Yep! Maar vooral ook:quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OoohDie lijkt me tof
Helen Mirren toch
quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Opeten![]()
Makreel vullen met een mengsel van pijnboompitjes en uitgebakken spekjes. Daarna op de bbq of in de oven
http://www.beyondkimchee.com/ssambap/quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.![]()
Wat ga ik er mee doen?
O, en als je witvis wilt: http://www.ladyandpups.co(...)ha-ca-fish-taco-eng/quote:
Helemaal geen markt waar je zit?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil ooknaar de markt. die mis ik hier echt!
Ik ga daar woensdag heen op ladiesnight, hebben wij elkaars filmsschema ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:18 schreef minilot het volgende:
Vanavond naar The Hundred-Foot Journey
Best zin in!
Films van Lasse Hallström zijn altijd wel een beetjemaar tegelijkertijd ook
Oooh.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
O, en als je witvis wilt: http://www.ladyandpups.co(...)ha-ca-fish-taco-eng/
Heeeeeel lekker recept!
Ik heb ze ooit eens gezien bij een acoustisch optreden in het Paard van Troje. Waanzinnig goed. Zoek eens op het album Less Is Morequote:Op zaterdag 27 september 2014 08:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Op het laatste: nee. Op het eerste: mijn life was als tiener echt zwaar fan van het Fish-tijdperk. Helemaal met picturediscs sparen en een Marillion-vlag boven zijn bed enzo.. Ik hou er zelf niet zo van, al snap ik wel wat hem erin aantrok. Ik heb op zich meer met het post-Fish-tijdperk, ik vind Marbles heel goed. En ik heb ze in de formatiee met Steve Hogarth als zanger een paar keer live gezien en dat vond ik qua performance erg goed!
nope. ja, rommelmarkt. misschien ga ik daar wel even kijken..quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Helemaal geen markt waar je zit?
Die ken ik dan weer niet maar je reactie kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! Maar vooral ook:
[ afbeelding ]
Charlotte Le Bon!
NIet helemaal, ik geloof dat ik echt geld ]toe zou moeten krijgen om me ertoe te bewegen naar een Ladies Night te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ga daar woensdag heen op ladiesnight, hebben wij elkaars filmsschema ofzo?
We hebben Hij heeft alles ervan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
Waanzinnig goed. Zoek eens op het album Less Is More![]()
Beter dan helemaal geen markt!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nope. ja, rommelmarkt. misschien ga ik daar wel even kijken..
Niet doen. Het is geen aardbeienseizoen meer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen over een dessert voor vanavond. Had een sinaasappelmousse in gedachten, maar kwam gisteravond ook een aardbeienfrangipanne tegen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet doen. Het is geen aardbeienseizoen meer.
Ga jij trouwens ook naar het PAC-festival op 5 oktober?quote:
Sinaasappelmousse!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Sorry, beetje te druk ineens hier voor advies op maat!)
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Sinaasappelmousse!![]()
Anders:Tsk. Te druk opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Sorry, beetje te druk ineens hier voor advies op maat!)
![]()
Succes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Misschien wel, moet even kijken welke films er draaienquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ga jij trouwens ook naar het PAC-festival op 5 oktober?
Dat wordt een avondje bankhangenquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
Snert, mijn lief heeft verkeerd zitten kijken: 100ft Journey draait vanavond helemaal niet. Pas vanaf 9 oktober officeel, met een paar eerdere voorpremičre-voorstellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |