ik bedoel meer "klanten" die naar het bureau komen. dus nog wel zelf kunnen bewegen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het plaats delict danwel des middags omstreeks... dat soort taal is heel gebruikelijk bij jouw werkomgeving.
Pics or it did'nt happ'nquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag mijn eerste brouwpoging opengemaakt. Gemberbier. Kleine hoeveelheid (+/- 600ml). Had het in een lege champagne/ciderfles gedaan, en de champagnekurk (plastic) hergebruikt, kroon er omheen gevouwen.
Ik maakte mij wat zorgen of er wel genoeg koolzuurontwikkeling was na het bottelen.
Eerder vanavond de kroon doorgeknipt (Zat nogal strak). Toen deze door was een enorme knal, een vlek op het plafond van de kroon en de kunststof kurk, en ik had nog maar 150ml gemberbier over![]()
Er was dus CO2 genoeg.
Haha, gaaf! En ja, hoe smaakte het nou?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag mijn eerste brouwpoging opengemaakt. Gemberbier. Kleine hoeveelheid (+/- 600ml). Had het in een lege champagne/ciderfles gedaan, en de champagnekurk (plastic) hergebruikt, kroon er omheen gevouwen.
Ik maakte mij wat zorgen of er wel genoeg koolzuurontwikkeling was na het bottelen.
Eerder vanavond de kroon doorgeknipt (Zat nogal strak). Toen deze door was een enorme knal, een vlek op het plafond van de kroon en de kunststof kurk, en ik had nog maar 150ml gemberbier over![]()
Er was dus CO2 genoeg.
Jazeker! Al vanaf 06:30.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:04 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen mini. Ben je aan het werk?
Gisteren zo'n beetje de hele dag geslapen af en aan, dus ik was wel uitgeslapen om 7 uur.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker! Al vanaf 06:30.Wat ben jij vroeg wakker!
Klinkt goed! Ik ben ook productief: ik zit te werken en tegelijkertijd een lijst met liedjes samen te stellen voor een compilatie-playlist voor onderweg naar Londen volgende week.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gisteren zo'n beetje de hele dag geslapen af en aan, dus ik was wel uitgeslapen om 7 uur.
Heb ook energie nu! Zo even het huisje opruimen, met de hond naar de markt wandelen, lekkere dingetjes kopen en dan weer lekker naar huis
Dat trouwens sowieso, want om mijn lief te plezieren lardeer ik de lijst met voornamelijk Britse-muziek-van-nu met hier en daar Supertramp en Marillion.quote:
Oh dat is fijn!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben ook productief: ik zit te werken en tegelijkertijd een lijst met liedjes samen te stellen voor een compilatie-playlist voor onderweg naar Londen volgende week.Retro!
Wat lijkt je niks?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Dat lijkt me echt helemaal niks mini!
Eet makreel!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Dinsdag wil ik iets met vis, maar ik weet nog niet wat.
Marillionquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat trouwens sowieso, want om mijn lief te plezieren lardeer ik de lijst met voornamelijk Britse-muziek-van-nu met hier en daar Supertramp en Marillion.
Ooohquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar hij gaat over eten en koken!
Ik word er nog steeds niet warm van!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar hij gaat over eten en koken!
Opetenquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.![]()
Wat ga ik er mee doen?
Op het laatste: nee. Op het eerste: mijn lief was als tiener echt zwaar fan van de band in het Fish-tijdperk. Helemaal met picturediscs sparen en een Marillion-vlag boven zijn bed enzo.. Ik hou er zelf niet zo van, al snap ik wel wat hem erin aantrok. Ik heb op zich meer met het post-Fish-tijdperk, ik vind Marbles echt een heel goed album. En ik heb ze in de formatie met Steve Hogarth als zanger een paar keer live gezien en dat vond ik qua performance erg goed!quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MarillionHet Fish-tijdperk of erna? En heb je Laura Marling al in je lijst verwerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |