Brood is konjo lekker, dus mis het echt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Sterkkkkk. Brood vind ik gewoon oke omdat ik nooit vervanging in huis heb. Dat heb ik wel met meerdere dingen. Gezond eten zit er niet bij. Tenzij ik een eigen chef in huis neem. Mijn eigen vrouw ofzo.
Sumo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
In Landgraaf.. mijn nicht zei dat daar echt een lekker restaurant is. Weet alleen niet hoe hij heet.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Er wordt nu in uw eten gespuugt'
Nee Sumo heb ik wel eens gegeten in R'dam. Ook heerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brood is konjo lekker, dus mis het echt.
Gezond eten is leuk, maar sommige dagen heb je gewoon zin in vet.
[..]
Sumo?
Ik ben de kok thuis. Als moeder er thuis was dan kon ik dat nog begrijpen. Die bereidt alleen maaltijden voor waar brood wel voor nodig is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Sowieso Marokkanen die stoppen met brood eten. Grap van de eeuw.
Vet percentage?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brood is konjo lekker, dus mis het echt.
Gezond eten is leuk, maar sommige dagen heb je gewoon zin in vet.
[..]
Sumo?
Nooit gemeten eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Vet percentage?
Ik zit op 50% denk ik
Woon je op jezelf?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben de kok thuis. Als moeder er thuis was dan kon ik dat nog begrijpen. Die bereidt alleen maaltijden voor waar brood wel voor nodig is.
Ik maak alleen Nederlandse shit uit pak. Mes en vork dingen.![]()
Ik haat mijn leven.
Kruiskade?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee Sumo heb ik wel eens gegeten in R'dam. Ook heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taz jij hebt een vrouw nodig in je levenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben de kok thuis. Als moeder er thuis was dan kon ik dat nog begrijpen. Die bereidt alleen maaltijden voor waar brood wel voor nodig is.
Ik maak alleen Nederlandse shit uit pak. Mes en vork dingen.![]()
Ik haat mijn leven.
Heb je sixpack?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gemeten eigenlijk
[..]
Woon je op jezelf?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging CR nou naar een andere club? Volgens mij las ik dat laatst.Niet over voetbal praten KBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij die was ik ook de laatste keer dat ik Sumo deed. Ja lekker jajajajaquote:
Wollah.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Taz jij hebt een vrouw nodig in je leven
Serieus, in mijn droom dan ging hij naar een andere club en moest hij huilen. OF IS DIT WAAR GEBEURD IK BEN VERWARD.quote:
Wat zei ik nou??????quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus, in mijn droom dan ging hij naar een andere club en moest hij huilen. OF IS DIT WAAR GEBEURD IK BEN VERWARD.
Nee nog niet. Dat is wel mijn doel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je sixpack?
Nee, woon met mijn oude vader en broertje.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging CR nou naar een andere club? Volgens mij las ik dat laatst.ManU wilt hem kopen, maar tot nu toe blijft het bij geruchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Bullshit. Of loopt mijn stream vet achter?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Is echt lekker daaroquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja bij die was ik ook de laatste keer dat ik Sumo deed. Ja lekker jajajaja
Kom me maar vloeren, als je maar wel zorgt dat ik zachtjes val.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat zei ik nou??????
Ik kom je vloeren.
Ah. Dan was het een droom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:39 schreef mrstylo het volgende:
ManU wilt hem kopen, maar tot nu toe blijft het bij geruchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |