ik slaap meestal meteen weer in, dat scheelt aanzienlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
8 x maar? Valt wel mee ja![]()
Stardust veel plezier bij de pretecho!
dan heb je idd een karige nachtquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat maakt een hoop uit inderdaad. Als je na elke pisbeurt nog een uur met koude poten in bed ligt is het de hel
http://www.curanol.nl/quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef Danaa het volgende:
Wauuuwww zoveel wisseldagen op een zaterdag!
Ook hier onze wisseldag; 19 weken!
Dames, ik voel me er zo ontzettend naar bij; aambeien![]()
Zijn er meerdere met tips oid?
Veel plezier Stardust!!
kijk uit mallootquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:14 schreef Crumpette het volgende:
Onwillekeurig moet ik altijd aan Ovide denken bij het noemen van de kokosnoot
quote:
ohja Boesquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Het deuntje van Boes komt er automagisch achteraan in mijn hooft
Echt? Ahwww jammer! Strakblauwe lucht hier!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heerlijk weer ja? Hier kon het niet troostelozer![]()
Fijne mijlpaal Zoë! En gelukkig goed nieuws voor Cactus!
ik was ook al aan het zoekenquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heerlijk weer ja? Hier kon het niet troostelozer![]()
Fijne mijlpaal Zoë! En gelukkig goed nieuws voor Cactus!
SQ, Sperti heb ik inderdaad gister gehaald! Maar ik als mien ongeduld vind het allemaal niet snel genoeg gaan..quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.curanol.nl/
Te koop bij de apotheek zonder recept!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel veel vezels eten. Heel veel water drinken. En haal vochtig toilet papier! En poep gewoon, als je voorzichtig gaat doen blaas je de rest ook nog opquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
SQ, Sperti heb ik inderdaad gister gehaald! Maar ik als mien ongeduld vind het allemaal niet snel genoeg gaan..
Skoap bedankt voor je tip, heb het via internet zojuist besteld.
Maandag even VK bellen, het is geen groot probleem maar wel super vervelend!!
Inderdaad super lekker weer... ik maak mezelf er nog blijer mee door het bed lekker buiten te hangen, wasjes buiten laten drogen
Gewoon met je vingers rondjes draaien langs je vliezen/bmm! Dat heb ik gelezen op babybytes. Haaknaald 2 mag je bewaren voor morgen om ze te breken als dit njet werkt.quote:
oh ok. Kan mijn man dat ook?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers rondjes draaien langs je vliezen/bmm! Dat heb ik gelezen op babybytes. Haaknaald 2 mag je bewaren voor morgen om ze te breken als dit njet werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |