Ik zie op hun website 26,50/100gram staan voor Wagyu beef, welk deel dat dan is staat er niet bijquote:CEO maakt het helemaal te bont door bijvoorbeeld hun beste en grootste stuk vlees voor E 49,95 per 100 gram aan te bieden maar je kan pas bestellen bij minimaal 200 gram! En waar je in de USA in staten als Texas e.d. niet eens dit soort bedragen voor een heel goed,mooi stuk (lap) vlees zou betalen, word je hier gewoon genaaid en krijg je voor je geld een echt typisch Hollands afgemeten stuk vlees waar jij als gast maar moet bedenken dat je vlees hebt wat geimporteerd is,speciaal gekweekt en goed voor de dieren is geweest! Dus je betaalt niet zo zeer voor je eten maar meer voor de achterliggende gedachte alias "De beleving" Zelfs bij onze oosterburen serveren ze grotere stukken voor een redelijke prijs.
Nee,overpriced en leunt teveel op dat 'authentiek' vlees.
Wel wat van gezegd toch? Hoe reageerden ze?quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij aten zaterdag bij Barcelona aan de Pannenkoekstraat hier in Rotterdam. Naar eigen zeggen de enige echt Spaanse tapastent alhier.
Werkelijk niets bijzonders. Het brood was al geen beste binnenkomer: de allergoedkoopste afbakbroodjes.
De chorizo was ok en de albondigas ook.
De sangria stond voor 9 euro per halve liter op de kaart en voor 10 euro per halve liter op de rekening. Foutje? Nee, want het losse glas dat ik dronk stond ook voor een lager bedrag op de kaart dan op de rekening.
Verder kregen we niet alles wat we besteld hadden. Wat we niet kregen stond ook niet op de rekening, maar een beetje beter opletten kan geen kwaad.
Bediening had vooral oog voor een grote groep die er ook zat.
We waren zes tientjes kwijt met zijn tweeën voor tapas en drank. Dessert zijn we bij de IJssalon gaan halen.
5,0
Wel de hele rekening betaald? Ik zou serieus naar de prijzen op de kaart verwijzen. Niet voor die paar euro, maar het principe.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij aten zaterdag bij Barcelona aan de Pannenkoekstraat hier in Rotterdam. Naar eigen zeggen de enige echt Spaanse tapastent alhier.
Werkelijk niets bijzonders. Het brood was al geen beste binnenkomer: de allergoedkoopste afbakbroodjes.
De chorizo was ok en de albondigas ook.
De sangria stond voor 9 euro per halve liter op de kaart en voor 10 euro per halve liter op de rekening. Foutje? Nee, want het losse glas dat ik dronk stond ook voor een lager bedrag op de kaart dan op de rekening.
Verder kregen we niet alles wat we besteld hadden. Wat we niet kregen stond ook niet op de rekening, maar een beetje beter opletten kan geen kwaad.
Bediening had vooral oog voor een grote groep die er ook zat.
We waren zes tientjes kwijt met zijn tweeën voor tapas en drank. Dessert zijn we bij de IJssalon gaan halen.
5,0
Je weet ook gewoon dat de kans groot is dat het niet niet gewoon een foutje is, maar dat ze het bewust doen. De meeste mensen zullen toch niet gaan klagen, en als ze wel klagen zeg je gewoon dat je per ongeluk de kaarten nog niet geüpdatet hebt o.i.d..quote:Op maandag 29 september 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel de hele rekening betaald? Ik zou serieus naar de prijzen op de kaart verwijzen. Niet voor die paar euro, maar het principe.
Als je mij nou van te voren had gevraagd dan had ik je de hele trip kunnen uitsparen want zelfs toen die zaak pas geopend was, vond ik er helemaal niets aan.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij aten zaterdag bij Barcelona aan de Pannenkoekstraat hier in Rotterdam. Naar eigen zeggen de enige echt Spaanse tapastent alhier.
[ knip = slechte ervaring dus!]
5,0
Het was laat,ik wilde een hele karige pizza om mee te nemen en geschoten met m'n oude 'Crackberry'quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind die pizza er niet zo mooi uit zien iwanius !! Het oog wil ook wat
Oh datgene wat ze aanbieden kan ik geen oordeel over vellen maar wat ik zag had wel wat, maar de hautaine houding van met name de vrij gezette brildragende personeelslid met al die kleurtjes in het donker geverfd haar die meestal in de keuken bezig is,wekte bij bij irritatie. Je gast niet laten uitpraten is vragen om op je nummer te worden gezet, zeker als het doel heeft vooral jezelf te willen horen en niet dienstverlenend, open/ gastvrij op te stellen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
Wat is er mis met Lof der Zoetheid, Iwanius? Ik ben er een keer geweest en de carrot cake die ik had was geweldig, en niet te duur voor wat je kreeg.
Ben in gezelschap. Foto's mobiel uploaden is lastig. Wie weetquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:15 schreef Iwanius het volgende:
"live"zoals toen bij mr Tong? Vond het wel grappig hoe je dat deed.
Enne schiet foto's he Ole.
Tapas moet je ook in Spanje eten. Je weet dat Sangria in de supermarkt 1,50 per liter kost? Echt belachelijk!quote:Op maandag 29 september 2014 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik heb niet geklaagd. Ik heb geen fooi gegeven en ga er nooit meer heen. Als ik de indruk had gehad dat het een onschuldig foutje was, had ik wel wat gezegd. Nu vond ik dat weinig zinvol.
Dit meen je niet. Heeft hij dat echt gezegd? Als ik ergens in een restaurant ben vraag ik altijd wat ze aanbevelen. Als ik dit antwoord krijg sta ik echt meteen op. Ik bedoel hij kan dit werkelijk vinden, maar je moet je tent wel verkopen. Wat een überpenis!quote:[b]Op dinsdag 30 september 2014 15:08 schreef Iwanius
[..]
Oh datgene wat ze aanbieden kan ik geen oordeel over vellen maar wat ik zag had wel wat, maar de hautaine houding van met name de vrij gezette brildragende personeelslid met al die kleurtjes in het donker geverfd haar die meestal in de keuken bezig is,wekte bij bij irritatie. Je gast niet laten uitpraten is vragen om op je nummer te worden gezet, zeker als het doel heeft vooral jezelf te willen horen en niet dienstverlenend, open/ gastvrij op te stellen!
Vb:
Je vraagt wat over de huisgemaakte tomatenketchup gewoon omdat ik wil geintresseerd ben hoe zie die bereiden (ingredienten en zo) en wat er dan zo speciaal aan is aangezien deze wordt benadrukt als "uniek"
Krijg je terug: "Is dit een kruisverhoor?"Vervolgens: " Wij adviseren onze gasten ook nooit als men vraagt wat je kan aanbevelen want wij willen geen keuze maken voor onze klanten want voor je het weet heb je het fout gedaan."
![]()
Of deze: " Alles bij ons is huisgemaakt en met zoveel liefde gedaan dat wij weten dat onze klanten altijd hier zullen slagen. Slaagt men niet bij ons, dat ligt dat gewoon aan de klant die onze producten en concept en waar wij voor staan, niet begrijpt.."![]()
Natuurlijk weet ik dat. Er zat wel veel vers fruit in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:12 schreef Bramito het volgende:
[..]
Tapas moet je ook in Spanje eten. Je weet dat Sangria in de supermarkt 1,50 per liter kost? Echt belachelijk!
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:21 schreef Bramito het volgende:
Dit meen je niet. Heeft hij dat echt gezegd? Als ik ergens in een restaurant ben vraag ik altijd wat ze aanbevelen. Als ik dit antwoord krijg sta ik echt meteen op. Ik bedoel hij kan dit werkelijk vinden, maar je moet je tent wel verkopen. Wat een überpenis!
Dat die mensen niet begrijpen dat ze met een klant te maken hebben... En die tent loopt verder wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]En het was een "zij". Je kan haar niet missen met haar postuur,haarkleur en ronde bril.aan de counter. De hele houding is al van: "ik weet alles beter,klanten moeten niet teveel vragen en alleen bestellen,opeten en afrekenen."
Ik heb daar ook één keer gegeten (op aanbevelen van een collega), vond er ook niets aan.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij aten zaterdag bij Barcelona aan de Pannenkoekstraat hier in Rotterdam. Naar eigen zeggen de enige echt Spaanse tapastent alhier.
Werkelijk niets bijzonders. Het brood was al geen beste binnenkomer: de allergoedkoopste afbakbroodjes.
De chorizo was ok en de albondigas ook.
De sangria stond voor 9 euro per halve liter op de kaart en voor 10 euro per halve liter op de rekening. Foutje? Nee, want het losse glas dat ik dronk stond ook voor een lager bedrag op de kaart dan op de rekening.
Verder kregen we niet alles wat we besteld hadden. Wat we niet kregen stond ook niet op de rekening, maar een beetje beter opletten kan geen kwaad.
Bediening had vooral oog voor een grote groep die er ook zat.
We waren zes tientjes kwijt met zijn tweeën voor tapas en drank. Dessert zijn we bij de IJssalon gaan halen.
5,0
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:08 schreef Iwanius het volgende:
Je vraagt wat over de huisgemaakte tomatenketchup gewoon omdat ik wil geintresseerd ben hoe zie die bereiden (ingredienten en zo) en wat er dan zo speciaal aan is aangezien deze wordt benadrukt als "uniek"
Krijg je terug: "Is dit een kruisverhoor?"Vervolgens: " Wij adviseren onze gasten ook nooit als men vraagt wat je kan aanbevelen want wij willen geen keuze maken voor onze klanten want voor je het weet heb je het fout gedaan."
![]()
Of deze: " Alles bij ons is huisgemaakt en met zoveel liefde gedaan dat wij weten dat onze klanten altijd hier zullen slagen. Slaagt men niet bij ons, dat ligt dat gewoon aan de klant die onze producten en concept en waar wij voor staan, niet begrijpt.."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |