quote:
quote:
Ik ga die discussie niet weer aan.quote:
Die ga je anders toch niet winnenquote:
Ik hoef een discussie ook niet te winnen. Zolang degene me wie ik discussieer mijn mening erkent en zich kan inleven in mijn mening ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ga je anders toch niet winnen
Solquote:
Lieftallige Lolaquote:
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ga je anders toch niet winnen
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..
1 van de redenen waarom Fok een laag pitje had de laatste tijd
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er eens geen zin meer in om het te proberen eigenlijk..
1 van de redenen waarom Fok een laag pitje had de laatste tijd
Ik zeg toch al dat ik het niet doe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken ja
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze mogen wel wat vaker de stekker eruit trekken ja
In de avond uren werd er weinig geFokt ja de laatste paar dagen.quote:
Meningen zijn goed om te verkondigen. Zolang je je mening niet gaat opdringen aan anderen (en daarmee suggereer ik niet dat dat hier gebeurd, hier houden we allemaal van elkaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch al dat ik het niet doe.![]()
Daarintegen verkondigen jullie ook de mening die jullie hebben. Dan zou ik dat ook mogen doen, en ja dat kan een discussie tot gevolg hebben.
* Barbusse staat op om hier wijn te gaan drinken....quote:
Ik ben er sinds gister/eergister weer een beetje actiefquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de avond uren werd er weinig geFokt ja de laatste paar dagen.
Ja dag, waar moet ik dan mijn dagelijkse portie leedvermaak vandaan halen? Met pareltjes als:quote:
Nee, dan moet ik een leven gaan zoeken.quote:
Was al ruim daarvoor al. Maar zo nu en dan werkt het ook 's avonds normaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er sinds gister/eergister weer een beetje actief
/carequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dag, waar moet ik dan mijn dagelijkse portie leedvermaak vandaan halen? Met pareltjes als:
"Mijn vriend appt me niet meer na het eten gisteren, wat moet ik doen?"
"Mijn vriendin gaat met een vriend van haar op stap, ik voel me hier onzeker door."
"De kat van de buren zit me altijd aan te kijken vanachter het raam."
Echt, als we R&P dicht zouden gooien dan zou er echt niet veel meer te beleven zijn. Ergens moet ik altijd zo lachen om dat soort topicsquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care
/care
/close the curtains
Ja sommige topics zijn wel pareltjes hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, als we R&P dicht zouden gooien dan zou er echt niet veel meer te beleven zijn. Ergens moet ik altijd zo lachen om dat soort topics
Daar erger ik me ook geregeld aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Heerlijk die verpakkingen tegenwoordig: 'geen suiker toegevoegd'.
Bij de ingrediënten lijst: 'gezoet met zoetstoffen'
haha
En het dan nog niet te hebben over alle producten waar je het niet van verwacht waar suiker in zitquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Heerlijk die verpakkingen tegenwoordig: 'geen suiker toegevoegd'.
Bij de ingrediënten lijst: 'gezoet met zoetstoffen'
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |