abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:56:31 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144936315



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144941847
Gespierde fokkers :P Ik ben nu aan halfjaartje fanatiek aan het pompen in mijn thuisgym. Ongeveer 2 a 3 weken geleden ben ik begonnen met creatine.

Echter sind een paar dagen heb ik op verschillende plekken, maar voornamelijk op mijn buik en rug allemaal jeukende rode vlekjes zitten. Volgens de dokter zijn het ontstekingen en zodoende heb ik een antibiotica kuurtje gehad.

Als ik echter op internet kijk lijkt het meer voor te komen. Maar echt onderbouwde bron kon ik niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:45:23 #3
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144944237
Ik wat voor fysieke winkel kan je zo een lacrosse bal halen
Foamrollen voldoet niet :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144944271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wat voor fysieke winkel kan je zo een lacrosse bal halen
Foamrollen voldoet niet :(
Welke stad?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:47:35 #5
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144944299
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:46 schreef Klokov het volgende:

[..]

Welke stad?
Oosten die streek

[ Bericht 2% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 27-09-2014 07:18:13 ]
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144944731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef 1299 het volgende:
Gespierde fokkers :P Ik ben nu aan halfjaartje fanatiek aan het pompen in mijn thuisgym. Ongeveer 2 a 3 weken geleden ben ik begonnen met creatine.

Echter sind een paar dagen heb ik op verschillende plekken, maar voornamelijk op mijn buik en rug allemaal jeukende rode vlekjes zitten. Volgens de dokter zijn het ontstekingen en zodoende heb ik een antibiotica kuurtje gehad.

Als ik echter op internet kijk lijkt het meer voor te komen. Maar echt onderbouwde bron kon ik niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? :)
creatine onttrekt vocht uit je organen, hierdoor zou je in theorie een droge huid (ook een orgaan) kunnen krijgen wat weer kan zorgen voor acne/uitslag.

wat heb je thuis aan homegym equipment?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144953389
Iemand ervaring met Schouderblessures? Fysio kan me geen antwoord geven behalve "rust nemen" Maar na 20 weken beginnen mijn andere spiergroepen last te krijgen van mijn schouderblessure (kan niet meer zwaarder drukken zonder er last van te krijgen)

De pijn begint als een soort zeurderig gevoel wat later tijdens oefeningen steken worden (waardoor ik dus stop met meer gewicht er bij)
  zaterdag 27 september 2014 @ 13:35:23 #8
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144953478
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand ervaring met Schouderblessures? Fysio kan me geen antwoord geven behalve "rust nemen" Maar na 20 weken beginnen mijn andere spiergroepen last te krijgen van mijn schouderblessure (kan niet meer zwaarder drukken zonder er last van te krijgen)

De pijn begint als een soort zeurderig gevoel wat later tijdens oefeningen steken worden (waardoor ik dus stop met meer gewicht er bij)
Heb je het advies van je fysio al opgevolgd? Want bankdrukken is niet bepaald hetzelfde als rust nemen...
pi_144953541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb je het advies van je fysio al opgevolgd? Want bankdrukken is niet bepaald hetzelfde als rust nemen...
Natuurlijk, heb 8 weken volledige rust genomen zoals hij zei (heeft echt een dikke aanslag op mijn kracht gedaan)

Daarna alles weer langzaam opbouwen, behalve schouders, deze heb ik slechts heel lichtjes belast met dumbbel oefeningen van 4-8 kg om ze weer wat sterker te maken.

Merk echter wel dat ik nu na 20 weken (dat is inclusief die 8 weken rust) nogsteeds niet normaal schouders kan trainen en mijn andere groepen niet volledig kan belasten.
  zaterdag 27 september 2014 @ 13:38:06 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144953560
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Natuurlijk, heb 8 weken volledige rust genomen zoals hij zei (heeft echt een dikke aanslag op mijn kracht gedaan)

Daarna alles weer langzaam opbouwen, behalve schouders, deze heb ik slechts heel lichtjes belast met dumbbel oefeningen van 4-8 kg om ze weer wat sterker te maken.

Merk echter wel dat ik nu na 20 weken (dat is inclusief die 8 weken rust) nogsteeds niet normaal schouders kan trainen en mijn andere groepen niet volledig kan belasten.
Welke oefeningen doe je om de schouders te versterken?
pi_144953614
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Welke oefeningen doe je om de schouders te versterken?
- Dumbbel press (hooguit 8 kg per kant)
- Side raise (hooguit 8kg per kant)
- Front raise (hooguit 4 kg per kant) -> dit is de oefening die de spier aanpakt die geblesseerd is, vandaar het lagere gewicht
- upright row ( barbell van 7Kg met gewichten van 5)
  zaterdag 27 september 2014 @ 13:59:12 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144954087
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

- Dumbbel press (hooguit 8 kg per kant)
- Side raise (hooguit 8kg per kant)
- Front raise (hooguit 4 kg per kant) -> dit is de oefening die de spier aanpakt die geblesseerd is, vandaar het lagere gewicht
- upright row ( barbell van 7Kg met gewichten van 5)
En stretches?
pi_144954186
Weet iemand goede oefeningen om je schouders op te warmen? Ik begin na squatten meestal meteen met OHP met een lege barbell, daar gaat alles nog goed, maar bij lateral raises heb ik altijd een knak in m'n rechterschouder op het hoogste punt, het doet niet pijn ofzo maar je voelt t wel
pi_144954225
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En stretches?
pak altijd na mijn eerste set dumbell press achterlangs het midden van mij rug beet (achter mijn hoofd langs zegmaar)
  zaterdag 27 september 2014 @ 14:26:45 #15
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144954809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand goede oefeningen om je schouders op te warmen? Ik begin na squatten meestal meteen met OHP met een lege barbell, daar gaat alles nog goed, maar bij lateral raises heb ik altijd een knak in m'n rechterschouder op het hoogste punt, het doet niet pijn ofzo maar je voelt t wel
Shoulder dislocators met een stok
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144956501
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Shoulder dislocators met een stok
Deze gebruikte ik vaak tijdens mijn borstoefeningen, is me ooit verteld dat er hierdoor meer bloed naar je chest stroomt wat de doorbloeding verbeterd
pi_144956636
Ook last van schouderklachten hier.. Train al sinds april alleen met hele lichte gewichten, nog steeds geen verbetering helaas. Doe ook shoulder dislocations, rotator cuff oefeningen maar het lijkt allemaal niet veel te helpen. Inmiddels al 6kg lichter :/
pi_144960145
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:44 schreef gr0fvuil het volgende:
Ook last van schouderklachten hier.. Train al sinds april alleen met hele lichte gewichten, nog steeds geen verbetering helaas. Doe ook shoulder dislocations, rotator cuff oefeningen maar het lijkt allemaal niet veel te helpen. Inmiddels al 6kg lichter :/
Meest rotte blessure die er is inderdaad :( Bij elke oefening gebruik je ze wel
  zaterdag 27 september 2014 @ 18:51:51 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144961071
1 push, 2 pull oefeningen. Vaak zie je dat de balans tussen voor en achterkant verstoord is. Probeer face pulls en rear delt flys. En zoek een echte fysio die meer doet dan 'hou maar rust'. Eentje die de oorzaak aanpakt ipv symptoombestrijding.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144968324
Vraagje; ben je constant óf aan het bulken óf aan het cutten? Of zijn er hier ook mensen die gewoon op onderhoud eten en dan trainen?
pi_144974914
In 1 week is er ineens 2,3kg af?!?! Hoe dan? Ik geloofde het de eerste dag niet,
Maar de volgende morgen was precies hetzelfde, elke dag perfect gegeten en elke week mn cardio, wat doe ik fout
  zondag 28 september 2014 @ 07:31:36 #22
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144974918
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 07:29 schreef BredeBroeder het volgende:
In 1 week is er ineens 2,3kg af?!?! Hoe dan? Ik geloofde het de eerste dag niet,
Maar de volgende morgen was precies hetzelfde, elke dag perfect gegeten en elke week mn cardio, wat doe ik fout
Whiskey!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144975191
Op zoek naar cheap chalk/magnesium. Iemand een goude tip?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 28 september 2014 @ 09:05:48 #24
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144975226
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:59 schreef McNulty het volgende:
Op zoek naar cheap chalk/magnesium. Iemand een goude tip?
Weetniet of het landelijk is maar, beversport? paar euro voor een chalkball
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 28 september 2014 @ 09:43:29 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144975487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje; ben je constant óf aan het bulken óf aan het cutten? Of zijn er hier ook mensen die gewoon op onderhoud eten en dan trainen?
Ik doe dat laatste. Iedere morgen even wegen, en als ik te snel aankom/afval pas ik m'n dieet aan met 200-250 kcals.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')