abonnement Unibet Coolblue
pi_144963437
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon andere PC gebruikt. Blijft curieus waarom hij dus via mijn laptop hem in eerste instantie wel herkent, gaat updaten, dan crasht, en hem vervolgens nooit meer wil herkennen, zelf niet na herinstallatie van letterlijk ALLE Apple componenten (dus niet alleen iTunes). Hier was het tel aanzetten, inpluggen, drivers werden geinstalleerd en gáán. Wel dus alles kwijt, maar zo boeiend is het niet, paar aardige foto'tjes, maar niks onmisbaars. Meeste stond toch in m'n mail, dus gewoon op de Exchange server.
Niets in de iCloud?
Make my day!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:29 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144963453
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Apple besteed inderdaad liever geld aan rechtszaken tegen Samsung :')
Eh ja? Je intellectueel eigendom proberen te beschermen zou ik niet 'bashen' willen noemen.
pi_144963521
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:08 schreef agter het volgende:

[..]

Niets in de iCloud?
Ja, eentje van een weekje oud zie ik net :Y Will do, had juist een weekje vakantie en dus wel wat foto's gemaakt, die staan er dus niet in. Ach, was niets onmisbaars verder, was ook een eckte eckte camera mee
pi_144964389
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
gemixte gevoelens bij de apple watch, raar knopje aan de zijkant
Ik vind het knopje geniaal ^O^
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:38:23 #180
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_144964706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

63% is nog steeds niet 'heel'.

Het ging er trouwens om dat Apple Android steeds basht, niet zozeer Samsung. Die twee kan je los van elkaar zien
op die manier, ben zeer benieuwd naar de 6 plus van de week word hij geleverd
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:45:34 #181
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144964958
Vreemd dat de Appstore op de iPhone minder apps laat zien dan wanneer je op de iTunes naar apps zoekt. Is er ook geen lijst meer met alle apps in een bepaalde categorie zonder dat dit al voor jou gefilterd is? Hopelijk worden applicaties snel ge-update naar de juiste scherm grote. Dat uitgerekte gebeuren ziet er nu niet uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2014 @ 21:04:37 #182
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_144965779
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Echt wat een ongelofelijke pleuriszooi weten ze er toch soms van te maken, en dan kankeren op Android.

iPhone 5s, geupdate naar 8.0.2. via iTunes, en gewoon dood :') Rood 'connect to iTunes' logo, en iTunes vreet 'm niet. Aan het einde van de update uiteraard een mooie foutmelding a la 'kan geen verbinding krijgen met iPhone' en gewoon naar de pestkankeritus.

Alles doorlopen wat dat hoerenbedrijf suggereert; USB drivers geherinstalleert, iTunes opnieuw geinstalleerd, Apple Mobile Device support opnieuw geinstalleerd, Apple Mobile blabla service opneiuw gestart, tig reboots, in devicemgmt hem opnieuw laten detecteren dat er een iphone in recovery aanhangt, en dan geforcerd aapl64 drivers ervoor geďnstalleerd. Windows 'tingelt' ook als ik hem er aan hang, maar iTunes opent mooi niet. Als ik eerst iTunes open en dán de iPhone er aan hangt 'ziet' hij hem gewoon niet.

Echt fantastisch. Maandag eerst even langs de baas dat hij dat pestpleurisding terugkrijgt, en ik voor de helft van het geld wel een Nexus 5 neem ofzo, die kan je helemaal naar de gallemiezen helpen, je start hem in recovery, hangt hem aan je PC, download het laatste OS image bij Google, even flashen, en klaar.

Maar nee, dit moet weer zo, kan alleen via dat kenker iTunes, wat hem gewoon niet ziet, device komt alleen in recovery, hoe ik hem ook start (alleen power button, of power + home). Dus ja, dan ben je redelijk out of options, niet? w/
ik herinner me nog mijn Samsung Omnia, waarbij ik op de dag dat ik hem kocht, de firmware ging upgraden (want ja, er stond nieuwe firmware op de site van Samsung). Hoppa, gelijk een brick, nog voordat ik 'm echt gebruikt had.
Daarna las ik dat die firmware dat bij alle Omnia's deed, en dat die gewoon dus al 3 weken lang op de site van Samsung stond. Customerservice mailen, geen reply gehad. Dan maar een custom rom er op. En m'n vertrouwen weg in Samsung op het gebied van mobiele telefoons.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:23:35 #183
102912 crv
Screwed up
pi_144966722
Vanmorgen even naar de applestore geweest en de 6+ even wat nader bekeken.

Ik moet zeggen dat ik het een mooi design vindt. ligt goed in de hand en hij valt me in alle opzichten reuze mee.

en alle gezeik erover is zwaar overtrokken. heb hem plat op tafelgelegd en hij wipt amper door de uitstekende lens.

There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:27:17 #184
102912 crv
Screwed up
pi_144966897
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

op die manier, ben zeer benieuwd naar de 6 plus van de week word hij geleverd
vanmorgen wezen kijken en ik ben over, ga hem ook aanschaffwn
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 september 2014 @ 21:39:12 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144967412
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon andere PC gebruikt. Blijft curieus waarom hij dus via mijn laptop hem in eerste instantie wel herkent, gaat updaten, dan crasht, en hem vervolgens nooit meer wil herkennen, zelf niet na herinstallatie van letterlijk ALLE Apple componenten (dus niet alleen iTunes). Hier was het tel aanzetten, inpluggen, drivers werden geinstalleerd en gáán. Wel dus alles kwijt, maar zo boeiend is het niet, paar aardige foto'tjes, maar niks onmisbaars. Meeste stond toch in m'n mail, dus gewoon op de Exchange server.
syncservices herinstalleren moet t verhelpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:41:16 #186
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_144967496
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:27 schreef crv het volgende:

[..]

vanmorgen wezen kijken en ik ben over, ga hem ook aanschaffwn
*O*

vraagje dan weet ik dat alvast, hoe ga ik al mijn contacten overzetten van android naar IOS? :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:45:45 #187
102912 crv
Screwed up
pi_144967677
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:41 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

*O*

vraagje dan weet ik dat alvast, hoe ga ik al mijn contacten overzetten van android naar IOS? :@
oeh daar heb ik geen idee van. denk dat dat lastig is. kun je dat niet via je sim doen ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:47:32 #188
102912 crv
Screwed up
pi_144967749
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:41 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

*O*

vraagje dan weet ik dat alvast, hoe ga ik al mijn contacten overzetten van android naar IOS? :@
helpt dit ?
http://computertotaal.nl/(...)-zo-doe-je-dat-50285
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:50:50 #189
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_144967870
quote:
dankjewel _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_144968516
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

syncservices herinstalleren moet t verhelpen
Had alles van Apple opnieuw geinstalleerd, drivers, mobile sync blabla, alles. Toen werkte het nog niet. Nu zonder iets aan te passen werkt het op de bewuste laptop wél weer, kan gewoon een reservekopie maken, en de foto's (die schijnbaar toch gebackupt waren ondanks amper wifi gehad *O* ) naar de laptop importeren.
pi_144968695
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dankjewel _O_
De manier via exchange is perfect, ik heb dat altijd icm agenda sync zodat er altijd een backup van is.

quote:
2s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef crv het volgende:
Vanmorgen even naar de applestore geweest en de 6+ even wat nader bekeken.

Ik moet zeggen dat ik het een mooi design vindt. ligt goed in de hand en hij valt me in alle opzichten reuze mee.

en alle gezeik erover is zwaar overtrokken. heb hem plat op tafelgelegd en hij wipt amper door de uitstekende lens.

[ afbeelding ]
De lens stelt inderdaad niks voor. En als het dit is, of een dikkere telefoon met loze ruimte alleen voor een lens ga ik toch voor deze oplossing.
pi_144970631
Heeft iemand informatie over de voorraden in de Apple Stores?
  zondag 28 september 2014 @ 00:14:34 #193
178444 DenS
Crientj <3
pi_144970706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef ssebass het volgende:
Niet om te bashen maar hoe kan het dat de nieuwe iPhone gewoon slechtere specs heeft dan de oneplus waarvan de 64gb 300 euro is tegenover iets van 800-900(?) van e iPhone 6. Dan zit je ook nog met ios 8 dat niet heel lekker gaat als ik het zo hoor.

http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/
Je mist NL 4G frequenties. Bagger.
  zondag 28 september 2014 @ 10:25:22 #194
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_144975880
Hopelijk worden apps voor de iPhone 6plus niet om hoog geschaald. Het zou teleurstellend zijn als de grote van het scherm niet gebruikt wordt en men alleen de iPhone 6 gebruikt bij het ontwikkelen ervan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_144976378
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:14 schreef DenS het volgende:

[..]

Je mist NL 4G frequenties. Bagger.
Meest voorkomende frequentie inderdaad. In de randstad bij de meeste providers wel. Inderdaad gemiste kans en groot nadeel. Net als niet vervangbare batterij en geen sd slot. Elke tel heeft zo zijn nadeel.

Ging mij puur om de prijs kwaliteit verhouding. Vind de iPhone 6 te weinig meerwaarde hebben gezien de prijs. IPod was geniaal vanwege scroll wieltje. De macs vanwege goede prestaties voor audio/visuele studio apparatuur. IPhone heeft voor mij niets om zich te onderscheiden en ik verafschuw iTunes.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 28 september 2014 @ 10:56:26 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144976425
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 10:53 schreef ssebass het volgende:

[..]

Meest voorkomende frequentie inderdaad. In de randstad bij de meeste providers wel. Inderdaad gemiste kans en groot nadeel. Net als niet vervangbare batterij en geen sd slot. Elke tel heeft zo zijn nadeel.

Ging mij puur om de prijs kwaliteit verhouding. Vind de iPhone 6 te weinig meerwaarde hebben gezien de prijs. IPod was geniaal vanwege scroll wieltje. De macs vanwege goede prestaties voor audio/visuele studio apparatuur. IPhone heeft voor mij niets om zich te onderscheiden en ik verafschuw iTunes.
iTunes heb je niet nodig. Verder is de grootste onderscheidende factor iOS.

Qua hardware is het zo dat er geen enkel toestel is dat all-round goed scoort. De iPhone 6 scoort op alle vlakken goed, met andere toestellen is bijna altijd wel ergens iets mis.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 september 2014 @ 10:58:56 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144976471
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 10:53 schreef ssebass het volgende:

[..]

Meest voorkomende frequentie inderdaad. In de randstad bij de meeste providers wel. Inderdaad gemiste kans en groot nadeel. Net als niet vervangbare batterij en geen sd slot. Elke tel heeft zo zijn nadeel.

Ging mij puur om de prijs kwaliteit verhouding. Vind de iPhone 6 te weinig meerwaarde hebben gezien de prijs. IPod was geniaal vanwege scroll wieltje. De macs vanwege goede prestaties voor audio/visuele studio apparatuur. IPhone heeft voor mij niets om zich te onderscheiden en ik verafschuw iTunes.
Hoe lang heb je een iphone gebruikt?
pi_144976537
Oh tip voor de mensen die kierewiet worden van iPhoto: Je kan ook fotolader gebruiken om je foto's van je iPhone op je mac te zetten :) (Dan staan ze wel gewoon op je computer dus moet je ze nog handmatig invoeren in iPhoto als je dat wilt.) Ik ga het voortaan via fotolader doen, totdat Photo's er is. iPhoto is echt terror voor mijn macbook ;(
  zondag 28 september 2014 @ 11:07:25 #199
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144976609
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:02 schreef JoelBaka het volgende:
Oh tip voor de mensen die kierewiet worden van iPhoto: Je kan ook fotolader gebruiken om je foto's van je iPhone op je mac te zetten :) (Dan staan ze wel gewoon op je computer dus moet je ze nog handmatig invoeren in iPhoto als je dat wilt.) Ik ga het voortaan via fotolader doen, totdat Photo's er is. iPhoto is echt terror voor mijn macbook ;(
doe ik ook altijd, laat dat hele iPhoto achterwege. Let wel dat bewerkingen niet mee geďmporteerd worden via image capture
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_144976802
Iemand enig idee waar ik een goed hoesje voor iphone 6+ kan kopen?
Die T-Mobile op de site heeft vind ik allemaal niks.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')