Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is FOK.. grote woorden weinig daden blabla
Oh dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroeger worstelde ik met koeien, dus
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
Ik huilen
Heb mijn traanbuizen laten verwijderen ivm die koeien
Gebruik die PI dan niet jongen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
Ik huilen
Heb mijn traanbuizen laten verwijderen ivm die koeien
Maak ik zelf wel uit. Je ziet mijn ware emoties toch nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebruik die PI dan niet jongen!
Hun goudgele vocht stemt mij rustig, het klatert minutenlang doorquote:
Eens moet die bom barsten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit. Je ziet mijn ware emoties toch niet
Is al gebeurd. Hele kernexplosies, mijn jongen. Brokstukken everywhere. Nu ben ik gewoon icequeen, jwzquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Hele kernexplosies, mijn jongen. Brokstukken everywhere. Nu ben ik gewoon icequeen, jwz
Wederom, dankzij die koeien
Stil doen, ben aan het etenquote:
Hmm, ik zit nu toevallig net aan een trosje druivenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Deze feit: De vagina heeft een pH (zuurgraad) van 4 à 5. Dat is vergelijkbaar met bier, tomaten en druiven.
Las het laatst jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Deze feit: De vagina heeft een pH (zuurgraad) van 4 à 5. Dat is vergelijkbaar met bier, tomaten en druiven.
Waarschijnlijk omdat de zuurgraad niet hetzelfde is als de smaak. Maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
Apart dan dat ik niks heb met de laatste 3 en wel met de eerste.
Ik hou van nutteloze feitjes, daar leef ik voor :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest even lachen.. nutteloos
Ik hoor niet zo goed met linksquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid zegt al genoeg jongen
Dat ben ik niet gewend. Normaal moet ik altijd luisteren, anders krijg ik strafquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook helemaal niet te luisteren.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend. Normaal moet ik altijd luisteren, anders krijg ik straf
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nooit straf... ik kom overal mee weg joh
Vandaar dat jij nu eens vrij-af krijgt.
Lief he?
Dat vind ik heel liefquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nooit straf... ik kom overal mee weg joh
Vandaar dat jij nu eens vrij-af krijgt.
Lief he?
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag zequote:
Goedzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
*gaat alles doen wat niet mag
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag ze
[..]
Goedzo
do what the fuck makes you happy
Enjoyquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik spreek jullie later![]()
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag ze
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
Als je dat nog moet zeggen is dat ook niet geloofwaardig meer hequote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
Oh okquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat nog moet zeggen is dat ook niet geloofwaardig meer he
Dat houdt het een beetje spannendquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij vind alles doen wat niet mag goed?
Alles?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij vind alles doen wat niet mag goed?
Deze jongeman weetquote:
quote:
I wishquote:
Lol, ook nog een optiequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thank God It's Friday, is het
TGNDIF!quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thank God It's Friday, is het
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara vanquote:
Dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt dansen met de muziek aan
Laat maar zien hoe het moet danquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara van
Er zijn heus wel leuke filmpies heurquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara van
quote:
Met plezier. Heb ik wel een vrijwillig(st)er nodigquote:
Ik vind er weinig aan. Geef mij maar gewoon een knalharde gangbangscenequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn heus wel leuke filmpies heur
Vrijwilligerster meldt zichquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met plezier. Heb ik wel een vrijwillig(st)er nodig
[..]
Ik vind er weinig aan. Geef mij maar gewoon een knalharde gangbangscene
srs. Ja echt. SRS GODVERDOMME
Als de kat van huis is ditdatquote:
Kan wel. Ik zie je zo eh?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Danst Lola wel naakt op tafel
mits stevige tafel
ja zo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak me wel tot die tijd
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kan ik er wat aan doen dat ik in Gelderland beland benquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die ver weg wonen
Ik ook wel...
Voor wat ;squote:
JA, ZEG HET DAN, SEDANquote:
En wat lach jij dan he?quote:
JA ZEG HET VERDOMMEquote:
Ja, wat zit jij te lachen buurmeisjequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat lach jij dan he?
[..]
JA ZEG HET VERDOMME
Hard gaan BAM jongahquote:
Neequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is dat verboden tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, wat zit jij te lachen buurmeisje
JA! ZEGGON
Nee hoor je bent mooi als je lachtquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is dat verboden tegenwoordig?
Neverlandquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor je bent mooi als je lacht
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
NeverlandIt's this magical place I own
Okeuj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Danst Lola wel naakt op tafel
mits stevige tafel
NOU DANquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor je bent mooi als je lacht
JA NOU DANquote:
What's in it for me? HEAH?quote:
TGND?quote:
Ja, doeiquote:
Wat moet je me vragen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
TGND?
Lola zegt dat ik jou wat moet vragen
* LovelyLady gaat op haar knietjes.....quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet ik al helemaal zenuwachtig doen en me voorbereiden op een 'ja, ik wil'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, zullen we daarvoor eerst ff onze eerste date hebben?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet ik al helemaal zenuwachtig doen en me voorbereiden op een 'ja, ik wil'?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat op haar knietjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Oke.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, zullen we daarvoor eerst ff onze eerste date hebben?
Och schatje toch....quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, het ging over pics van je lach :$
t gaat zo snel hier, ik raak helemaal over de zeik weet jeQ
Oh. Maar die staat ook wel in mijn fobo. Geloof ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:28 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, het ging over pics van je lach :$
t gaat zo snel hier, ik raak helemaal over de zeik weet jeQ
Als ik nu zou gaan praten zou ik ervan stotterenquote:
Heb je fb allang uitgepluistquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Maar die staat ook wel in mijn fobo. Geloof ik.
En je hebt mijn facebook, daar kan je die vast ook wel vinden. Al vind ik veel foto's daar niet heel charmant
Moet ik dat dan opvatten als een uitnodiging?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Goede deal toch...
[..]
Is het heel cliché als ik nu zeg 'ik wel' ?
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je fb allang uitgepluist
Denk jij nou
Hij woont dichterderderbijquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Dqod het volgende:
Ja hoor, laat mijn stevige tafel maar weer in de kou staan
Doesn't make you less hotquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar dan heb je ook de foto's gezien waar ik nog minstens 15 kilo zwaarder was dan nu
sadgboeanwslvdnbkvbafejaequote:
Kweet ook niequote:
OH JA? HE? COME AT ME DANquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JE DOET ME IN DE WAR MAKEN MEISJUH
Wie weet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik dat dan opvatten als een uitnodiging?
Nu niet nee. Maar als ik die foto's weer ziequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doesn't make you less hot
/nolesbo.. Oh nee wacht, wel
Thxs, ik ben weer thuis. Even heerlijk leeg.quote:
Als je er maar nieuwe opzet, verdommequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu niet nee. Maar als ik die foto's weer zieMisschien moet ik ze ook maar gewoon van fb afhalen
Mijn profielfoto is recent. Van vorige weekquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je er maar nieuwe opzet, verdomme
Niet haten op Gelderlandquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik in Gelderland beland ben
Al op gesoptquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn profielfoto is recent. Van vorige week
Ja, zeg dat tegen Lola, die wil nie komen niequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Niet haten op GelderlandHeerlijk centraal
Jij danst al naakt op tafel nu?quote:
Ik wil heul wel komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al op gesopt
[..]
Ja, zeg dat tegen Lola, die wil nie komen nie
Ja maar...Jij wilde zelf niet dat ik daarop ging dansenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Dqod het volgende:
Ja hoor, laat mijn stevige tafel maar weer in de kou staan
Nohquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, ik heb weekend. Superleuk en shit. Maar kut. Mijn lichaam besluit dat het nu wel een goed moment is om me ziek te voelen
Ja waar ben je dan. Ik zit hier een beetje eenzaam te wezen te lopen te slapen te zijnquote:
Ik.. Wat? O.oquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar...Jij wilde zelf niet dat ik daarop ging dansen
Ik ben iets te mannelijk om interessant te zijnquote:
Ja, je hebt een piemel. Een monsterclit kan ik handelen, maar daar houdt het opquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben iets te mannelijk om interessant te zijn
Gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:52 schreef Dqod het volgende:
Ja waar ben je dan. Ik zit hier een beetje eenzaam te wezen te lopen te slapen te zijn
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon thuis hoor
Ik kan niet weg
Kan wel, maar ben niet zo lekkah vandaagquote:
Dat lijkt me. Wel eng hier tho :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Vivie het volgende:
Weggerend uit RP-Dating, is er nog een plekje vrij? ^^
Zonde...quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je hebt een piemel. Een monsterclit kan ik handelen, maar daar houdt het op
Jij bent een Rotterdamse?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja waar ben je dan. Ik zit hier een beetje eenzaam te wezen te lopen te slapen te zijn
Ik ben heel niet eng.quote:
Ik ben DE belichaming van de 7 zondenquote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Vivie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Not even closequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent een Rotterdamse?
[..]
Ik ben heel niet eng.
O want je was zo lekker Rotterdams aan het lopen te pratenquote:
Klinkt gewoon leuk, al die werkwoorden achter elkanderquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
O want je was zo lekker Rotterdams aan het lopen te praten
En daar kan ik niet over oordelen, ik ken je niet.
HJ zit af en toe ook hier dus daar hoef je het niet voor te doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Vivie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk!Jij niet dan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee denk ikquote:![]()
Ja dat is waar, en overal een t achter plakken als een echte Rotterdammert.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt gewoon leuk, al die werkwoorden achter elkander
Da's waar. Lola wel, die weet het wel
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HJ zit af en toe ook hier dus daar hoef je het niet voor te doen
Ik deed het ff voor Faxie, die moet even bijkomen van zn "cocktail" fantasie ^^quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HJ zit af en toe ook hier dus daar hoef je het niet voor te doen
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef Vivie het volgende:
[..]
Jij niet dan?!
[..]
Valt wel mee denk ik
Dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is waar, en overal een t achter plakken als een echte Rotterdammert.
Ja heb je LoLa weggejaagd?
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Of je LoLa weg hebt gejaagd? Of wat ik gedaan heb?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
[..]
Dat weet ik dan weer niet
Wat was daar dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Vivie het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon thuis hoor
Ik kan niet weg
Niets voor zover ik weet of wil je wat opbiechten?quote:
Ahquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:07 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik deed het ff voor Faxie, die moet even bijkomen van zn "cocktail" fantasie ^^
Voor mezelf :$quote:
Lola wegjagen toen ik haar ooit eens meettequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je LoLa weg hebt gejaagd? Of wat ik gedaan heb?
Nou ja jij gebruikt zomaar mijn initialen. Zelfs zonder dat ik wist dat je die kende..quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Niets voor zover ik weet of wil je wat opbiechten?
Moet je aan LoLa vragen dan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lola wegjagen toen ik haar ooit eens meette
Het was een pun naar het RP-Dating topicquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja jij gebruikt zomaar mijn initialen. Zelfs zonder dat ik wist dat je die kende..
Gangbang houdt ze van, dus dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tjaa...moet ik uit de buurt blijven of je dan een knuffel geven?
Ja, dat zeg ikquote:
Knuffels zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tjaa...moet ik uit de buurt blijven of je dan een knuffel geven?
[..]
Ranzige drankjes haha
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was een pun naar het RP-Dating topic
[..]
Gangbang houdt ze van, dus dat.
Awesomequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef Vivie het volgende:
[..]
[..]
Ok...nou dan houden we het bij een korte e-knuf
E-knuffel. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef Vivie het volgende:
[..]
[..]
Ok...nou dan houden we het bij een korte e-knuf
El Knuffel!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
E-knuffel. Het moet niet gekker worden.
Ja, de pr0n die ik kijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je eigen woorden eerder op deze avond!
Ik niet wat? Weggerend daar? Ja...:Dquote:
Dqod ook, met hele warme wangetjes dus dqod gaat even op de veranda zitten :$quote:
Nee hoor, nog niet.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was een pun naar het RP-Dating topic
Ik ook. Aangezien er niemand mee uit wil.quote:
Hoi!quote:
*knuffie* Slechte dag gehad ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ow, en die knuffel kan ik ook wel gebruiken
Mwah, een beetje. Maar ik ben vooral compleet leeg nu (ik ben net in de sportschool geweest, heerlijk)quote:
Ja, waar is Patrick Star dan, he?quote:
Sporten op vrijdagavond? Mij niet gezienquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, een beetje. Maar ik ben vooral compleet leeg nu (ik ben net in de sportschool geweest, heerlijk)
Het kwam er eerder deze week niet vanquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Vivie het volgende:
[..]
Sporten op vrijdagavond? Mij niet gezien(Wel goed!)
PS: AH fruit is zo oud/vies, bah
Goed begin van het weekend juist!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Vivie het volgende:
[..]
Sporten op vrijdagavond? Mij niet gezien(Wel goed!)
PS: AH fruit is zo oud/vies, bah
Bij mij al aantal jaar niet...godswonder dat ik nog zelfde figuur heb (dieet en aanleg helpt ook natuurlijk)quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het kwam er eerder deze week niet van
Patrick. Van Spongebob. Vinniiee's oude UIquote:
AAh, okiquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Patrick. Van Spongebob. Vinniiee's oude UI
Ik vrees dat ik anders snel aan zou komen. Al sport ik nu minder dan ik zou willen door een onwillige knie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef Vivie het volgende:
[..]
Bij mij al aantal jaar niet...godswonder dat ik nog zelfde figuur heb (dieet en aanleg helpt ook natuurlijk)
KIJK DAN~!!!!1111!!! EINZ !quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Patrick. Van Spongebob. Vinniiee's oude UI
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Haha, inderdaad. Al denk ik niet dat je voornaam hetzelfde zou zijn
Zandloper, peer, appel? ...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef Vivie het volgende:
[..]
Bij mij al aantal jaar niet...godswonder dat ik nog zelfde figuur heb (dieet en aanleg helpt ook natuurlijk)
Zo, kom je klaar?quote:
De vraag is wanneer ik niet klaarkom :$quote:
Wanneer niet dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
De vraag is wanneer ik niet klaarkom :$
Je zit altijd op een sybian ja?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terugquote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:
Gewoon m'n eigen vingers, of die van een ander, maar die heb ik nu niet in m'n buurtquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit altijd op een sybian ja?
He bah.quote:
Kom dan maar snel, voor deze keer mag dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug
Hihi ik zei kom :$
I know what I like ;$quote:
Mogen alleen vrouwelijke zijn toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon m'n eigen vingers, of die van een ander, maar die heb ik nu niet in m'n buurt
Of een tong?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon m'n eigen vingers, of die van een ander, maar die heb ik nu niet in m'n buurt
Psssssssst, meisjequote:
Ik ook, maar toch duurt het bij mij wat langerquote:
Beetje vreemd maar wel lekker is alleen maar goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Best wel, maar ook wel apart (en soms lekker)
Anywayz
Sorryquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk dat is weer wat voor op je date profiel yats!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef yats het volgende:
Ik ook, maar toch duurt het bij mij wat langer
Ja :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen alleen vrouwelijke zijn toch?
Die ook jaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Psssssssst, meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Eh, soms ^^quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
Beetje vreemd maar wel lekker is alleen maar goed
Wel verdommequote:
Ik zal mijn lesbische collega's eens een berichtje sturen.quote:
Ik maak er geen geheim van, alleen geloven vrouwen me pas als ze het mee makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef Vivie het volgende:
[..]
Kijk dat is weer wat voor op je date profiel yats!
Het is dat je enkel een vrouwentong tussen je lippen wil hebben, anders...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ook ja, maar m'n eigen is niet lang genoeg
Maak je DM box even leeg, hij zal zo wel volstromen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van, alleen geloven vrouwen me pas als ze het mee maken
Ik geloof je, echt waar! Hoef geen bewijsquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef yats het volgende:
Ik maak er geen geheim van, alleen geloven vrouwen me pas als ze het mee maken
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal mijn lesbische collega's eens een berichtje sturen.
Nou, het is iig vleiend ende fijn dat er genoeg mannen zich vrijwillig aanbieden :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dat je enkel een vrouwentong tussen je lippen wil hebben, anders...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak je DM box even leeg, hij zal zo wel volstromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Zo moeilijk is dat toch niet, een beetje van dit en een vleugje van dat.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik geloof je, echt waar! Hoef geen bewijs![]()
Tja, er staan altijd genoeg mannen in de rij om te 'helpen' ..quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Dqod het volgende:
Nou, het is iig vleiend ende fijn dat er genoeg mannen zich vrijwillig aanbieden :$
Leuke vent gescoord yats...geef hem een kans!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef yats het volgende:
al heb ik net wel een DM binnen, maar niet van een vrouw
Ze zijn beide bezet en willen niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik hoop spoedig van u/hen te horen
[..]
Nou, het is iig vleiend ende fijn dat er genoeg mannen zich vrijwillig aanbieden :$
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet, een beetje van dit en een vleugje van dat.
Vraag me af hoe sommige het niet voor elkaar krijgen
Mocht het vrouwelijke ras ooit uitsterven, dan sta ik alsnog niet droog, yayquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tja, er staan altijd genoeg mannen in de rij om te 'helpen' ..
We schijnen een voorspelbare 'diersoort' te zijn op dat gebied inderdaad. Shame on usquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Vivie het volgende:
[..]
Tja, er staan altijd genoeg mannen in de rij om te 'helpen' ..
Ik ga helemaal stuk om dat nummerquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:51 schreef Vivie het volgende:
[..]
Leuke vent gescoord yats...geef hem een kans!
Proostquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Dqod het volgende:
Mocht het vrouwelijke ras ooit uitsterven, dan sta ik alsnog niet droog, yay
Ik hoop niet dat dat ooit gebeurdquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mobiel helaas, geen zin naar PC te lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk om dat nummer![]()
Raap me op
Dank :$quote:
Nee, ik ook nietquote:
Luie flikkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mobiel helaas, geen zin naar PC te lopen
Ik had het al geprobeerd in de Bi-yourself pijler om je over te halen...ik stop nu ok? Hahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]Not gonna work...Ik ben echt alleen van de vrouwenliefde
I salute you on thatquote:
Tja, je weet hoe ik daar over denk. Met een vrouw er tussen misschien, maar zonder vrouwquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik had het al geprobeerd in de Bi-yourself pijler om je over te halen...ik stop nu ok? Haha
Nu maar wachten op een echt leuke dm he
Wat mis jequote:
Ja ik zou je doen hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[Tetten.gif]
Ja dat ook wel eigenlijk
Hoe ben je daar nou zo zeker van. Je weet heul nie hoe ik eruit ziequote:
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Vivie het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan speculeren
Ik ben niet zo snel geshockeerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Vivie het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan speculeren
Ik zou het alleen al doen om jou te helpen om niet meer droog te staan. Zo ben ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nou zo zeker van. Je weet heul nie hoe ik eruit zie![]()
Misschien lijk ik wel op nanny mcphee
Waar?!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tetten
Nou, ga pakken dan
[..]
Hoe ben je daar nou zo zeker van. Je weet heul nie hoe ik eruit zie![]()
Misschien lijk ik wel op nanny mcphee
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou het alleen al doen om jou te helpen om niet meer droog te staan. Zo ben ik.
En anders DM je me een foto en geef ik mijn oordeel dan nog eens.
quote:
Na, laat maar ...ik was al op een zijspoor beland met mn gedachtenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel geshockeerd
Try me
[..]
Ik zou het alleen al doen om jou te helpen om niet meer droog te staan. Zo ben ik.
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
[..]
Na, laat maar ...ik was al op een zijspoor beland met mn gedachten
Vaak welquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef yats het volgende:
Snel afgeleid. Wel leuke gedachten hoop ik?
Weet ik veel waar jij je drankvoorraad hebtquote:
Zijsporen houden we van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
[..]
Nou dan vertel je dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
[..]
Oeh, dirty youquote:
quote:
quote:
Valt wel mee hoor. Ik kan hosselen en iemand helpen of een oordeel vellen wel van elkaar gescheiden houden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel considerate van je
Ik heb geen tetten hier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jij je drankvoorraad hebt
[..]
Zijsporen houden we van.
THIS.
IS.
SEXSC
*warriorface
Ik doe toch niks verkeerd?quote:
Ninja edit, i like.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen tetten hier.
Wijn in kast en koelkast, sterke drank koelkast. Leef je uit
Nou, niet zo'n stoer gezicht trekkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef Dqod het volgende:
Zijsporen houden we van.
THIS.
IS.
SEXSC
*warriorface
Ehhh...nou, het stelde allemaal niet zo veel voor eigenlijkquote:
Heb je een punt denk ik :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt wel mee hoor. Ik kan hosselen en iemand helpen of een oordeel vellen wel van elkaar gescheiden houden.
Anders had ik allang een hossel dm gestuurd.
Ik heb me al met wat anders uitgeleefd, dus geen drank voor mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen tetten hier.
Wijn in kast en koelkast, sterke drank koelkast. Leef je uit
Het leek dan ook nergens opquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nou, niet zo'n stoer gezicht trekken
[..]
Ehhh...nou, het stelde allemaal niet zo veel voor eigenlijk
Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt denk ik :$
Maar ik weet niet zoveel meer nu :$
Fapje gemacht?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt denk ik :$
Maar ik weet niet zoveel meer nu :$
[..]
Ik heb me al met wat anders uitgeleefd, dus geen drank voor mij
Ik zei nergens dat je aan het hosselen wasquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt wel mee hoor. Ik kan hosselen en iemand helpen of een oordeel vellen wel van elkaar gescheiden houden.
Anders had ik allang een hossel dm gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |