Het is ook zo een 20 graden, toch?quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Megahitte. Hoe voelt dat* Isabeau trekt fleecedekentje nog wat beter over schouders
Het zou hier toch ook weer warm worden?
20 graden en tuindeur staat open hier.quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Megahitte. Hoe voelt dat* Isabeau trekt fleecedekentje nog wat beter over schouders
Zo gezellig!quote:Op zondag 28 september 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor iedereen in de randstad wonen wij bijna bij elkaar om de hoek.
Vond het inhoudelijk erg slechtquote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind net nog een programma van Rick Stein over de duitse keukenGrappig wel
Want?quote:Op zondag 28 september 2014 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het inhoudelijk erg slecht
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 28-09-2014 14:07:52 ]
Ja zonnetje schijnt. Lekker koffie buiten in de zon met krantje en vanmiddag wandelen cq teksten en stemmen leren via telefoonquote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Je probeert je eigen Meth candy te maken?quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben een experimentje begonnen, heb 850 gram suiker opgelost in 375 cc heet water opgelost, aan de kook gebracht en afgeschuimt. Hieraan wat blauwe kleurstof toegevoegd, ga nu als het is afgekoeld kristallen laten groeien (kandij) om lichtblauwe kristallen te krijgen
Huh?quote:Op zondag 28 september 2014 12:40 schreef Selestha het volgende:
Vanmiddag voor lunch crackers met tonijnsalade en komkommer, gevulde dadels en groene thee
Ja dat vind ik ook, als je zwaar bent heb je net zoveel recht op een pleziertje als een anderquote:Op zondag 28 september 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
Vervelend zeg Bloes! Nou, ik zal duimen dar het vlot weer wegtrekt. Kus!
Fft, wat klinkt dat goed! Ik barst momenteel uit al mijn zwemkleding, maar dat zou me in zo'n waterpark geen klap uitmaken hoor. Mijn lief weegt honderddertig kilo, maar dat hindert 'm ook voor geen meter op het strand of in een zwembad. Daar ben je voor pret maken en lol hebben!
Uiteraard!quote:Op zondag 28 september 2014 14:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, als je zwaar bent heb je net zoveel recht op een pleziertje als een ander
Sinds 15 kilo erbij ga ik toch iets minder gemakkelijk naar het naaktstrand hier in de buurt.quote:Op zondag 28 september 2014 14:28 schreef minilot het volgende:
Badpak, bikini, blootje (wanneer van toepassing), maakt me allemaal niks uit. Het is maar een lijf! Heeft iedereen er eentje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |