ik slaap meestal meteen weer in, dat scheelt aanzienlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
8 x maar? Valt wel mee ja![]()
Stardust veel plezier bij de pretecho!
dan heb je idd een karige nachtquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat maakt een hoop uit inderdaad. Als je na elke pisbeurt nog een uur met koude poten in bed ligt is het de hel
http://www.curanol.nl/quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef Danaa het volgende:
Wauuuwww zoveel wisseldagen op een zaterdag!
Ook hier onze wisseldag; 19 weken!
Dames, ik voel me er zo ontzettend naar bij; aambeien![]()
Zijn er meerdere met tips oid?
Veel plezier Stardust!!
kijk uit mallootquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:14 schreef Crumpette het volgende:
Onwillekeurig moet ik altijd aan Ovide denken bij het noemen van de kokosnoot
quote:
ohja Boesquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Het deuntje van Boes komt er automagisch achteraan in mijn hooft
Echt? Ahwww jammer! Strakblauwe lucht hier!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heerlijk weer ja? Hier kon het niet troostelozer![]()
Fijne mijlpaal Zoë! En gelukkig goed nieuws voor Cactus!
ik was ook al aan het zoekenquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Heerlijk weer ja? Hier kon het niet troostelozer![]()
Fijne mijlpaal Zoë! En gelukkig goed nieuws voor Cactus!
SQ, Sperti heb ik inderdaad gister gehaald! Maar ik als mien ongeduld vind het allemaal niet snel genoeg gaan..quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.curanol.nl/
Te koop bij de apotheek zonder recept!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel veel vezels eten. Heel veel water drinken. En haal vochtig toilet papier! En poep gewoon, als je voorzichtig gaat doen blaas je de rest ook nog opquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
SQ, Sperti heb ik inderdaad gister gehaald! Maar ik als mien ongeduld vind het allemaal niet snel genoeg gaan..
Skoap bedankt voor je tip, heb het via internet zojuist besteld.
Maandag even VK bellen, het is geen groot probleem maar wel super vervelend!!
Inderdaad super lekker weer... ik maak mezelf er nog blijer mee door het bed lekker buiten te hangen, wasjes buiten laten drogen
Gewoon met je vingers rondjes draaien langs je vliezen/bmm! Dat heb ik gelezen op babybytes. Haaknaald 2 mag je bewaren voor morgen om ze te breken als dit njet werkt.quote:
oh ok. Kan mijn man dat ook?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gewoon met je vingers rondjes draaien langs je vliezen/bmm! Dat heb ik gelezen op babybytes. Haaknaald 2 mag je bewaren voor morgen om ze te breken als dit njet werkt.
én posten! Alle wijsheid voor jezelf houden is niet aardig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Vast wel. En niet vergeten te filmen hè.
nou, deze zat nog wel in de lijn der verwachting hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Zoë23 het volgende:
JM
Dat is zeker een mooi initiatieferg bijzonder
SQpff ze houden ook maar niet op.
tepels draaien?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
SQ: tepels draaien en zaad, veel zaad!
Oh, en pannekoeken, tonic en ananasharten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
SQ: tepels draaien en zaad, veel zaad!
ik vraag mijn man wel om tijdens het zaadpompen es flink aan die knoppen te zuigenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
YW!
[..]
Daarvan kán je baarmoeder gaan samentrekken. Kan he.. Kan...
2 verhuisdozen kleding tot en met maat 68 en 2 dozen hydrofiel/omslagdoeken/beddengoed/draagdoeken/waskussenhoezen en dat soort meuk, en dan mis ik tot nu toe de babyinsert van m'n kinderstoel nog.quote:
Ooh dan valt het meequote:Op zaterdag 27 september 2014 13:48 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
2 verhuisdozen kleding tot en met maat 68 en 2 dozen hydrofiel/omslagdoeken/beddengoed/draagdoeken/waskussenhoezen en dat soort meuk, en dan mis ik tot nu toe de babyinsert van m'n kinderstoel nog.
Oh ja, bekleding van de Maxicosi/kinderwagen/boxkleden hebben we nog niet meegenomen.
Zeker dubbel.. Ik ben (voorlopig) gestopt toen ons ivf-traject startte, toen trok ik het echt niet. Geen idee of en zo ja wanneer ik weer start. Maar het netwerk is groot, landelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Zoë23 het volgende:
JM
Dat is een mooi initiatieferg bijzonder (en ook erg moeilijk lijkt me om te doen)
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zeker dubbel.. Ik ben (voorlopig) gestopt toen ons ivf-traject startte, toen trok ik het echt niet. Geen idee of en zo ja wanneer ik weer start. Maar het netwerk is groot, landelijk.
Gek idee dat mijn dame dan alweer 10 dagen uit mijn buik is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Vue het volgende:
Ik vind het super knap dat je er zo nuchter in staat SQ, petje af!!
Hier nog steeds met baby IN buik...
Niet echt buikpijn. Wel als ik opsta of loop dat het een zwaarder gevoel geeft bij m'n doos alsof ze er elk moment uit kan vallen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Begrijpelijk
SQ
Ik blijf duimen voor een mooie thuisbevalling. En als dat m niet gaat worden ivm groot kind, kun je dan de baarkruk ook gebruiken in het ziekenhuis?
Heb behoorlijke buikpijn in onderbuik. Gister ook al. Hebben andere LLM'ers dit ook? Komt t door het gewicht van het kind ofzo?
(ik ben geen LLM'er maar heb wel 2x 40cm baby en samen ongv 3kg in mijn buik)
Voelt echt ongemakkelijk.
Ja dat herken ik ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet echt buikpijn. Wel als ik opsta of loop dat het een zwaarder gevoel geeft bij m'n doos alsof ze er elk moment uit kan vallen.
ja. niet helemaal constant, maar wel vaak...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Begrijpelijk
SQ
Ik blijf duimen voor een mooie thuisbevalling. En als dat m niet gaat worden ivm groot kind, kun je dan de baarkruk ook gebruiken in het ziekenhuis?
Heb behoorlijke buikpijn in onderbuik. Gister ook al. Hebben andere LLM'ers dit ook? Komt t door het gewicht van het kind ofzo?
(ik ben geen LLM'er maar heb wel 2x 40cm baby en samen ongv 3kg in mijn buik)
Voelt echt ongemakkelijk.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja. niet helemaal constant, maar wel vaak...
drukkend gevoel op schaambot en stuitje, hoop dat een indalend kint is...
verder de gebruikelijke bandenpijn als ik dubbelgevouwen heb gezeten en weer recht ga staan of als ik loop, maar de afgelopen week is de botpijn aan stuitje/ik moet poepen gevoel en zeurende pijn in onderbuik erbij gekomen...
dinsdag! en vanaf dan elke week...quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Fijn
(niet dat jij t hebt natuurlijk maar dat t erbij hoort)
Baby1 was al bijna volledig ingedaald dus zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft.
Wanneer heb je weer controle?
Geilquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:45 schreef BlueEyes het volgende:
En de ananas! Heel erin met stekels
Edit:
Of er komt nog een pagina![]()
@Sq dus
Leuk!!! Kan Henka lekker op rollen en knuffelen en kwijlen laterquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar! Mijn laatste deken is ook af!
[ afbeelding ]
*hijg*
Dit jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet echt buikpijn. Wel als ik opsta of loop dat het een zwaarder gevoel geeft bij m'n doos alsof ze er elk moment uit kan vallen.
Mijn ontlasting is eigenlijk altijd al, nouja je weet wel: soepel..quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heel veel vezels eten. Heel veel water drinken. En haal vochtig toilet papier! En poep gewoon, als je voorzichtig gaat doen blaas je de rest ook nog op
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef AwayTL het volgende:
mooi sd!! Wat een lief plaatje zo!
sq, wil je mijn haakaspiraties niet zo demotiveren met zo'n mooie deken? Denk dat Henka daar op aan t wachten was. En nu de magische pannenkoek zijn werk laten verrichten!
Ben naar de tyfus van een uurtje fietsen met de kleine man.. Echt why kan je zwanger niet goed meer fietsen.
mens, jij tennist, ik kan nog niet eens naar de jumbo lopen zonder dat mensen me een rolstoel aanbiedenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:48 schreef AwayTL het volgende:
Dus het ligt gewoon aan mijn conditie. Ik dacht dat ik een legitiem excuus had..
*gaat in een hoekje huilen
Jaaahhh ze heeft je gevondenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:43 schreef Crumpette het volgende:
Niet bijgelezen, maar ik krijg ineens groetjes van Rady, via haar moeder!goed gezien hoor in het program!
groetjes terug!
Is een compliment joh!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
wat ben je nog actief, Hilmo!
Ik waggelde net terug van de Jumbo, want stroop en bitter lemon halenstond de vrouw van de schoenmaker d'r stoepke te vegen. Zegt ze: 't wordt vast een jongen! Ik zo: Nee, 't is een meisje!
Kreeg ik als antwoord: "Oh, echt? Je ziet er nog zò goed uit, ik denk, dat moèt wel een jongen zijn!"
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:48 schreef Skittles het volgende:
Is er een nieuwe smaak McFlurry Hilmo? Welke?!
[..]
Is een compliment joh!
Bij mij zeggen ze altijd dat ik overduidelijk een meisje krijg. Zo verlept zie ik er dus uit
Nah geintje hoor, het is blijkbaar omdat ik een typische meisjesbuik heb. Ook al weet ik niet wat dat dan inhoudtquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Awww!
Ik vind die bakerpraatjes echt fascinerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |