volgens mij niet. ze hebben wel 90s foto's opnieuw gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Paul het volgende:
Is er dit jaar ook een 90s clip gemaakt door de 3fm djs?
plastic dreams van JayDee?quote:
Ah ja, bedanktquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij niet. ze hebben wel 90s foto's opnieuw gemaakt.
en lastig te googlen omdat er geen tekst in zitquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, bedankt
Dit is echt zo'n klassieker die ik constant vergeet.
Alweer de 5e keer dat ik Blur vandaag hoor zonder het zelf op te zetten
Daarom vroeg ik het ook snel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en lastig te googlen omdat er geen tekst in zit
Bepaald geen fan maar Da Funk, Aerodynamic, Crescendolls, Voyager en Contact zijn wel tofquote:
ga daarvoor maar rabradio luisterenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:26 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog wel een paar happy hardcore platen
nou, ik heb nog niks gevondenquote:
Had je kans dan ook gegrepen bij die collega!quote:
Ik bespeur cynismequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk gemixt door Sandstorm![]()
wat een baas.
en daar is PandaPlint ineensquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had je kans dan ook gegrepen bij die collega!
Dat was ik in de 90s. Met pandapantoffels op de klassenfoto!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar is PandaPlint ineens![]()
what happend to your UI??
baasquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was ik in de 90s. Met pandqpantoffels op de klassenfoto!
kwam mij ook bekend voor. playlist staat straks wel op de pownedsitequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer
ook al de naam van vergeten
oh chill, even kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
baas![]()
[..]
kwam mij ook bekend voor. playlist staat straks wel op de pownedsite
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer
ook al de naam van vergeten
In the heart?quote:
dan wordt het nog een latertje!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat hij zo verder gaat in de Freaknacht
Pfff dat red ik nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Evertjan het volgende:
ik heb morgen nog een date, dus dat wordt m inderdaad nietquote:
Hoogie is er iig niet, Herman past op z'n zaakje volgens twitter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Evertjan het volgende:
zo, ga je je Mexicano frituren?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb morgen nog een date, dus dat wordt m inderdaad niet
komt mij ook niet bekend voor....quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Qunix het volgende:
Oh, dit ken ik niet (of vergeten)?
Wie is dit?
Misschien nog een hakplaatje erna, ze gaan nu wel de volledige tijd door.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
en daar is Moby als afsluiter (vermoed ik)
zucht, waar is sander danquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:56 schreef Evertjan het volgende:
ze zullen nog wel de naneuk doen bij Herman
toch niet op muisjes he???quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, nog even lekker gestampt
die drinkt biertjes volgens zijn twitter.quote:
Ja, had het al gezienquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Qunix het volgende:
Oh en het nummer van eerst (voor Yeke Yeke):
Mary Go Wild - Groovejard
Mwah, vooral dance en hiphop, maar is ook logischquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Evertjan het volgende:
mooie mix hoor en ook leuk dat hij van alles wat heeft gedraaid van rock naar pop en van dance naar hip-hop
Eens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Evertjan het volgende:
mooie mix hoor en ook leuk dat hij van alles wat heeft gedraaid van rock naar pop en van dance naar hip-hop
gewoon alle dj's stalkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu me nog ten doel stellen ervoor te zorgen dat My Bloody Valentine deze week wordt gedraaid.
Eric Corton had het gedaan. Die draaide nog 12 uur lang obscure shit uit de 90's met oa Gardenia (Kyuss)quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon alle dj's stalken
ik ga zo pitten. trusten en tot Timur ofzo
Corton, ik mis hem soms wel een beetje. en Rudyquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eric Corton had het gedaan. Die draaide nog 12 uur lang obscure shit uit de 90's met oa Gardenia (Kyuss)
Kyuss![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Corton, ik mis hem soms wel een beetje. en Rudy
Die durfden nog iets. Roos is en blijft compleet ongeschikt voor 3voor12.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |