Die was er, maar is verdwenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig!
Is er niet zo'n aai-over-je-bol/knuffel smiley?
Je downloand wat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
oh, m'n dl is klaar. Ik ga slapen. Sweet dreams!
Ja, lees-faal.quote:
Ok.quote:
Bazenontbijtquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
Banaantjes, perzik, appel en triple shot cappucino. Kampioenen ontbijt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
Banaantjes, perzik, appel en triple shot cappucino. Kampioenen ontbijt
whoopwhoopquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit vol nu, en ik stuiter van de koffie
quote:
Wat een verschrikkelijke nummerquote:
Gaat goed samen met de triple shot cappucinoquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke nummer![]()
Nee..... gewoon ... nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat goed samen met de triple shot cappucino
Maak je geen zorgen, normaal gesproken luister ik naar muziek zoals dit:quote:
Stuur die eens hierheen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat goed samen met de triple shot cappucino
Holy shit, das wel heel erg danquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
Koffie hier op kantoor mag eigenlijk niet eens koffie heten. Zelfs Starbucks komt nog dichter in de buurt bij de naam koffie.
Klinkt goed... Trompetjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, normaal gesproken luister ik naar muziek zoals dit:
Niks mis met starbucksquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
Koffie hier op kantoor mag eigenlijk niet eens koffie heten. Zelfs Starbucks komt nog dichter in de buurt bij de naam koffie.
Ach het is drinkbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, das wel heel erg dan
Jaquote:
Huskyquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152524069680519
Hond.
Jij hebt in ieder geval nog iets wat op koffie lijkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152524069680519
Hond.
Saxofoontjes ookquote:
SNEEUWquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Husky![]()
Kan niet wachten tot er weer wat sneeuw ligt om dan op pad te gaan met die van mijn ouders.
Zie hem plezier hebben, ik ben helemaal blij hierdoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Husky![]()
Kan niet wachten tot er weer wat sneeuw ligt om dan op pad te gaan met die van mijn ouders.
Met jou kan ik praten.quote:
Haha ja heerlijk, lijkt precies op de 'blonde' van mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie hem plezier hebben, ik ben helemaal blij hierdoor
quote:
Nee, als het geel is moet je het juist niet eten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Wat is sneeuw, is het gekleurd en kun je het eten?
Je kan er in/op pissenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Wat is sneeuw, is het gekleurd en kun je het eten?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, als het geel is moet je het juist niet eten.
Je gebruikt zo vaak de e, dat ik niet meer weet of je nu sleetje, of sletje rijden bedoeld.quote:
Te slecht ditquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gebruikt zo vaak de e, dat ik niet meer weet of je nu sleetje, of sletje rijden bedoeld.
Ik hou van die mixenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef Barbusse het volgende:
ZomerHelaas bijna voorbij met een maandje
![]()
Ik heb nooit beweerd dat al mijn opmerkingen van hoogstaande kwaliteit zijn.quote:
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van die mixen![]()
Ik had net deze aan staan:
Spotify werkt hier nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
Ik luister nu naar deze heerlijke afspeellijst.
http://open.spotify.com/user/ultramusicofficial/playlist/6AkGB1DtlYpyYm2QdH9uHB
Hier YouTube niet altijd omdat ik op een Duits netwerk zit.quote:
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had het net in SEXSC dat ik ook spotify overweeg
Moet ik nu jaloers worden ofzo ??quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nu jaloers worden ofzo ??Sorry, but my life is awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu wil ik op vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but my life is awesome![]()
[ afbeelding ]
Thijsquote:
De mijne ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heer Thijsquote:
Amaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die van jullie wel.quote:
Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffffffffffff vermoeiend
Je lijkt fax wel
quote:
quote:
Ik ga die discussie niet weer aan.quote:
Die ga je anders toch niet winnenquote:
Ik hoef een discussie ook niet te winnen. Zolang degene me wie ik discussieer mijn mening erkent en zich kan inleven in mijn mening ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ga je anders toch niet winnen
Solquote:
Lieftallige Lolaquote:
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ga je anders toch niet winnen
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..
1 van de redenen waarom Fok een laag pitje had de laatste tijd
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..
1 van de redenen waarom Fok een laag pitje had de laatste tijd
Ik zeg toch al dat ik het niet doe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken ja
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken ja
In de avond uren werd er weinig geFokt ja de laatste paar dagen.quote:
Meningen zijn goed om te verkondigen. Zolang je je mening niet gaat opdringen aan anderen (en daarmee suggereer ik niet dat dat hier gebeurd, hier houden we allemaal van elkaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch al dat ik het niet doe.![]()
Daarintegen verkondigen jullie ook de mening die jullie hebben. Dan zou ik dat ook mogen doen, en ja dat kan een discussie tot gevolg hebben.
* Barbusse staat op om hier wijn te gaan drinken....quote:
Ik ben er sinds gister/eergister weer een beetje actiefquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de avond uren werd er weinig geFokt ja de laatste paar dagen.
Ja dag, waar moet ik dan mijn dagelijkse portie leedvermaak vandaan halen? Met pareltjes als:quote:
Nee, dan moet ik een leven gaan zoeken.quote:
Was al ruim daarvoor al. Maar zo nu en dan werkt het ook 's avonds normaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er sinds gister/eergister weer een beetje actief
/carequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dag, waar moet ik dan mijn dagelijkse portie leedvermaak vandaan halen? Met pareltjes als:
"Mijn vriend appt me niet meer na het eten gisteren, wat moet ik doen?"
"Mijn vriendin gaat met een vriend van haar op stap, ik voel me hier onzeker door."
"De kat van de buren zit me altijd aan te kijken vanachter het raam."
Echt, als we R&P dicht zouden gooien dan zou er echt niet veel meer te beleven zijn. Ergens moet ik altijd zo lachen om dat soort topicsquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care
/care
/close the curtains
Ja sommige topics zijn wel pareltjes hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, als we R&P dicht zouden gooien dan zou er echt niet veel meer te beleven zijn. Ergens moet ik altijd zo lachen om dat soort topics
Daar erger ik me ook geregeld aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Heerlijk die verpakkingen tegenwoordig: 'geen suiker toegevoegd'.
Bij de ingrediënten lijst: 'gezoet met zoetstoffen'
haha
En het dan nog niet te hebben over alle producten waar je het niet van verwacht waar suiker in zitquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Heerlijk die verpakkingen tegenwoordig: 'geen suiker toegevoegd'.
Bij de ingrediënten lijst: 'gezoet met zoetstoffen'
haha
Nou je weet het, maar toch blijft het lachwekkend dat ze er steeds mee wegkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar erger ik mijzelf ook geregeld aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |