Toch wel een busje dat veel roet uitstoot?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Ze gaan nu met busjes naar de oorspronkelijke finish voor de prijsuitreiking enzo
Volgens mij een een of ander Chinees merk, dus dat komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch wel een busje dat veel roet uitstoot?
Gelukkig, anders moeten ze morgen nog de hele afstand fietsenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij een een of ander Chinees merk, dus dat komt vast wel goed.
Het was nu toevallig ook wel extreem. 21x de maximaal als veilig aangemerkte hoeveelheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:56 schreef Wombcat het volgende:
Waarom gaan ze daar dan ook naartoe. Het is toch wel bekend dat de luchtkwaliteit daar niet zo bijzonder is.
Dat is inderdaad vreemdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
De VRT moet bezuinigen en Sporza zal daarom minder wielrennen uitzenden. Welke koers sneuvelt er? Opvallend genoeg de Eneco Tour.
Het deelnemersveld stelt verder niet veel voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:27 schreef Chiappucci het volgende:
Michel Kreder trouwens 10e in Emilië. Dat begint er eindelijk weer een beetje op te lijken.
Ach ja, hij blijft toch nog mannen als Meintjes, Durasek, Niemiec en Battaglin voor. Dat geeft in ieder geval wat hoop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het deelnemersveld stelt verder niet veel voor.
Ik denk dat De Panne en Ronde van België eerder betalen aan de VRT om op het scherm te komen en de Eneco Tour hen juist geld kost ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Driedaagse van De Panne en de Ronde van België zijn uiteraard veel belangrijker.
wie gaat de Eneco Tour dan live uitzenden? van de NOS hoef je niks te verwachtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
De VRT moet bezuinigen en Sporza zal daarom minder wielrennen uitzenden. Welke koers sneuvelt er? Opvallend genoeg de Eneco Tour.
Ze gaan de Eneco toch nog uitzenden? Laat dan koersen als Driedaagse De Panne vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie gaat de Eneco Tour dan live uitzenden? van de NOS hoef je niks te verwachten
Eurosport en L1 verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie gaat de Eneco Tour dan live uitzenden? van de NOS hoef je niks te verwachten
Ze zullen wel de koersen laten vallen die het laagst aantal kijkers trekken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ze gaan de Eneco toch nog uitzenden? Laat dan koersen als Driedaagse De Panne vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |