abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:30:12 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_144917863
:P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_144917880
Aanvullende beveiligingsmaatregelen vanwege Syrië

26 september 2014 | 07:53

Vanwege de situatie in Syrie en de mogelijke gevolgen daarvan voor Nederland zijn er aanvullende beveiligingsmaatregelen van kracht. Voor het personeel is met name van belang:

Militairen dienen tot nader order geen militair uniform te dragen tijdens woon-werkverkeer;
Militairen dienen tot nader order geen militair uniform te dragen op tijden of plaatsen als daar om dienstredenen geen noodzaak toe bestaat.

Verder zijn er aanvullende maatregelen die niet via intranet kunnen worden gecommuniceerd. Indien deze voor u van belang zijn, hoort u deze via uw commandant of uw veiligheidsfunctionaris.
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:32:22 #3
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_144917903
Sorry ouwe, kon het niet laten :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:09:57 #5
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_144920705
_O-

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_144921897
Friese Poort verbiedt legerrugzak

LEEUWARDEN - Leerlingen van de opleiding Defensie, Veiligheid en Vakmanschap van De Friese Poort in Leeuwarden mogen voorlopig geen rugzak met legerprint dragen.

Deze maatregel vloeit voort uit het advies van het ministerie van defensie aan militairen om in het openbaar vervoer burgerkleding te dragen. Aanleiding is de dreiging van terreuracties van IS-aanhangers nu de Nederlandse regering besloten heeft F-16's naar Irak te sturen.

Ook docenten die les geven in uniform moeten in burgerkleding naar school komen. Zij kunnen zich daar omkleden.

LC

_O- _O- _O-
pi_144925501
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:52 schreef AchJa het volgende:
Friese Poort verbiedt legerrugzak

LEEUWARDEN - Leerlingen van de opleiding Defensie, Veiligheid en Vakmanschap van De Friese Poort in Leeuwarden mogen voorlopig geen rugzak met legerprint dragen.

Deze maatregel vloeit voort uit het advies van het ministerie van defensie aan militairen om in het openbaar vervoer burgerkleding te dragen. Aanleiding is de dreiging van terreuracties van IS-aanhangers nu de Nederlandse regering besloten heeft F-16's naar Irak te sturen.

Ook docenten die les geven in uniform moeten in burgerkleding naar school komen. Zij kunnen zich daar omkleden.

LC

_O- _O- _O-
Wat is de grap?
pi_144926259
Ik neem aan dat de leerlingen en (hopelijk ook) leraren dit 'bevel' glimlachend naast zich neer leggen.

Bulderend van het lachen, mag ook. :Y
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_144927656
Wat een gezeik weer. Maar duurt toch Max een week vermoed ik.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:10:31 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144928954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Startpagina Intranet.
Haha bureautijger.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:31 schreef AchJa het volgende:
Aanvullende beveiligingsmaatregelen vanwege Syrië

26 september 2014 | 07:53

Vanwege de situatie in Syrie en de mogelijke gevolgen daarvan voor Nederland zijn er aanvullende beveiligingsmaatregelen van kracht. Voor het personeel is met name van belang:

Militairen dienen tot nader order geen militair uniform te dragen tijdens woon-werkverkeer;
Militairen dienen tot nader order geen militair uniform te dragen op tijden of plaatsen als daar om dienstredenen geen noodzaak toe bestaat.

Verder zijn er aanvullende maatregelen die niet via intranet kunnen worden gecommuniceerd. Indien deze voor u van belang zijn, hoort u deze via uw commandant of uw veiligheidsfunctionaris.
Volgende week bt thuis laten dan maar? *O*
  vrijdag 26 september 2014 @ 17:27:39 #12
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_144929484
Wat een gejank weer :')
pi_144932382
Mogguh *)

Speciaal voor AJ op de vrijdagmiddag
http://www.upcoming.nl/ca(...)eer-terug-op-tv-komt
pi_144933783
Ons vaandel is afgescheurd tijdens overdracht commandant der zsk. :')
pi_144934176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

:D :D
:7

Strakke exercitie maakte alles goed. :+
pi_144936416
Oh God.. Kom je thuis en ma helemaal over de rooie met dat Is gedoe :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_144939872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:57 schreef Ponjaard het volgende:

[..]

:7

Strakke exercitie maakte alles goed. :+
Ik zat door wat foto's te bladeren of ik dat gesloopte vaandel ook kon ontdekken maar nog niet gevonden... -O-

Wat me wel opviel, en me eigenlijk nooit opgevallen is, is dat er verschil is in sabel exercitie tussen de verschillende krijgsmachtdelen. "Sabel niet op de haak" kent de KL helemaal niet, de KM en Klu wel.

pi_144940255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:58 schreef Thaboel het volgende:
Oh God.. Kom je thuis en ma helemaal over de rooie met dat Is gedoe :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zat door wat foto's te bladeren of ik dat gesloopte vaandel ook kon ontdekken maar nog niet gevonden... -O-

Wat me wel opviel, en me eigenlijk nooit opgevallen is, is dat er verschil is in sabel exercitie tussen de verschillende krijgsmachtdelen. "Sabel niet op de haak" kent de KL helemaal niet, de KM en Klu wel.

[ afbeelding ]
En de KMar dan?
pi_144941096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

En de KMar dan?
Ook niet. Alleen de KM en Klu kennen het "Sabel niet op de haak".

DP 20-20
pi_144943453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zat door wat foto's te bladeren of ik dat gesloopte vaandel ook kon ontdekken maar nog niet gevonden... -O-

Wat me wel opviel, en me eigenlijk nooit opgevallen is, is dat er verschil is in sabel exercitie tussen de verschillende krijgsmachtdelen. "Sabel niet op de haak" kent de KL helemaal niet, de KM en Klu wel.

[ afbeelding ]
Ik moet uberhaupt nog foto's vinden waar wij op staan. Alle camera's keken richting de marns. ;(

Geen idee hoe dat zit met dat geleuter met die sabels en klewangs. Gewoon wild zwaaien met dat ding in de hoop dat het goed gaat. O-)
pi_144943575
Ik hoopte nog zo nooit borsthaar te krijgen... ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')