Staat ie wellicht hier tussen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zoek een spel, dit is wat ik er nog van weet:
- first person/third person hack 'n slash en magic (met two-handed staff), zoals Rune: Halls of Valhalla (eerste die me te binnen schiet);
- 3D en voor z'n tijd mooi, dus geen oud spel;
- characters: je kon iig een sorceress en een (goblin) warrior spelen;
- voor m'n gevoel zat er iets van "keep", "castle" of "fortress" in de naam, maar pin me er niet op vast;
- heb het bij een vriend gespeeld, dat was ergens begin 2000, uiterlijk 2003;
- het spel bevatte levels, je begon uiteraard simpel en werkte je naar de eindbaas toe;
- de Sorceress bleek de sterkste class te zijn;
- je kon volgens mij ook dwarf spelen;
- een class had maar één ras, dus je was human (?) sorceress, goblin warrior, etc;
- ik herinner me gevechten op de kantelen van een kasteel, in een kamer waar je via een raam binnenkwam en op de binnenplaats van een kasteel (de "courtyard");
Wat ik me niet herinner:
- de titel (duh);
- de uitgever;
- jaar van uitgave;
IEMAND?!
Nope; (quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Staat ie wellicht hier tussen?
The Great list of Dwarf games
Is het niet gewoon Severance - Blade of Darkness?
Geen candy toevallig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef x___x het volgende:
Ik zoek een browser spel volledig opgebouwd uit tekens van je toetsenbord,
Je kon coins verdiendienen ofzo
Betrayal at Krondor of Return to Krondor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef x___x het volgende:
Ik heb er nog eentje waarvan ik eigenlijk al jaren wilt weten hoe die ookweer heette.
Dit is wat ik nog weet:
Het is ongeveer 10, 12 jaar oud
Je had een eiland met verschillende sectoren waar je op kon klikken zoals een bos, een grot, een schip.
Vervolgens zit je in dat gebied, en kon je je poppetjes daar laten rondwandelen en dingen neerzetten die dan iets doen met dat poppetje. Zo kon je als je in het bos een val neerzetten in het pad van je mannetje, en zodoende mannetje in die val laten lopen.
Er was vast een diepere purpose, maar daar had 7 year old me schijt aan
In mijn herrenring heette het drakeneiland, maar dat levert niet de gewenste resultaten op in google dus dat is het volgens mij niet. Iets met draak zat er volgens mij wel in.
Ik zou de persoon tot in de eeuwigheid dankbaar zijn, ik wil al jaren weten hoe dit spel heette.
Alvast bedankt!
Dan moet het candybox zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:00 schreef x___x het volgende:
Ja
[..]
Ja, het waren candies idd geen coins!
Weet je het toevallig?
Baas! Thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dan moet het candybox zijn.
http://candybox2.net
Nope, het was een kinderlijke getekende stijlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Betrayal at Krondor of Return to Krondor?
Archipelagos 2000?
Jeetje hier had je er een boel van. Camorra(World), Masseria. Criminas(?). Je had er nog een paar maar die ben ik helaas ook vergeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:43 schreef mcmennoman het volgende:
Ik zoek een nederlandse browser mafia game, wat ik een jaar of 2-3 geleden met mijn klasgenoten speelde tijdens ICT lessen. Ik heb inmiddels geen contact meer met deze mensen dus kan het ze ook niet vragen. Je kon hier ook in families zitten enzo en je kon kogelfabriek enzo kopen. Leek me wel geinig om weer eens te doen maar kan op internet nergens vinden welk het nou is.
w00000t Severance linkte door naar het spel dat ik zocht: Enclave!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Staat ie wellicht hier tussen?
The Great list of Dwarf games
Is het niet gewoon Severance - Blade of Darkness?
Camorraworld(Heeft nu nieuwe lay-out), Mobstar, Omerta Barafranca.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:43 schreef mcmennoman het volgende:
Ik zoek een nederlandse browser mafia game, wat ik een jaar of 2-3 geleden met mijn klasgenoten speelde tijdens ICT lessen. Ik heb inmiddels geen contact meer met deze mensen dus kan het ze ook niet vragen. Je kon hier ook in families zitten enzo en je kon kogelfabriek enzo kopen. Leek me wel geinig om weer eens te doen maar kan op internet nergens vinden welk het nou is.
De tweede is waarschijnlijk Volfiedquote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
naar een rete oud spel, floppy tijdperk zeg maar. Je ging dan met een voertuig/vliegtuig van polygoon paneel naar polygoon paneel. Bewegen ging via de pijltjes toetsen, springen met de spatiebalk. Het is een soort oud ''Jungle Run'' maar dan in de ruimte met gekleurde vlakken.
Het tweede rete oude spel is een spel waarbij je lijntjes trekt in een vierkant om zo gebieden te issoleren. In dit vierkant bewegen ook objecten. Raakt een object je lijn terwijl je nog de lijn trekt dan ben je af. Valt het bewegende object in het geïsoleerde gebied dan krijg je extra punten en is het gebied geïsoleerd en kun je er niet meer in om lijnen te trekken.
Heb je het gebied volledig geïsoleerd of heb je alle objecten weg, dan g
Fortix 1 en 2 zijn leuke opvolgers. Te verkrijgen bij Steam.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
De tweede is waarschijnlijk Volfied
nog een tikkeltje ouder, hier zitten graphics in zeg maar. die ik bedoel is eenvoudig, grijs, witte lijnen. maar het komt zeker in de buurt!quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
De tweede is waarschijnlijk Volfied
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 02:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
nog een tikkeltje ouder, hier zitten graphics in zeg maar. die ik bedoel is eenvoudig, grijs, witte lijnen. maar het komt zeker in de buurt!
Ik dacht eerst aan Alpha Waves/Continuum (1991) maar ws. bedoel je SkyRoads of evt. de voorloper Kosmonautquote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een rete oud spel, floppy tijdperk zeg maar. Je ging dan met een voertuig/vliegtuig van polygoon paneel naar polygoon paneel. Bewegen ging via de pijltjes toetsen, springen met de spatiebalk. Het is een soort oud ''Jungle Run'' maar dan in de ruimte met gekleurde vlakken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Alpha Waves/Continuum (1991) maar ws. bedoel je SkyRoads of evt. de voorloper Kosmonaut
Omfg. Helden.quote:
Trailblazer?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een rete oud spel, floppy tijdperk zeg maar. Je ging dan met een voertuig/vliegtuig van polygoon paneel naar polygoon paneel. Bewegen ging via de pijltjes toetsen, springen met de spatiebalk. Het is een soort oud ''Jungle Run'' maar dan in de ruimte met gekleurde vlakken.
Nee het is wel een soort temple run concept, niet een ''Volg de pijltjes commandos op''.quote:
Beetje late kick. Maar bedoel je misschien een voorloper van The Guild? Dat zou dan Europa 1400 kunnen zijn:quote:Op zondag 21 december 2014 11:56 schreef Niesl het volgende:
Ik ben op zoek naar een game uit ik denk begin 2000 (tussen 2000 en 2004). Je moest een dorp opbouwen en zorgen dat je een vrouw kreeg, zodat je kinderen kon krijgen. Als je een kind had en je overleed, dan speelde je met hem verder. Ik denk dat je een aantal skills hard die je karakter kon leren. Ik weet dat je een aantal duels kon vechten en je er zorg voor moest dragen dat je familie op belangrijke posities in het land/dorp/stad kreeg.
Ik denk dat de main interface een dorp/stad was, waar je gebouwen kon kopen of upgraden, zodat je jezelf verder kon ontwikkelen. Ik meen dat in de naam van het spel een jaartal zat verwerkt.
Iemand een idee welk spel het is? (PC game)
Scribblenauts?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:50 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik zoek een game, hij is niet oud. Je moest iets schrijven en wat je schreef kwam ook in de game. Het was een soort cartoon achtig spel. Er was ook een app voor de ipad. Ik ken het nog wel maar ben alleen de naam vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |