Het was gewoon een slechte grap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
Broeder, word je alsnog voor schut gezet. hhhhhhhhh
Hoe zie jij eruit Amar? Jij woonde toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef AMAR420 het volgende:
deze heeft wel mooi haar (no homo) [ afbeelding ]
hij's ook half Indian volgens mij..
Nee. Zoetermeerquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit Amar? Jij woonde toch in Amsterdam?
In Den Haag heb je dat niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik ben wel graag in Amsterdam. hmm speciaal voor Ben&Jerry's wafels.
IK HOU ZO VAN MIKA. Serieus. Echt een van mn guilty pleasures waar ik open voor uitkom. #geenschaamte #durftezeggenquote:
Ik haat Den Haag een beetje..echt vieze mensen daar volop illie turken en coolies en vieze sjonnies tfoee en marokkaanse tokkiesquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Den Haag heb je dat niet?
[..]
IK HOU ZO VAN MIKA. Serieus. Echt een van mn guilty pleasures waar ik open voor uitkom. #geenschaamte #durftezeggen
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik haat Den Haag een beetje..echt vieze mensen daar volop illie turken en coolies en vieze sjonnies tfoee en marokkaanse tokkies
hee wat doe jij. is dit een soort v interview?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
\
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?
Rembrandtplein*quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef AMAR420 het volgende:
pc hooftstraat <3 rembrandplein <3
alleen amsterdammers lijken altijd zo gehaast
Ja, ik wil graag weten waarom jij je zo kinderachtig gedraagt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee wat doe jij. is dit een soort v interview?
waar woon jij dan
ik ben niet kinderachtig ik voel me gwn jong en ben wel ouder dan de meeste hier. thats it, meer krijg je niet uit mequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rembrandtplein*
[..]
Ja, ik wil graag weten waarom jij je zo kinderachtig gedraagt.
Nabij Amsterdam.
Jonger dan 30?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben niet kinderachtig ik voel me gwn jong en ben wel ouder dan de meeste hier. thats it, meer krijg je niet uit me
Je bent gewoon wie je bent. Fuck hunquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben niet kinderachtig ik voel me gwn jong en ben wel ouder dan de meeste hier. thats it, meer krijg je niet uit me
Nee, wel Noord-Hollands.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
stop gwn.
heb je een amsterdams accentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |