quote:
Nee en neequote:
Ik heb je nergens nee zien zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nee is nee bij mij Faxie...I guess you didnt get the memo..or fax ^^
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
Kon geen leuke titel verzinnen...sorry voor het wachten, sexverslaafden
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Drank en drugs kunnenvtoch wel samen :p
Nein, moet je een modje vragonquote:
Gelukkig ben ik daar niet aan verslaafdquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
'Met vunzige gedachten van vivie'quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
Hoog "Goedele Liekens-gehalte" intro videootje en die titel, zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
'Met vunzige gedachten van voor vivie'
Wil ik ook weer eens doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijk
Dus ik hou het hier maar bij. Hooguit een jointje straks
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:16 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hoog "Goedele Liekens-gehalte" intro videootje en die titel, zie het al helemaal voor me
Wat precies?quote:
Dan komt het toch nooit op jongen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijk
Dus ik hou het hier maar bij. Hooguit een jointje straks
Tuurlijk....zet je wel schrap voor de antwoorden, waarschijnlijk niet professioneel lolquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]Mogen we dan ook vragen aan je stellen?
Oh no problemquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan komt het toch nooit op jongen!
Ach, alle advies is soms welkomquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tuurlijk....zet je wel schrap voor de antwoorden, waarschijnlijk niet professioneel lol
Jointje roken.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Iedereen lekker aan de drank en drugs en ik zit hier met mijn watertje.
Healthy me
Ik zit ook aan het watertje hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Ja waarom lig jij er nog niet in?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook aan het watertje hoor
Hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Wie? Ik? Tot nu toe niet, misschien laterquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef Vivie het volgende:
[..]
Niks aan mijn dm'tjes gehad, I know
Altijd lekkerquote:
Wat ik Lola zeiquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jointje roken.
Alweer tijdje geleden.
Drink ook water hoor. En theequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Ik moest grotemensendingen regelenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom lig jij er nog niet in?
Nee, ik pak niet voor luie varkensquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor.
Dqod wil niet pakken
Boterkoekquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misselijk van de boterkoek die ik net genuttigd heb![]()
Iets oppeppends?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker
Vooral bij een comedown van iets oppeppends
Wat voor oppeppends?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker
Vooral bij een comedown van iets oppeppends
[..]
Wat ik Lola zei
[..]
Drink ook water hoor. En thee
Haha aaahhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misselijk van de boterkoek die ik net genuttigd heb![]()
In t weekend soms welquote:
Jemig, wat zwaar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest grotemensendingen regelen
Dan kan je wel 2weken doorhalen alsnog schat ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
In t weekend soms wel
Ook wel eens 2 flessen wijn achterover geslagen op 1 avond. Dat niet weer
quote:
Dingen die God (en mijn mama) verbiedenquote:
Ah... ik snap em welquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dingen die God (en mijn mama) verbieden
Hey,ik zit vol energie en ben aan het dansenquote:
Fles is meestal wel met een paar dagen leegquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je wel 2weken doorhalen alsnog schat ik.
Boefjequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dingen die God (en mijn mama) verbieden
Nee, dat mag je niet aanprijzen. Ik ben van t padjequote:
Ik zit lui te wezen want topgearquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey,ik zit vol energie en ben aan het dansen
[..]
Fles is meestal wel met een paar dagen leeg
Ik snap het niet meer, maar ik heb dan ook een droge strot :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit lui te wezen want topgear
Dan iets langer als je zo lang met een fles doet.
Oh the puns mogelijk. *evilgrin*quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, maar ik heb dan ook een droge strot :$
Hoe gaat het met jou dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady duikt boven op ALDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo
Zal jou eens mogelijk ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh the puns mogelijk. *evilgrin*
ik was hier vroeger vaste badgangerquote:
Long time no see indeedquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ikLang niet meer hier geweest
Ik ook pas sinds een paar dagen weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ikLang niet meer hier geweest
Ik ook alquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds een paar dagen weer
Wat een timing
Ik word sowieso niet oud met mijn ongezonde, vanGodlos-levensstijl. Yolo, kan ik ook gewoon zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat je dat overleefd?
mits footlongquote:
gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds een paar dagen weer
Wat een timing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Fantastischquote:
Wat een kutvraag zeg...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mits footlong
[..]
gezelligmet de kinderen ook alles goed?
Dat zou ik er wel voor over hebben ja, want ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet oud met mijn ongezonde, vanGodlos-levensstijl. Yolo, kan ik ook gewoon zeggen
hoezo, ik weet van niks?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Ze leven nog.. gaatje in het behang doet wonderen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Wat want jijquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik er wel voor over hebben ja, want ik
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Geen oude garde zijn, en toch een profiel hebben wat ouder is dan die van sommige hier.quote:
Wat dacht je dan? Dat je me drank voorraad op mag drinken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat want jij
Je maakt me woest
Nee, grapje, ben zen :$
in dat programma hebben ze tenminste auto'squote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een pauper programma is dat RTL Autovisie
JA WAAR WAS JEquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen oude garde zijn, en toch een profiel hebben wat ouder is dan die van sommige hier.
Waar ben ik al die tijd geweest.
Kun je niks aan doen. Ik kwam hier ook pas veel laterquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen oude garde zijn, en toch een profiel hebben wat ouder is dan die van sommige hier.
Waar ben ik al die tijd geweest.
As if I care. I do what I want u_uquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat je me drank voorraad op mag drinken?
Not what i had in mind
Ehm tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
JA. LOLA VRAAGT JE WATquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ehm tjaIs er leven naast FOK!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb al gereageerd.quote:
Dat dacht ik, maar was achteraf een leugen.quote:
Maarten van Rossem, wat een josti is datquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in dat programma hebben ze tenminste auto'skan ik van mezelf niet zeggen
Maarten van Rossem, immer terechte klachtquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maarten van Rossem, wat een josti is dat
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ehm tjaWat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:
Godver, ik moet je echt even iets vertellen.quote:
I'm listeningquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik moet je echt even iets vertellen.
dafuq is RL?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Vivie het volgende:
*denkt aan RL*
Ik blijf wel even hier hangen ^^
Real life?quote:
Ja, brrr mensen enzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Vivie het volgende:
*denkt aan RL*
Wat is daar zo erg aan dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Vivie het volgende:
*denkt aan RL*
Ik ga nieuwe handcuffs kopen. En goeie ookquote:
Gewoon een pliesievrouw schaken meisjequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga nieuwe handcuffs kopen. En goeie ook
Bedankt :$
You can eat everything, my dear. I eat people for breakfastquote:
Ik ken geen (mooie) pliesievrouwenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een pliesievrouw schaken meisje
dan zijn mijn cornflakes maar gewoontjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
You can eat everything, my dear. I eat people for breakfast
Weet ik niet merquote:
Nou vooruit dan.quote:
Ik was er zat van. Cornflakes dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zijn mijn cornflakes maar gewoontjes
Gewoon ogen dichtdoen... Of blinddoeken?quote:
quote:
Nu bedank je me nog, totdat je de sleutel van die dingen kwijt bentquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga nieuwe handcuffs kopen. En goeie ook
Bedankt :$
Klinkt pijnlijkquote:
Ik ken wel iemand bij de pliesie, zal ik hem eens vragen?quote:
Het maakt mij ook boos, maar dat is het enige normale ontbijt s'ochtendsquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was er zat van. Cornflakes dusHet maakte me boos
Ja zoietsquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ogen dichtdoen... Of blinddoeken?
Je bent zelf gek in je hoofd jonguhquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu bedank je me nog, totdat je de sleutel van die dingen kwijt bent
[..]
Klinkt pijnlijk
Gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Vivie het volgende:
*denkt aan RL*
Kom maar hier dan.quote:
Wildplassen, 130 euro boetequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon laten oppakken Dqod, krijg je ook handboeien.
Die raak ik niet kwijt, zo georganiseerd ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu bedank je me nog, totdat je de sleutel van die dingen kwijt bent
[..]
Klinkt pijnlijk
Hem?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand bij de pliesie, zal ik hem eens vragen?
Kan ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon laten oppakken Dqod, krijg je ook handboeien.
Dan krijg je geen handboeien om, wellicht met schelden erbij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wildplassen, 130 euro boete
Wacht maar, ooit. En dan denk je aan dit gesprek.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die raak ik niet kwijt, zo georganiseerd ben ik dan ook wel weer
Waar is hier?quote:
Ja hem.. hij kent wel een paar vrouwen op zijn werk die op vrouwen vallen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Dqod het volgende:
Hem?Of die een mooie haar kent bedoel je?
ligt eraan waar je overheen plastquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan krijg je geen handboeien om, wellicht met schelden erbij.
[..]
Wacht maar, ooit. En dan denk je aan dit gesprek.
Let me knowquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is hier?
[..]
Ja hem.. hij kent wel een paar vrouwen op zijn werk die op vrouwen vallen...
Normaal zou ik zeggen, hier RL. Maar dat is eng. Hier digitaal dan maar? *wijst*quote:
Ja tochquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
Makkelijk daten zo voor je...al je fok vriendjes gay meiden laten inlichten over je
hoe date jij dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
Makkelijk daten zo voor je...al je fok vriendjes gay meiden laten inlichten over je
Ik ga er vanuit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik beloof niks maar ga het proberen voor je.. ik heb als het goed is je nummer nog?
Met die softies hier in NL?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan waar je overheen plast
Daar moet je wel oppassen voor de wapenstokquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met die softies hier in NL?
Misschien in het buitenland ja
Noit goed gedate dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef Vivie het volgende:
[..]
1) Niet
2) Langdradige gesprekken waar uit ik eerder vriendinnen/vrienden dan iets meer krijg
JEBENTZELLUFquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met die softies hier in NL?
Misschien in het buitenland ja
Of gewoon zo;quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef Vivie het volgende:
[..]
1) Niet
2) Langdradige gesprekken waar uit ik eerder vriendinnen/vrienden dan iets meer krijg
Rebelliousnessquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JEBENTZELLUF
Lola is rebels, lola is vervelend
lola does not care
Oeh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
lola does not care
Ik zie 't al, enkel een blinddoek is niet genoeg voor jou vanavond.quote:
Zo durf je wel hequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JEBENTZELLUF
lola does not care
Dudequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 't al, enkel een blinddoek is niet genoeg voor jou vanavond.
*geeft een knuffel*quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef Vivie het volgende:
[..]
1) Niet
Maybeeee...ook weinig ervaring mee dus we zien wel hoe het gaat in de toekomst!quote:
Nevah baby! Beetje mentaal voorspel is wel nodigquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel jaren jong ben je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
Maybeeee...ook weinig ervaring mee dus we zien wel hoe het gaat in de toekomst!
[..]
Nevah baby! Beetje mentaal voorspel is wel nodig
Filosofische gesprekken over het ontstaan van het leven?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef Vivie het volgende:
Oud genoeg om het allemaal wel te wetenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoeveel jaren jong ben je?
you know nothing Jon Snowquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Oud genoeg om het allemaal wel te weten
Ik heb jou ook gemist, realiseer ik mij.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
What do you have in mind?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dream onquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf altijd, jij bent de chicken hier
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Filosofische gesprekken over het ontstaan van het leven?
Dat is fijn om te horenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist, realiseer ik mij.
Tapequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
What do you have in mind?
[..]
Dream on![]()
Ja, jij wil mentaal opgegeild worden.quote:
Ja, chickenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf altijd, jij bent de chicken hier
Effe niets....je lijkt Faxie wel, jeetje!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
What do you have in mind?
[..]
Dream on![]()
Niet goed? Dan niet hequote:
Dan zou er alleen 'quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:05 schreef Vivie het volgende:
[..]
Effe niets....je lijkt Faxie wel, jeetje!
Leuk gesprek, elkaar leren kennen, do's en dont's besprekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, jij wil mentaal opgegeild worden.
Lijkt me logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Leuk gesprek, elkaar leren kennen, do's en dont's bespreken
Tja ik duik gewoon niet na een avondje staren en drinken het bed in met iemand, sorry
*nod*quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die heeft z'n hoofd al vol genoeg zitten denk ik, laten we dat maar niet doen
Jep, i know the problemquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ja maar logisch is niet zo geil snappez le vous?
Welterustenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
*nod*
Ik ga maar eens richting bedje, gn
Trustenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
*nod*
Niks raars aan wat mij betreft. Dus geen enkele reden om sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Vivie het volgende:
Leuk gesprek, elkaar leren kennen, do's en dont's bespreken
Tja ik duik gewoon niet na een avondje staren en drinken het bed in met iemand, sorry
Trustenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
*nod*
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Vivie het volgende:
[..]
Doe dat eens binnekort bij ...je weet wel
Slaap lekker ^^
Sorry,ik was een spelletje doen ondertussenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooizo!
Vertel vooral niet verder hoor, het topic is al doods aan het worden
LEUK WEERquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry,ik was een spelletje doen ondertussen
Plannen wel, maar normaal. Morgen niet veel bijzonders en zondag moeders naar het ziekenhuis brengen. Ze krijgt een nieuwe knie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog leuke plannen dit weekend?
Er is al genoeg over verteld denk ik hehehequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooizo!
Vertel vooral niet verder hoor, het topic is al doods aan het worden
Morgen even het oktoberfest in Rotterdam bijwonen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ze je weer fatsoenlijk onder de kont schoppen.. goed bezig die moeders...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plannen wel, maar normaal. Morgen niet veel bijzonders en zondag moeders naar het ziekenhuis brengen. Ze krijgt een nieuwe knie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ze je weer fatsoenlijk onder de kont schoppen.. goed bezig die moeders...Het zij je vergeven, voor deze ene maal. De volgende keer vind ik je en draai ik je knietjes om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ligt eraan wat voor.quote:
Ganzenbordquote:
Wehehequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, voor deze ene maal. De volgende keer vind ik je en draai ik je knietjes om.
Motor uit elkaar slopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eigenlijk veel te braaf.quote:
mmhmquote:
GEEN IDEE LOLA. WAT VOORquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat je leuk vind
Wat voor spelletjes mensen? WAT VOOR
Monopoly, risk etc.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat je leuk vind
quote:
Yep, sadly not alwaysquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
mmhm
Life can be a fun game at times
I know all about it. But right now, I'm just trying to enjoy the good thingsquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat je leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avi van je workoutquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:34 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij moet ik zo even een workout doen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]NERD WHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitstekend ideequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know all about it. But right now, I'm just trying to enjoy the good things
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik eerst een keer een goeie camera kopen :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kom maar wijntje doen en praat maar :$quote:
Alsof je dat niet nu al gewoon hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
[..]
Moet ik eerst een keer een goeie camera kopen :$
Ik zal mezelf even teleporterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar wijntje doen en praat maar :$
DOE DANquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even teleporteren![]()
Nee, alleen m'n foonquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof je dat niet nu al gewoon hebt.
Filmpjes van?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen m'n foonDie s nie zo fantastisch. Ik wil een heule goeie eckte camera
![]()
En dan filmpjes maken
Ik heb liever poesjes.quote:
Uiteraardquote:
Oew, waarvan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen m'n foonDie s nie zo fantastisch. Ik wil een heule goeie eckte camera
![]()
En dan filmpjes maken
Van spannende dingen. O.aquote:
Klinkt goedquote:
Deed ik het goed sensei?quote:
Ik heb dat 1 x gedaan en dat is uiteindelijk verkeerd afgelopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goedIk heb dat 1x gedaan en wellicht doe ik het in de toekomst weer.
Ffffuuuuquote:
Wsl niet dusquote:
Bij mij was het binnen een lange relatie. Toen we uit elkaar gingen heb ik het filmpje gewist. Ik ga er vanuit dat zij dat ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 x gedaan en dat is uiteindelijk verkeerd afgelopenIf you catch my drift. Maar wil het graag een keer weer proberen en dan maar hopen dat diegene wel te vertrouwen is
Da's dan wel liefquote:
Nadat ze 'm aan al haar vriendinnen heeft laten zien waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij was het binnen een lange relatie. Toen we uit elkaar gingen heb ik het filmpje gewist. Ik ga er vanuit dat zij dat ook gedaan heeft.
Ow je moet eerst een camera hebben?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's dan wel lief
We'll see. Zo ver is het nog lang niet, want ik ben een arme sloeber
Nja, dat dus. Exactly thatquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij was het binnen een lange relatie. Toen we uit elkaar gingen heb ik het filmpje gewist. Ik ga er vanuit dat zij dat ook gedaan heeft.
Dat mag, ik schaam me er niet voor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nadat ze 'm aan al haar vriendinnen heeft laten zien waarschijnlijk
Jahaaaaaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je moet eerst een camera hebben?![]()
Aiquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat dus. Exactly that
Wees een vriend van me mij erop dat ik op t internet stond
Yeah, that's fucked upquote:
Damn.quote:
Wat, filmpjes op het internet plaatsen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Mij zou het serieus aan mn reet roesten. Als iemand dat wil doen, ik ga me alleen niet verlagen tot dat niveau
Mhmmquote:
Au...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat dus. Exactly that
Wees een vriend van me mij erop dat ik op t internet stond
Kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yeah, that's fucked up
Terwijl het zo leuk is om filmpjes te maken
Als degene naar wie ik ze stuur dat doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat, filmpjes op het internet plaatsen?
Yupquote:
Dus ja. Trauma aan de kant zetten en gaanquote:
Is toch gewoon sneu dan van diegenequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als degene naar wie ik ze stuur dat doet.
Nomnomnomquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yup
En herkenbaar dus. Ik dan, zij niet
[..]
Dus ja. Trauma aan de kant zetten en gaan
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch gewoon sneu dan van diegene
Ik heb er iig nooit mee ingestemd en moest stiekem wel een beetje huilen, ook
Zover ik weet sta ik niet naakt op internet. Dat scheelt ietsquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yup
En herkenbaar dus. Ik dan, zij niet
[..]
Dus ja. Trauma aan de kant zetten en gaan
Sorry man, but can you blame me. Womenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nomnomnom
Jammer genoeg heb jij je hotdog het liefst zonder knakworst
Mja, in kpd maak je die eigen keuze, me dunktquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is
Maar ik zal er niet wakker van liggen. Staat genoeg in kpd sowieso, yolo.
Ik nu ook niet meer m.u.v een paar foto's die ik zelf erop heb gezetquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet sta ik niet naakt op internet. Dat scheelt iets
Mja....vrouwen......quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry man, but can you blame me. Women
[..]
Mja, in kpd maak je die eigen keuze, me dunkt
Gewoon het idee dat iemand dat uit wraak doet, vind ik gewoon lame
[..]
Ik nu ook niet meer m.u.v een paar foto's die ik zelf erop heb gezet
En nee, dat was geen invitation
Vrouwenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja....vrouwen......![]()
Pics![]()
Ow wacht
Dat wel maar ik ben sowieso niet onzeker oid daarover dus /care.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, in kpd maak je die eigen keuze, me dunkt
Gewoon het idee dat iemand dat uit wraak doet, vind ik gewoon lame
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrouwen
Hoe gek ik soms van ze word (en van mezelf).. Er gaat niks boven een vochtige gleuf
Da's heel goed, ik ook niet denk ik, maar ik deel foto's alleen 1 op 1quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ben sowieso niet onzeker oid daarover dus /care.
Dat is het ook. Zelf zou ik het ook nooit doen, dingen van een ander die ik krijg uploaden.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrouwen
Hoe gek ik soms van ze word (en van mezelf).. Er gaat niks boven een vochtige gleuf
Zo vatte ik hem ook niet op. Ik ben best netjes eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Dqod het volgende:
Ik nu ook niet meer m.u.v een paar foto's die ik zelf erop heb gezet
En nee, dat was geen invitation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Zo vatte ik hem ook niet op. Ik ben best netjes eigenlijkJe hebt ze er genoeg op fok tho. Best ernstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zelfs ik doe dat nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt ze er genoeg op fok tho. Best ernstig
I know, ik heb weleens bij een vriendin van me meegekeken naar wat voor dm ze kreeg. Keus zat als vrouw denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt ze er genoeg op fok tho. Best ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |