iedereen hier is raar manquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gewoon wie je bent. Fuck hun
Peunage is trouwens wel gewoon raar
Amar, je moet sws raar zijn om op fok te komen. Maar ik begrijp niet waarom je hier rond hangt en continu mensen beledigt op basisschool niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
iedereen hier is raar man
ik bedoel turken, koerden, marokkanen..een paar van de raarste volkeren
Als jij dat wil bby.quote:
Haha, lachen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sexy. alles beter dan haags
ik hoor vaak dat ik een haags accentje heb [ afbeelding ]
alkmaar? ken je ene yosra ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij dat wil bby.
[..]
Haha, lachen.
ga ff je haar wassen svpquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, je moet sws raar zijn om op fok te komen. Maar ik begrijp niet waarom je hier rond hangt en continu mensen beledigt op basisschool niveau.
We zijn allemaal weleens labiel, maar jij blijft iets te vaak hangen bij Turken dit, Koerden dat. Kap daar eens mee en ga gewoon eens een gesprek aan ipv je op de kast te laten jagen.
Nee. Dan zou je naar kaas stinkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij dat wil bby.
[..]
Haha, lachen.
huh? sinds wanneer. nee ze had lang krullend/ golvend haar..quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die ene met hoofddoek?
Jij bent net zo kinderlijk als mijn nichtje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ga ff je haar wassen svp
en vergeet je oksels niet..
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die ene met hoofddoek?
Auwch.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent net zo kinderlijk als mijn nichtje.
Alleen is zij verstandelijk beperkt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Dan zou je naar kaas stinken
quote:
Nee tuurlijk ken ik geen yosra die jij kent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
huh? sinds wanneer. nee ze had lang krullend/ golvend haar..
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent net zo kinderlijk als mijn nichtje.
Alleen is zij verstandelijk beperkt.
jammer. was wel een leuke meid, voor een marokkaansequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Alkmaar. Nog nooit een stap gezet.
[..]
Nee tuurlijk ken ik geen yosra die jij kent.
Gelukkig. Anders zou je gelijk voeteczeem krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Alkmaar. Nog nooit een stap gezet.
[..]
Nee tuurlijk ken ik geen yosra die jij kent.
Zij ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ey die nieuwe parfum van Katy Perry.. kapotlekker.
Wat lief dat je bezorgd bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders zou je gelijk voeteczeem krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |