Twi is toch jouw hengst?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al 10 jaar geen paard gezien of aangeraakt, maar toch.
Ik las het wel hoorquote:
Ik vond het geen zeiken hoor, je hebt ergens een punt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik zit weer te zeiken...
Maar ik kan me er mateloos aan ergeren...
Tja laat ik het zo zeggen: Ik luister onder andere graag naar house, electro en dubstep.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het geen zeiken hoor, je hebt ergens een punt.
Maar voor mij maakt het geen dusty fuck uit hoe ze een muziekstijl noemen
Jouw leven is zinloos ende zonder reden van voortbestaan nuquote:
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues houquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja laat ik het zo zeggen: Ik luister onder andere graag naar house, electro en dubstep.
Als ik dat tegen iemand zeg, denkt die ene aan iets compleet anders
Must she be purged?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw leven is zinloos ende zonder reden van voortbestaan nu
Ja da's ook wel een goede jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues hou
Intenselyquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues hou
Beetje Trent Reznor-likequote:
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Drie keer raden wie de muziek voor Quake heeft gecomponeerd.quote:
Ik vind dat een leuk liedje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.
Beyoncé ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie de muziek voor Quake heeft gecomponeerd.
Hi ha hoquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |