jawel heb ik gelezen van 5 april en ik stuur jou ook een link van 6 april waarin ze refereert aan het computergebruik en vastblijft houden aan die tijd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef SAJ het volgende:
[..]
Nee, Blijkbaar heb je mijn post met link NB niet gelezen: Ingrid Lommers stuurt via Facebook bericht de wereld in.
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)e-afgelopen-maanden/
Ik onderbouw mijn verhaal met link en al, nu jij, ter onderbouwing van jouw verhaal:
Geef even link van Sigrid van 13.10?
En link over computergebruik?
Nee jij doet een bewering. Ik weerleg die met onderbouwing/link, en nu vraag ik jouw onderbouwing en die moet ik zelf zoeken? Kortom je kunt het zelf dus niet onderbouwen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:23 schreef ToniB het volgende:
[..]
jawel heb ik gelezen van 5 april en ik stuur jou ook een link van 6 april waarin ze refereert aan het computergebruik en vastblijft houden aan die tijd.
Die link van S heb ik niet maar er is hier vast wel iemand die hem wel voor je heeft. Anders lees je toch zelf even al die topics door.....
Ik weet zelf af en toe niet meer waar ik dingen lees omdat ik niet alles opsla. Maar je hebt gelijk in dit artikel zegt ze niet 13.00 uur Toch heb ik het ergens gelezen dus ik ga zoeken kan wel even duren maar kom daar op terug. En die link van S daar moeten mijn mede Fokkers even bij helpen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef SAJ het volgende:
[..]
Nee jij doet een bewering. Ik weerleg die met onderbouwing/link, en nu vraag ik jouw onderbouwing en die moet ik zelf zoeken? Kortom je kunt het zelf dus niet onderbouwen?
In dat verhaal van computergebruik die je net stuurde wordt nergens een tijdstip van 1300 uur genoemd.
Hier zegt ze ....luister zelf op 0.24 !quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ik weet zelf af en toe niet meer waar ik dingen lees omdat ik niet alles opsla. Maar je hebt gelijk in dit artikel zegt ze niet 13.00 uur Toch heb ik het ergens gelezen dus ik ga zoeken kan wel even duren maar kom daar op terug. En die link van S daar moeten mijn mede Fokkers even bij helpen.
uit t zelfde artikel, onderin, uit de reactielijst, deze:quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef ToniB het volgende:
oke op naar het volgende punt.
Ik kwam dit bericht tegen :
maru says:
April 7, 2014 at 11:39 am
I saw the same girls mnutes before walking by Il Piansta and yes, they looked pretty tired and sweat.
Wie is dit? Nog een getuige?
Die naam heb ik hier ook gezien?!
http://www.boqueteguide.com/?p=10993
huh? maar P.M zag ze toch op het Pianista pad, op 01/04? Hij twijfelt dan, maar vlgns mij meer over de tijd, dan de datum? En zo een lange vrouw als Lisanne (1.85 mtr) en Kris met 1.67 mtr rood haar zou je je toch zeker wel herinneren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef jackie12 het volgende:
Ik zit hardop te denken en wie weet slaat het nergens op maar we gaan uit van de foto van Lisanne op 1 april 1300 uur op de mirador.
De getuigenissen kloppen daar niet mee.
De fotocamera staat op 2013 wat we wel raar vinden maar de 1 april houden we toch aan.
Kan dit met een schrikkeljaar te maken kunnen hebben?
Ik weet t 2012 was dat voor t laatst maar "weet" zo'n camera dat ook?
(dat ze dus al op 31 maart op de mirador waren en heelhuids zijn thuisgekomen?)
Ik denk teveel haken en ogen maar stel de vraag toch maar
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar het gebeurt helaas vaker dat een doodsoorzaak niet helemaal precies is vast te stellen. Neem bijvoorbeeld iemand die met een auto over de kop slaat, waarna de auto eerst in brand vliegt en daarna toevallig in het water terechtkomt en tenslotte ontploft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat het voor de gemoedsrust van de ouders belangrijk is om meer te weten over de doodsoorzaak van hun kind.
hier heb je een verklaring van iemand die in de pc heeft gekeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef SAJ het volgende:
[..]
Nee jij doet een bewering. Ik weerleg die met onderbouwing/link, en nu vraag ik jouw onderbouwing en die moet ik zelf zoeken? Kortom je kunt het zelf dus niet onderbouwen?
In dat verhaal van computergebruik die je net stuurde wordt nergens een tijdstip van 1300 uur genoemd.
Ze hadden een eigen privé computer?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef ToniB het volgende:
[..]
hier heb je een verklaring van iemand die in de pc heeft gekeken.
I saw the history on their computer and they researched thoroughly Pianista as one possible hiking venue- location, transportation, restaurant and trail. These girls are intelligent, methodical, plan well ahead, pay attention to detail and think things well through in advance.
http://projectavalon.net/(...)re-missing-in-Panama
post 5
ja hoe moet zij dit uitleggen? Volgens haar medewerkster(S) zijn de meiden toch echt na 13.00 uur weggegaan. Volgens de camera kan dat niet. Tjaquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
uit t zelfde artikel, onderin, uit de reactielijst, deze:
Concerned says:
September 5, 2014 at 4:13 am
This is a question to Ingrid Lommers (Spanish Language school): Ingrid, technical research on the camera shows that the photos of the girls on top of the Continental Divide, were shot at round 13.00 hrs (Boquete time) during their hike on the Pianista Trail. Can you please clarify how it is that you were absolutely 100% sure that at that same time, they were actually at your school? We have not heard any comments from you or from your school since this news has been dispersed.
Dat is het punt niet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ze hadden een eigen privé computer?
Dacht altijd dat er meerdere mensen op konden.
volgens mij kunnen ze alle 8 kloppen.....hahahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat deze twee jonge vrouwen zijn overleden in Panama en dat de schuld hiervan op niemand anders geschoven kan worden dan op deze twee vrouwen zelf. Ze hebben zelf de (onverstandige) keuze gemaakt om zonder gids dat gebied in te trekken tegen alle adviezen in, ze hebben zelf de (onverstandige) keuze gemaakt om dit in strandkleding te doen, ze hebben zelf de (onverstandige) keuze gemaakt om geen gps-navigatie mee te nemen, enz, enz.
Hoever ze precies de jungle in zijn getrokken, weten we inderdaad niet, maar in elk geval laten hun eigen foto's zien dat dat uren verder is dat het normale traject tot aan de mirador.
Vervolgens is er iets gebeurd waardoor ze in de problemen zijn gekomen. Al een half jaar wordt er hier en elders gespeculeerd of wat dat dan precies is geweest. Het resultaat van al die bespiegelingen is tot dusver nihil. Wat heb ik allemaal voorbij zien komen:
- orgaanhandel
- ontvoering
- verkrachting
- een spin
- een slang
- een roofdier
- een gebroken of gekneusd been
- een psychopaat
- enzovoort
Voor geen enkel van deze scenario's is ook maar een splinter aanwijzing. Wat bij sommige mensen dan leidt tot de volgende (dwaze) redenering:
(a) We weten de werkelijke reden niet van hun problemen, dus moet er (b) sprake zijn van een misdrijf.
heel goed mogelijk......die foto `s zijn niet door hun gemaakt, denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:08 schreef Grijzemassa het volgende:
Heeft iemand nog een mening over wat ik vorige week postte,
nl. dat de laatste foto's op de camera gemaakt zouden kunnen zijn door iemand die deel uitmaakte van een prive zoekactie.
Die persoon zou met de camera kunnen hebben fogelen in de hoop er achter te komen waar K&L konden zijn.
Dat alles met de beloning in het vooruitzicht, vanaf 3 april was bekend dat er een beloning van 2500 dollar te verdienen was. Dat is naar Panamese begrippen toch al snel zo'n 4 of 5 maandlonen. Ruim een week later werd de beloning van 30.000 dollar bekend gemaakt.
Zo'n zoekactie zou best in de nacht gedaan kunnen zijn, aangezien Sinaproc het verboden had aan particulieren om achter de mirador te gaan zoeken. Zo iemand kan de rugtas ook langere tijd achter gehouden hebben.
nee.........!!! het is nu in panama 7 uur vroeger als hier !!! ( dus geen 9 uur verschil ! )quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Poekje01 het volgende:
Nee, die aardbeving was 2 april.
6.0 magnitude earthquake 52 km from Pedregal, Chiriqui, Panama
6 months ago
UTC time: Wednesday, April 02, 2014 16:13 PM
Your time: Wednesday, April 2 2014 6:13 PM
No tsunami statement issued
Magnitude Type: mww
USGS page: M 6.0 - 52km S of Pedregal, Panama
USGS status: Reviewed by a seismologist
Reports from the public: 87 people
bron: http://earthquaketrack.com/quakes/2014-04-02-16-13-27-utc-6-0-31
misschien dus op:
1 april, eind van de middag, "help, verdwaald, 112/911 gebeld" overnacht in een hutje
2 april, geen bereik, uren lang de verkeerde kant op gelopen, kabelbrug, aardbeving, ongeluk
over UTC time
http://www.timeanddate.com/time/aboututc.html
nu is het hier 21:50, en UTC 19:50, scheelt -2 met onze plaatselijke tijd dus, plus dan -7 naar Panamese tijd, 9 uur? UTC tijd april 2 16:30 Panama zou dan zijn ca.18:13u tijd op de telefoon/camera??
ik had ook al ergens gelezen, dat ze op 31 maart ook al gewandeld hadden, en toen ik hier gisteren las, dat alle foto `s qua volgorde door elkaar gehusseld konden zijn, had ik daar ook al aan zitten denken, dat mogelijke foto `s misschien thuis kunnen horen op 31 maart.....maar ja....HOE kom je daar dan achter ??quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef jackie12 het volgende:
Ik zit hardop te denken en wie weet slaat het nergens op maar we gaan uit van de foto van Lisanne op 1 april 1300 uur op de mirador.
De getuigenissen kloppen daar niet mee.
De fotocamera staat op 2013 wat we wel raar vinden maar de 1 april houden we toch aan.
Kan dit met een schrikkeljaar te maken kunnen hebben?
Ik weet t 2012 was dat voor t laatst maar "weet" zo'n camera dat ook?
(dat ze dus al op 31 maart op de mirador waren en heelhuids zijn thuisgekomen?)
Ik denk teveel haken en ogen maar stel de vraag toch maar
ik dacht dat ook.......er komen steeds meer details bij.........quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ze hadden een eigen privé computer?
Dacht altijd dat er meerdere mensen op konden.
Dat denk ik ook. Iemand zei dat het wel vergeleken zou zijn met de Schiphol foto's wat tijd betreft, maar die zijn met een andere camera gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:14 schreef suddenintuition het volgende:
ik denk dat er veel mensen zijn trouwens, die de datum / tijd op de camera niet goed hebben staan
....dit is anders met een telefoon lijkt me.
goeie opmerking : zeer vreemd eigenlijk....hoe kan dat dan ?? ( behalve dan misschien die getuige, die via via had gehoord, dat er iemand `viel `of `gilde ` en iets met ` een klap ` .....quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef ToniB het volgende:
Weet je dat ik het eigenlijk heel vreemd vind dat niemand zich gemeld heeft die ook op 1 april die trail heeft gedaan al dan niet met een gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |