50% zei ik net. Ik laat de verbeelding aan jouquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee nog niet. Dat is wel mijn doel.
Jij?
Oh oke, netjes van je
Vrouwen en CRquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus, in mijn droom dan ging hij naar een andere club en moest hij huilen. OF IS DIT WAAR GEBEURD IK BEN VERWARD.
Onzin. Helemaal wanneer je drie keer per week voetbalt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:40 schreef Santello het volgende:
[..]
50% zei ik net. Ik laat de verbeelding aan jou
Vrouw van Casillasquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen.
Casillas.
En nu?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:41 schreef Crip het volgende:
Cristiano Ronaldo is echt gayer dan gay.
Wasdaquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn jullie ook wel eens verliefd?
VInd hem nog steeds gayer dan gay. Dan praat ik over looks he. Hoe hij qua innerlijk is weet ik niet.quote:
Moeilijk om daar antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
fitnah ablaquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij.quote:
Hoezo? Is menselijk gevoel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk om daar antwoord op te geven
Ik ben verliefd op het leven.quote:
Jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het nat is gaat t wel beter idd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Just try it het is echt een apart sponsje.. het voelt gewoon niet zoals alle sponsjes die ik ooit heb aangeraakt. En het is een must om hem nat te maken trouwens.
Ene keer ben je heel lang verliefd op dezelfde persoon en andere keer ben je er na paar dagen gelijk overheen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij._!
[..]
Hoezo? Is menselijk gevoel.
[..]
Ik ben verliefd op het leven. [ afbeelding ] Jij?
Hhhhhh wat niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wow crip, dat had ik nooit van jou verwacht
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Crip het volgende:
Dit is knap.Ik wil ook zo een baard. Maar de stijl van mijn baardgroei is echt naar de klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man met tattoo en alles.quote:
Ze dacht dat je op hentai mannen vielquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:46 schreef Crip het volgende:
Dit is knap.Hier zou ik ook iets mee kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan was die andere keer toch niet zo'n goede verliefdheid.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene keer ben je heel lang verliefd op dezelfde persoon en andere keer ben je er na paar dagen gelijk overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |