quote:
Nee en neequote:
Ik heb je nergens nee zien zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nee is nee bij mij Faxie...I guess you didnt get the memo..or fax ^^
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
Kon geen leuke titel verzinnen...sorry voor het wachten, sexverslaafden
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Drank en drugs kunnenvtoch wel samen :p
Nein, moet je een modje vragonquote:
Gelukkig ben ik daar niet aan verslaafdquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
'Met vunzige gedachten van vivie'quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Vivie het volgende:
Hoog "Goedele Liekens-gehalte" intro videootje en die titel, zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
'Met vunzige gedachten van voor vivie'
Wil ik ook weer eens doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijk
Dus ik hou het hier maar bij. Hooguit een jointje straks
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:16 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hoog "Goedele Liekens-gehalte" intro videootje en die titel, zie het al helemaal voor me
Wat precies?quote:
Dan komt het toch nooit op jongen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik vind het altijd lastig in te schatten dan, waardoor ik dan weer teveel drank neem en dan word ik misselijk
Dus ik hou het hier maar bij. Hooguit een jointje straks
Tuurlijk....zet je wel schrap voor de antwoorden, waarschijnlijk niet professioneel lolquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]Mogen we dan ook vragen aan je stellen?
Oh no problemquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan komt het toch nooit op jongen!
Ach, alle advies is soms welkomquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tuurlijk....zet je wel schrap voor de antwoorden, waarschijnlijk niet professioneel lol
Jointje roken.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Iedereen lekker aan de drank en drugs en ik zit hier met mijn watertje.
Healthy me
Ik zit ook aan het watertje hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Ja waarom lig jij er nog niet in?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook aan het watertje hoor
Hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Wie? Ik? Tot nu toe niet, misschien laterquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef Vivie het volgende:
[..]
Niks aan mijn dm'tjes gehad, I know
Altijd lekkerquote:
Wat ik Lola zeiquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jointje roken.
Alweer tijdje geleden.
Drink ook water hoor. En theequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef S15 het volgende:
Healthy me
Ik moest grotemensendingen regelenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waarom lig jij er nog niet in?
Nee, ik pak niet voor luie varkensquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor.
Dqod wil niet pakken
Boterkoekquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misselijk van de boterkoek die ik net genuttigd heb![]()
Iets oppeppends?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker
Vooral bij een comedown van iets oppeppends
Wat voor oppeppends?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd lekker
Vooral bij een comedown van iets oppeppends
[..]
Wat ik Lola zei
[..]
Drink ook water hoor. En thee
Haha aaahhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misselijk van de boterkoek die ik net genuttigd heb![]()
In t weekend soms welquote:
Jemig, wat zwaar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest grotemensendingen regelen
Dan kan je wel 2weken doorhalen alsnog schat ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
In t weekend soms wel
Ook wel eens 2 flessen wijn achterover geslagen op 1 avond. Dat niet weer
quote:
Dingen die God (en mijn mama) verbiedenquote:
Ah... ik snap em welquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dingen die God (en mijn mama) verbieden
Hey,ik zit vol energie en ben aan het dansenquote:
Fles is meestal wel met een paar dagen leegquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je wel 2weken doorhalen alsnog schat ik.
Boefjequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dingen die God (en mijn mama) verbieden
Nee, dat mag je niet aanprijzen. Ik ben van t padjequote:
Ik zit lui te wezen want topgearquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey,ik zit vol energie en ben aan het dansen
[..]
Fles is meestal wel met een paar dagen leeg
Ik snap het niet meer, maar ik heb dan ook een droge strot :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit lui te wezen want topgear
Dan iets langer als je zo lang met een fles doet.
Oh the puns mogelijk. *evilgrin*quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, maar ik heb dan ook een droge strot :$
Hoe gaat het met jou dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady duikt boven op ALDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo
Zal jou eens mogelijk ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh the puns mogelijk. *evilgrin*
ik was hier vroeger vaste badgangerquote:
Long time no see indeedquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ikLang niet meer hier geweest
Ik ook pas sinds een paar dagen weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ikLang niet meer hier geweest
Ik ook alquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds een paar dagen weer
Wat een timing
Ik word sowieso niet oud met mijn ongezonde, vanGodlos-levensstijl. Yolo, kan ik ook gewoon zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat je dat overleefd?
mits footlongquote:
gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds een paar dagen weer
Wat een timing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Fantastischquote:
Wat een kutvraag zeg...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mits footlong
[..]
gezelligmet de kinderen ook alles goed?
Dat zou ik er wel voor over hebben ja, want ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet oud met mijn ongezonde, vanGodlos-levensstijl. Yolo, kan ik ook gewoon zeggen
hoezo, ik weet van niks?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Ze leven nog.. gaatje in het behang doet wonderen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Wat want jijquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik er wel voor over hebben ja, want ik
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fantastisch
[..]
Wat een kutvraag zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |