2 toch?quote:
Die toets is gewoon voor heel vwoquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:41 schreef hugecooll het volgende:
Weet je gelijk hoe hoog ze je inschatten
Ik zou niet eens weten hoe ik dat uit moet rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik dat uit moet rekenen.
is een raampjequote:Op vrijdag 26 september 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje het niveau
rekenen is vrij logisch. met al die technologie vergeten mensen alles hequote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die toets is gewoon voor heel vwo
Hoe tyfussimpel moet die wel niet zijn op het vmbo dan...
nee 5quote:
je weet toch wat 35 gedeeld door 7 is?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je weet toch wat 35 gedeeld door 7 is?
kan gebeuren tochquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh dan heb ik toch een fout op de toets
Dat hoor je in groep 6 al te krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:46 schreef jamesdeen het volgende:
ik wist overigens pas in mijn laatste jaar op de middelbare hoe ik moest delen, was niet de enige. true story
Beide 3F i.i.g.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:45 schreef Hoplahopla het volgende:
Maar ze gebruiken die toets toch voor havo en vwo?
3F is officieel het niveau dat men op het mbo dient te beheersen.quote:
vmbo kreeg volgens zo'n infomail 2Fquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
3F is officieel het niveau dat men op het mbo dient te beheersen.
Die toets bestaat alleen maar door alle minderwaardige alfa's op de havo en het vwo.
Ik zeg ook mbo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vmbo kreeg volgens zo'n infomail 2F
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ergste van alles is trouwens dat dit nog maar een diagnostische toets was en ik dus nog een keer twee uur op moet offeren voor nog zo'n kuttoets
Van die tweede een herkansing maken is eerlijk gezegd ook gewoon volstrekt onmogelijk, dus enigszins nog wel begrijpelijk.quote:
Middelbare scholieren die denken dat ze recht op zelfbeschikking hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ergste van alles is trouwens dat dit nog maar een diagnostische toets was en ik dus nog een keer twee uur op moet offeren voor nog zo'n kuttoets
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Middelbare scholieren die denken dat ze recht op zelfbeschikking hebben [ afbeelding ] .
denk je hij is nerdje ofzo?quote:
Universiteit van de straat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe jij nu havo of hbo?
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe jij nu havo of hbo?
Zelfs daarvoor falen?quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Over een half jaar is hij toch wel weer gestopt.
klopt, maar nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat hoor je in groep 6 al te krijgen
Nee ik ben docent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zelfs daarvoor falen?
Wat zijn precies de consequenties, mocht je de toets niet halen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar telt het pas mee volgens mij, maar weet niet zeker.
Dan haal je je diploma niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat zijn precies de consequenties, mocht je de toets niet halen?
rekenen is een kernvak en je mag niet twee onvoldoendes op kernvakken (nl wis eng. en rekenen nu ook dus)quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
max 1 onvoldoende op kernvakken toch en niet lager dan 4,5quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof dat je het wel met een 4.5 ofzo af mag ronden.
Ja zoiets volgens mij, weet het eerlijk gezegd ook niet precies.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
max 1 onvoldoende op kernvakken toch en niet lager dan 4,5
Ah, dat is weer allemaal veranderd dan. Op zich niet eens zo heel verkeerd, er zitten figuren bij die echt geen sommetje uit het hoofd kunnen uitrekenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
rekenen is een kernvak en je mag niet twee onvoldoendes op kernvakken (nl wis eng. en rekenen nu ook dus)
daarom ben ik er ook fel voorstander van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dat is weer allemaal veranderd dan. Op zich niet eens zo heel verkeerd, er zitten figuren bij die echt geen sommetje uit het hoofd kunnen uitrekenen.
Ik ben er juist tegen, ik zie het al gebeuren dat ik mijn diploma nou alsnog niet haal door dat kutvak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook fel voorstander van.
gewoon oefenen dp, komt wel goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er juist tegen, ik zie het al gebeuren dat ik mijn diploma nou alsnog niet haal door dat kutvak.
kon je die som eerder echt niet uitrekenen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er juist tegen, ik zie het al gebeuren dat ik mijn diploma nou alsnog niet haal door dat kutvak.
Jawel, dat was nogal overdreven, maar ik ben er wel echt verschrikkelijk slecht in. Al is het me tot nu toe nog niet echt tegengevallen allemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kon je die som eerder echt niet uitrekenen?
Dat krijg je er van als je vmbo doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lieve KLB'ers en ander gespuis,
Van de week had jullie favoriete TS een eckte rekentoets. Je weet wel, zo'n ding waarbij je gewoon een paar sommen op moet lossen.
Maar dat niveau...
Het is gewoon beledigend, zo makkelijk.
Klacht: debieltjes bij het Ministerie van Onderwijs die denken dat die rekentoets ook echt nodig is
doe je wiskunde a of bquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, dat was nogal overdreven, maar ik ben er wel echt verschrikkelijk slecht in. Al is het me tot nu toe nog niet echt tegengevallen allemaal.
Geen van beide, gewoon rekenen. Zelfde shit als Guus nu dus moet doen.quote:
ooooooooh da's toch een eitjequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen van beide, gewoon rekenen. Zelfde shit als Guus nu dus moet doen.
Ja voor de meeste mensen waarschijnlijk wel, ik ben nu eenmaal echt retarded als het om getallen en shit gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ooooooooh da's toch een eitje
Nog steeds veel te soft, het zijn gewoon basisvaardigheden die je nodig hebt om goed te kunnen functioneren in de maatschappij en zouden daarom minimaal met een 6 afgerond moeten worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
rekenen is een kernvak en je mag niet twee onvoldoendes op kernvakken (nl wis eng. en rekenen nu ook dus)
Mwah, zonder rekenen lukt dat ook wel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog steeds veel te soft, het zijn gewoon basisvaardigheden die je nodig hebt om goed te kunnen functioneren in de maatschappij en zouden daarom minimaal met een 6 afgerond moeten worden.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja voor de meeste mensen waarschijnlijk wel, ik ben nu eenmaal echt retarded als het om getallen en shit gaat.
Ja, in talen sowieso wel. Wiskunde en natuurkunde enzo kan ik gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gelukkig ben je wel goed in nederlands
ik ben ook alfaquote:
dat d8 ik ook en toen ontdekte ik van de craats basisboek rekenen. haal die shit manquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja voor de meeste mensen waarschijnlijk wel, ik ben nu eenmaal echt retarded als het om getallen en shit gaat.
http://www.bol.com/nl/p/basisboek-wiskunde/1001004002600981/quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat d8 ik ook en toen ontdekte ik van de craats basisboek rekenen. haal die shit man
nee, rekenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/basisboek-wiskunde/1001004002600981/
Deze?
http://www.ako.nl/product(...)n-jan-van-de-craats/quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, rekenen.
heb 'm destijds voor iets van 20 gekocht online. als je niks kan vinden wil ik je die van mij wel verkopen voor een te verwaarlozen bedrag.
veel succesquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.ako.nl/product(...)n-jan-van-de-craats/
Deze dus.Meh, eerst maar eens kijken of het zo gewoon lukt, maar thanks voor de tip.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet afgerond minimaal een 5 halen, anders mag je geen examen doen. En als je een 5 haalt, mag je geen onvoldoende halen voor Nederlands, Engels en/of Wiskunde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vwo mattie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:06 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je vmbo doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |