortaan geen broeken meer als die achter z'n laptop zit aangezien die alleen maar op z'n enkels lagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |