Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is FOK.. grote woorden weinig daden blabla
Oh dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroeger worstelde ik met koeien, dus
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
Ik huilen
Heb mijn traanbuizen laten verwijderen ivm die koeien
Gebruik die PI dan niet jongen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
Ik huilen
Heb mijn traanbuizen laten verwijderen ivm die koeien
Maak ik zelf wel uit. Je ziet mijn ware emoties toch nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebruik die PI dan niet jongen!
Hun goudgele vocht stemt mij rustig, het klatert minutenlang doorquote:
Eens moet die bom barsten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit. Je ziet mijn ware emoties toch niet
Is al gebeurd. Hele kernexplosies, mijn jongen. Brokstukken everywhere. Nu ben ik gewoon icequeen, jwzquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Hele kernexplosies, mijn jongen. Brokstukken everywhere. Nu ben ik gewoon icequeen, jwz
Wederom, dankzij die koeien
Stil doen, ben aan het etenquote:
Hmm, ik zit nu toevallig net aan een trosje druivenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Deze feit: De vagina heeft een pH (zuurgraad) van 4 à 5. Dat is vergelijkbaar met bier, tomaten en druiven.
Las het laatst jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Deze feit: De vagina heeft een pH (zuurgraad) van 4 à 5. Dat is vergelijkbaar met bier, tomaten en druiven.
Waarschijnlijk omdat de zuurgraad niet hetzelfde is als de smaak. Maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
Apart dan dat ik niks heb met de laatste 3 en wel met de eerste.
Ik hou van nutteloze feitjes, daar leef ik voor :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest even lachen.. nutteloos
Ik hoor niet zo goed met linksquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid zegt al genoeg jongen
Dat ben ik niet gewend. Normaal moet ik altijd luisteren, anders krijg ik strafquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook helemaal niet te luisteren.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend. Normaal moet ik altijd luisteren, anders krijg ik straf
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nooit straf... ik kom overal mee weg joh
Vandaar dat jij nu eens vrij-af krijgt.
Lief he?
Dat vind ik heel liefquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nooit straf... ik kom overal mee weg joh
Vandaar dat jij nu eens vrij-af krijgt.
Lief he?
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag zequote:
Goedzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
*gaat alles doen wat niet mag
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag ze
[..]
Goedzo
do what the fuck makes you happy
Enjoyquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik spreek jullie later![]()
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ervaring mee hoe dat gaat... dus van mij mag ze
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
Als je dat nog moet zeggen is dat ook niet geloofwaardig meer hequote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief
Oh okquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat nog moet zeggen is dat ook niet geloofwaardig meer he
Dat houdt het een beetje spannendquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij vind alles doen wat niet mag goed?
Alles?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij vind alles doen wat niet mag goed?
Deze jongeman weetquote:
quote:
I wishquote:
Lol, ook nog een optiequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thank God It's Friday, is het
TGNDIF!quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thank God It's Friday, is het
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara vanquote:
Dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naakt dansen met de muziek aan
Laat maar zien hoe het moet danquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara van
Er zijn heus wel leuke filmpies heurquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee, van dat gestuntel en neppe hoerengekreun word zelfs de grootste bulldyke op aarde nog zo droog als de sahara van
quote:
Met plezier. Heb ik wel een vrijwillig(st)er nodigquote:
Ik vind er weinig aan. Geef mij maar gewoon een knalharde gangbangscenequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn heus wel leuke filmpies heur
Vrijwilligerster meldt zichquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met plezier. Heb ik wel een vrijwillig(st)er nodig
[..]
Ik vind er weinig aan. Geef mij maar gewoon een knalharde gangbangscene
srs. Ja echt. SRS GODVERDOMME
Als de kat van huis is ditdatquote:
Kan wel. Ik zie je zo eh?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Danst Lola wel naakt op tafel
mits stevige tafel
ja zo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak me wel tot die tijd
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kan ik er wat aan doen dat ik in Gelderland beland benquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die ver weg wonen
Ik ook wel...
Voor wat ;squote:
JA, ZEG HET DAN, SEDANquote:
En wat lach jij dan he?quote:
JA ZEG HET VERDOMMEquote:
Ja, wat zit jij te lachen buurmeisjequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat lach jij dan he?
[..]
JA ZEG HET VERDOMME
Hard gaan BAM jongahquote:
Neequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is dat verboden tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, wat zit jij te lachen buurmeisje
JA! ZEGGON
Nee hoor je bent mooi als je lachtquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is dat verboden tegenwoordig?
Neverlandquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor je bent mooi als je lacht
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
NeverlandIt's this magical place I own
Okeuj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Danst Lola wel naakt op tafel
mits stevige tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |