SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was even zoeken op de iPad en ik dacht dat Ajacied442 het wel zou openen, dat doet ie altijd voor iedereen namelijk.quote:
Da's waar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het was even zoeken op de iPad en ik dacht dat Ajacied442 het wel zou openen, dat doet ie altijd voor iedereen namelijk.
Ah vandaar dat het niveau compleet inzakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, vanaf nu kijk ik ook.
zak in elkaar joh gekquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah vandaar dat het niveau compleet inzakt.
Die man komt echt niet meer terug in het nationale elftal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat Liverpool verstandig bezig was sinds vorig jaar (qua aankopen en trainer) maar voor veel geld een Balotelli aantrekken is weer ouderwets beleid daar.
Tsja.. Ik heb nog NAC - Ajax, Köhlenpottderby, Köln - Bayern en Manchester United te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:33 schreef Dos37 het volgende:
Er kan onmogelijk vandaag een wedstrijd slechter zijn dan deze
Ik ben hier, maar ik heb geen tv of pc tot mijn beschikking, dus ik volg het via fok een bbc site.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waar is Alors? Hummels is aan t spelen
Hij ging net behoorlijk de fout inquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben hier, maar ik heb geen tv of pc tot mijn beschikking, dus ik volg het via fok een bbc site.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij ging net behoorlijk de fout in
Stream aan het kijken ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Was ook gelijk z'n eerste pass vooruit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:09 schreef Pedroso het volgende:
Blind zijn eerste foutje in dienst van Manchester. Koopje geweest.
Waarom? :Squote:Op zaterdag 27 september 2014 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik wacht al 4 dagen op beeld op mijn zenders
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat moet je niet aan mij vragen
Kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind die Herrera een verdomd goede speler.
Thuis zie ik ze tegen de subtoppers nog wel winnen, maar uit gaan we eraf tegen elke tegenstander van formaat, denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe Manchester gaat spelen tegen de toppers, daarvan hebben ze er nog geen enkele gehad. Zelfs de subtoppers als Everton en Tottenham hebben ze tot op heden nog niet ontmoet.
Op Fox gewoon Manchester hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Best wel zielig dat bijna geen 1 kanaal Manchester United wil uitzenden maar er tig kanalen zijn die bijv Manchester City willen uitzenden
Mooi. Pingel Hernanez, overtreding Mangala. Die speelt niet echt gelukkigquote:
Wat is er zo bijzonder aan die vent? Alleen groot en sterk, voor de rest kan hij er niks van.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi. Pingel Hernanez, overtreding Mangala. Die speelt niet echt gelukkig
Liverpool - Everton is dan ook een derby he. Aansprekender dan een wedstrijd waar West Ham speelt.quote:Liverpool zenden ze uit bij 2x zoveel kanalen
Muh. Ze spelen eigenlijk best wel goed. Al is het met zo'n verdediging altijd bibberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerder huilen met de pet op
Pelle zijn haar zat door de war denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand waarom er 6 minuten bij zijn gekomen bij Southampton-QPR?
streamspquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:51 schreef porsche1 het volgende:
Iemand een ManU stream?
DM aub
Dankjewel.
onnodig en belachelijk.quote:
Misschien moet balo maar eens gaan voetballen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:15 schreef mrstylo het volgende:
Balotelli is boos:
http://instagram.com/p/tdAvParj6P/
In Engeland zie ik wel ergere dingen en daar krijgen ze geel voor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Dacht eerst dat het zwaar gestraft was maar een terechte rode kaart dus voor Rooney.
Die check ik al lang niet meerquote:
Wat een droeftoeterquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)9_M7WWFB5ECLXkuj7hrc
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Schopt hem gewoon van achter neer.. Ook in Engeland is dat rood.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
In Engeland zie ik wel ergere dingen en daar krijgen ze geel voor.
Het is gewoon een idiote trap in z'n zak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:19 schreef Wilskracht het volgende:
Typisch een aanvaller die dom probeert mee te verdedigen.
Nou heel vaak nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schopt hem gewoon van achter neer.. Ook in Engeland is dat rood.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:19 schreef Wilskracht het volgende:
Erger dan iemand natrappen in zijn kruis en daar krijgen ze geel voor ja?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
In Engeland zie ik wel ergere dingen en daar krijgen ze geel voor.
Wat een bagger.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris/Naughton Kaboul Vertonghen Rose/Capoue Mason/Lamela Erikssen Chadli/ Adebayor
Hoe zeer ik het ook hoop, ze gaan niet van Arsenal kunnen winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris/Naughton Kaboul Vertonghen Rose/Capoue Mason/Lamela Erikssen Chadli/ Adebayor
Jammer.. come on Pietje Pellequote:Op zaterdag 27 september 2014 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Golllllllllllllllll
1-1 Saints-QPR
Hij mistte net een ongelofelijk grote kans.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jammer.. come on Pietje Pelle
Vine plsquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zieke goal![]()
![]()
Omhaal. Terugkijken waard.
Ik pluk ze ook meestal van Twitter hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wacht op Ajacied422 die daarmee komt.
Aha, we zien ze vast nog wel verschijnen. Echt een geniaal doelpunt: hij tikt 'm voor zichzelf omhoog en vervolgens met een omhaal over de keepert heen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pluk ze ook meestal van Twitter hoor.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
https://vine.co/v/OZg5KILrAtw
knaapje messi heeft dat ook eens gedaan en toen werd hij gelijk als god verklaard. Pelle is nu dus gelijke hoogte.
Gevaarlijk spel van Pietje, had afgekeurd moeten wordenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
knaapje messi heeft dat ook eens gedaan en toen werd hij gelijk als god verklaard. Pelle is nu dus gelijke hoogte.
Jezus christus wat een mooi doelpunt. Lijkt op die van Van Basten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
Lekker kooltje hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
https://vine.co/u/1026971548696907776
Betere kwaliteit.
Soooooowquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
https://vine.co/u/1026971548696907776
Betere kwaliteit.
Heerlijk doelpunt.. ik mis deze manquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus christus wat een mooi doelpunt. Lijkt op die van Van Basten.
zou terecht zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die 2-2 gaat nog komenJe voelt het.
quote:
Pfff ongelofelijk dat die Arteta weer in de basis staat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Szczesny, Chambers, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Wilshere, Arteta, Ramsey, Ozil, Oxlade-Chamberlain, Welbeck
Jawel maar na de laatste interland break geblesseerd geraakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met Vlaar trouwens ? Die heeft dit seizoen nog niet gespeeld zeker ?
Het is roze zaterdag in London, daar moet ie heen.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Keeperstrainer geeft veldspeler nog even wat info, omdat het kan.
Wat is de invloed van Marcel Bout daar eigenlijk?
Marcel is stiekem de hoofdcoach, maar heeft geen diploma dus zit van Gaal daar. soort FC-twente constructie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Keeperstrainer geeft veldspeler nog even wat info, omdat het kan.
Wat is de invloed van Marcel Bout daar eigenlijk?
Wtf.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:27 schreef Intellectueel het volgende:
Pelle.
http://gfycat.com/ContentDifferentHen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Tadic doet lekker mee.
Pelle kan dit niet aan, moet gewoon lekker terug naar Feyenoord en scoren tegen Willem II en Heracles.
Deze man snapt er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Pelle moet lekker weer naar Feyenoord, hij is veel te traag voor de PL.
holy shit gastquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:27 schreef Intellectueel het volgende:
Pelle.
http://gfycat.com/ContentDifferentHen
Haha wat een skklquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Deze man snapt er echt helemaal niks van.
hij wilde liever Barcelona kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:41 schreef Durmada het volgende:
Waarom speelt Alexis niet basis bij Arsenal?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Deze man snapt er echt helemaal niks van.
Sorry, Assamoahquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit is nergens voor nodig.
Geen mango?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:28 schreef opreis het volgende:
Ik ging even eten, maar ga nu weer kijken met een schaaltje vol met frambozen, meloen en druiven.
EDIT: en ook nog ananas, die was ik even vergeten.
Genot.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:28 schreef opreis het volgende:
Ik ging even eten, maar ga nu weer kijken met een schaaltje vol met frambozen, meloen en druiven.
EDIT: en ook nog ananas, die was ik even vergeten.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Genot.DM me je adres even, kom ik langs.
Gedaan, wel snel zijn want is zo op.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Genot.DM me je adres even, kom ik langs.
Hmm ik weet niet, ik heb meer zin in thee met appelgebak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:35 schreef opreis het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, maar als jij het komt brengen dan doe ik het er wel erbij.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:37 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Gedaan, wel snel zijn want is zo op.
Wat is dat nou weer voor raar antwoord :s, het gaat er toch om dat ik die mango erbij krijg, wat jij wilt is niet rullevantquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, ik heb meer zin in thee met appelgebak.
Eens. die had Joachim ook gemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pelle kan er echt helemaal niks van.
zo groot is het niet, gewoon op 't station afspreken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer het nog eens.
Met een onbekende man afspreken op het station? Haha, laat maar zitten, zo gek ben ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef opreis het volgende:
[..]
zo groot is het niet, gewoon op 't station afspreken.
Mensen die dat doen iddquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met een onbekende man afspreken op het station? Haha, laat maar zitten, zo gek ben ik niet.
O, en afspreken bij het centraal paardenkoetspunt van Friesland is wel normaal zeker.quote:
In Friesland afspreken is wel normaal ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:45 schreef opreis het volgende:
[..]
O, en afspreken bij het centraal paardenkoetspunt van Friesland is wel normaal zeker.
Tevens 0-1 Chadli
Ik ben ook een bootwerker irl,quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:49 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Nou jij vloekt nu wel als een bootwerker zeg, mag het wat minder
Ik ben nu verkouden dus zoenen had er toch niet in gezetenquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Die date kan je wel op je buik schrijven nu.
Doen gewoon Amsterdam Zuid nuquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die meet op Amsterdam CS kun je natuurlijk wel vergeten.
Je hoeft er niet naar te kijken he rotmofquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat zijn dit toch twee walgelijke kafclubs![]()
.
Ik zoen sowieso niet op de eerste datequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben nu verkouden dus zoenen had er toch niet in gezeten
Ik ben tenminste niet zo'n Hollands PL-adeptje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te kijken he rotmof
Ik vind het prima om first base over te slaan tijdens de eerste date en meteen voor fouth base te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zoen sowieso niet op de eerste date
Ditquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:59 schreef Mykonos het volgende:
Kan die slowchat niet ergens anders? Dit is het Premier League-topic
Janmaat is ook een miskoop zegquote:Op maandag 29 september 2014 22:51 schreef Dos37 het volgende:
1-0 winst voor Stoke tegen Newcastle. Pardew mag morgen naar het UWV
Natuurlijk die komt van Feyenoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |