Nou je weet het, maar toch blijft het lachwekkend dat ze er steeds mee wegkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar erger ik mijzelf ook geregeld aan
Dat lukt ze al jaren, verander het naampje en klaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je weet het, maar toch blijft het lachwekkend dat ze er steeds mee wegkomen.
Zoals de 18 suikerklontjes in pastasaus bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
En het dan nog niet te hebben over alle producten waar je het niet van verwacht waar suiker in zit
Jep, dat is inderdaad wel een van de beste voorbeeldenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals de 18 suikerklontjes in pastasaus bedoel je?
Inderdaad, dat ligt echt aan de definitie van vers of dat zo isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef STING het volgende:
Maar zelfs van (verse) vruchtensappen geloven heel veel mensen dat het gezond is
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, dat is inderdaad wel een van de beste voorbeelden
Maar zelfs van (verse) vruchtensappen geloven heel veel mensen dat het gezond is
Ook al is het vers, het feit dat er geen vezels in zitten zoals wel bij vruchten zelf het geval is, maakt het dat het ongezond is, aangezien de suikers zonder de vezels alsnog heel snel opgenomen worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ligt echt aan de definitie van vers of dat zo is
Dat is zo, maar doelde meer op vers als in echt de vrucht in de pers/blender doen en daar een vruchtensap van maken zonder bijgevoegde suiker of iets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al is het vers, het feit dat er geen vezels in zitten zoals wel bij vruchten zelf het geval is, maakt het dat het ongezond is, aangezien de suikers zonder de vezels alsnog heel snel opgenomen worden.
Dat wist ik al zonder de keuringsdienst.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
En sinds de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde gisteren weten we nu ook dat echt overal plastic in zit
Nee, niet omheen, IN! Als voorbeeld, in biologische honing zitten gewoon stukjes plastic die ze bijen gewoon erin verwerken omdat ons milieu te vervuild isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is zo, maar doelde meer op vers als in echt de vrucht in de pers/blender doen en daar een vruchtensap van maken zonder bijgevoegde suiker of iets.
[..]
Dat wist ik al zonder de keuringsdienst, zijn bij ons aan het scheiden tegenwoordig vanuit de gemeente. Je schrikt echt van de hoeveelheid.
En dan dat uitzicht erbij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Friet en chicken nuggets voor lunch
IN het voedsel zelf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet omheen, IN! Als voorbeeld, in biologische honing zitten gewoon stukjes plastic die ze bijen gewoon erin verwerken omdat ons milieu te vervuild is
Indeed, ben ook helemaal afgestapt van de cruesli. Wel jammer dat het zo ongezond isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan dat uitzicht erbij.
Misschien moet ik ook maar weer gaan verhuizen.
Wat erg, heb medelijden met jequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Ja, een grote opeenstapeling van Griekse tragedieen, mijn levenquote:
Dat cruesli suiker is is toch wel algemeen bekend?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.
ja maar ook de gezonde varianten met minimaal zoveel suiker vond ik toch nog best veel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat cruesli suiker is is toch wel algemeen bekend?
Hou je mijn boot een beetje in de gaten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Om welke tobbe hebben we het dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou je mijn boot een beetje in de gaten?
quote:
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om welke tobbe hebben we het dan?
[..]Whoop whoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |