Twi is toch jouw hengst?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al 10 jaar geen paard gezien of aangeraakt, maar toch.
Ik las het wel hoorquote:
Ik vond het geen zeiken hoor, je hebt ergens een punt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik zit weer te zeiken...
Maar ik kan me er mateloos aan ergeren...
Tja laat ik het zo zeggen: Ik luister onder andere graag naar house, electro en dubstep.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het geen zeiken hoor, je hebt ergens een punt.
Maar voor mij maakt het geen dusty fuck uit hoe ze een muziekstijl noemen
Jouw leven is zinloos ende zonder reden van voortbestaan nuquote:
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues houquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja laat ik het zo zeggen: Ik luister onder andere graag naar house, electro en dubstep.
Als ik dat tegen iemand zeg, denkt die ene aan iets compleet anders
Must she be purged?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw leven is zinloos ende zonder reden van voortbestaan nu
Ja da's ook wel een goede jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues hou
Intenselyquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat altijd anders. Ik zet altijd op wat ik leuk vind, dan is het direct duidelijk. Sinds veel mensen denken dat ik Beyoncé goed vind als ik zeg dat ik van rhythm and blues hou
Beetje Trent Reznor-likequote:
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Drie keer raden wie de muziek voor Quake heeft gecomponeerd.quote:
Ik vind dat een leuk liedje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.
Beyoncé ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie de muziek voor Quake heeft gecomponeerd.
Hi ha hoquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder 'all the single ladies' neuriën als je weer es als een sharp dressed man op stap gaat.
Bijna. Ik geef een hint...quote:
Ik heb niks tegen Beyoncé, maar ik vind het geen R&B. Dit is R&B:quote:
Is een project dat Sonic Mayhem heette.quote:
Deel 1 ja, niet deel 2quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie de muziek voor Quake heeft gecomponeerd.
Zeker.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar het beeld dat een man in pak dat aan het neuriën is, is toch wel erg vermakelijk.
Zuurpruim.quote:
Beyoncé is toch ook meer pop?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Beyoncé, maar ik vind het geen R&B. Dit is R&B:
Maar das slechts mijn mening he
Tja zeg dat maar eens tegen die miljoenen tienerkutjes die RnB luisterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Beyoncé, maar ik vind het geen R&B. Dit is R&B:
Maar das slechts mijn mening he
Ach, een goodlooking man in a fabulous suit kan eigenlijk alles wel makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker.
Hoewel het feit dat het een goodlooking man in a fabulous suit is, het alleen maar meermaakt.
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een goodlooking man in a fabulous suit kan eigenlijk alles wel maken
I stand corrected. Al hebben ze weinig moeite gedaan om de lijn die hij heeft ingezet te veranderen bij deel 2. Geen verkeerde keuze overigens wat mij betreft. Ik kon de muziek i.c.m. de gameplay wel waarderen.quote:
Ik? Nee joh. Ik ben juist bijzonder vrolijk ende lachende momenteelquote:
Good for you!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik? Nee joh. Ik ben juist bijzonder vrolijk ende lachende momenteel
Ik luisterde de soundtrack wel eens losquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I stand corrected. Al hebben ze weinig moeite gedaan om de lijn die hij heeft ingezet te veranderen bij deel 2. Geen verkeerde keuze overigens wat mij betreft. Ik kon de muziek i.c.m. de gameplay wel waarderen.
Terecht!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
Ik luisterde de soundtrack wel eens los
I am aware of that.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, een goodlooking man in a fabulous suit kan eigenlijk alles wel maken
oh, dat is dan wel weer een beetje jammer (niet voor jou), want zo zijn we wel een makkelijk doelwitquote:
Heerlijk! Nieuwe huisje is geweldig, nieuwe functie is geweldig, stoppen met roken is geweldig. Life is so fuckin' good I can taste it in my spitquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Good for you!Hoe bevalt je nieuwe stek?
Ik heb mijn pak net uit getrokkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dat is dan wel weer een beetje jammer (niet voor jou), want zo zijn we wel een makkelijk doelwit
Maak je geen zorgen, je bent veilig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dat is dan wel weer een beetje jammer (niet voor jou), want zo zijn we wel een makkelijk doelwit
Voor je sollicitatie?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb gister maar weer eens een pak gedragen.
Bamquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is je pak niet goed genoeg, anders was het voor je gedaan
Goed om te horen. Wat houd je nieuwe functie exact in?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk! Nieuwe huisje is geweldig, nieuwe functie is geweldig, stoppen met roken is geweldig. Life is so fuckin' good I can taste it in my spit
Nee ik was voor de sollicitatie gewoon netjes gekleed, maar moest nog naar een kennis van me toe om een training te geven over het vodafone aansluitsysteem.quote:
Betrap ik God nu op een grammaticafoutquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wat houd je nieuwe functie exact in?
De slakkensporen die jullie achterlaten, verraden jullie al van mijlenver hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Er werken geen vrouwen bij het kantoor waar ik werk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is je pak niet goed genoeg, anders was het voor je gedaan
Idd schandequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betrap ik God nu op een grammaticafout?
Ja, veroorzaakt door een hangende t op een wat ouder toetsenbord.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Betrap ik God nu op een grammaticafout?
Wat is dat voor kantoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Er werken geen vrouwen bij het kantoor waar ik werk.
Ja ja. Mijn wereld, wat doe jequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, veroorzaakt door een hangende t op een wat ouder toetsenbord.
Een massagesalon voor mannen?quote:
Een klein kantoor. We zitten er maar met zijn tweeën met werk voor vier man.quote:
Een klein beetje kapot maken, vrees ik.quote:
Ik ben vanaf heden official fraud analyst. Macht, ik heb het.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wat houd je nieuwe functie exact in?
Kun je deze al overtreffen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben vanaf heden official fraud analyst. Macht, ik heb het.
Ze verschijnen doorgaans als ik binnenkom. #arrogantforadayhumbleforalifetimequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De slakkensporen die jullie achterlaten, verraden jullie al van mijlenver hoor.
Oh, we reageren meestal zo:quote:
Meh, net nu ik behoefte heb aan een massagequote:
Hé, da's van George of the Jungle.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, we reageren meestal zo:
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Ze verschijnen doorgaans als ik binnenkom. #arrogantforadayhumbleforalifetime
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Meh, net nu ik behoefte heb aan een massage.
Hoiquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, net nu ik behoefte heb aan een massage.
Goedquote:
Watch out for that tree.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, da's van George of the Jungle.
Scotch, Sir?quote:
Erg is dat he?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme nu zit ie weer in m'n hoofd
Ik vond hem zeer grappigquote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel erg dat ik die film nooit gezien heb?
Nee, maar hij is leuk. Het is erg als je Citizen Kane en Casablanca nog nooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel erg dat ik die film nooit gezien heb?
Schuldigquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar hij is leuk. Het is erg als je Citizen Kane en Casablanca nog nooit gezien hebt.
Kon het ook echt, of kon je gewoon niet langer zonder?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik kon na een week al weer hakken aan
.
Kan ik zelf ook dl-en en ik ben niet zo van de wijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom langs. Ik download 'm even. Heb wijn.
Die heb ik dan wel gezien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar hij is leuk. Het is erg als je Citizen Kane en Casablanca nog nooit gezien hebt.
Nee, het kon echtquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon het ook echt, of kon je gewoon niet langer zonder?
Heb ook Amarettoquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook dl-en en ik ben niet zo van de wijn.
Spaar jij je avances maar voor zaterdag
smooth faxquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom langs. Ik download 'm even. Heb wijn.
Apply cold water to burned areaquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook dl-en en ik ben niet zo van de wijn.
Spaar jij je avances maar voor zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |