SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp.quote:
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Scherp.
Ik kom maar een paar minuten om jullie na te sissen als jullie naar binnen lopen. Volgens mij is dat nog niet strafbaar.
Heb het niet gezien. (Gang related). Welke zender zend het uit?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Scherp.
Ik kom maar een paar minuten om jullie na te sissen als jullie naar binnen lopen. Volgens mij is dat nog niet strafbaar.
ben je fatassquote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.
Of hey, hey meisje. Psssssttt. Goede tijden.
Welke skills?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was niet als belediging bedoeld. Gewoon diep respect voor jullie skills.
Zie je het icoontje op je scherm dat-ie aan het opladen is? Anders zal je accu wel verouderd zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Hoe kan het dat mijn tel nog steeds op 12% staat terwijl die al meer dan een uur in de lader zit?
Ga dan terug naar een Koerdistan. Zij fluiten naar alle vrouwen die iets aan hebben wat boven hun knieën komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.
welk tel?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Hoe kan het dat mijn tel nog steeds op 12% staat terwijl die al meer dan een uur in de lader zit?
Ja ik zie 'm gewoon. Dat bliksem tekentje, maarja dit is sinds twee dagen zo. Irritant..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie je het icoontje op je scherm dat-ie aan het opladen is? Anders zal je accu wel verouderd zijn ofzo.
Geef je nummer, dan fix ik het op afstandquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Haha dat is zo groot. Ik heb grote handen dus is eigenlijk perfect voor mij, maar past gewoon niet in een broekzakquote:
zwarte markt eh.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ja denk het ook heb hem al heel lang
Haha ja maar vind dat wel fijner. Ik zat te denken om note 4 te nemen volgend jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha dat is zo groot. Ik heb grote handen dus is eigenlijk perfect voor mij, maar past gewoon niet in een broekzak
iPhone 6 plus?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha ja maar vind dat wel fijner. Ik zat te denken om note 4 te nemen volgend jaar.
Haha zoiets had de eerste eigenlijk via abbo maar die was stuk gegaan en heb van het verzekeringsgeld een nieuwe bij een turkse telefoonshop gekocht. Was goedkoper.quote:
TURKEN ZIJN FLASHERS WAT GA JE DAAR HALEN A SAHBIquote:Op donderdag 25 september 2014 23:09 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha zoiets had de eerste eigenlijk via abbo maar die was stuk gegaan en heb van het verzekeringsgeld een nieuwe bij een turkse telefoonshop gekocht. Was goedkoper.
En daar gaat het misquote:Op donderdag 25 september 2014 23:09 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha zoiets had de eerste eigenlijk via abbo maar die was stuk gegaan en heb van het verzekeringsgeld een nieuwe bij een turkse telefoonshop gekocht. Was goedkoper.
kom gaan we samen krassenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te fokken en word gelijk vergeleken met jou
Waar gaan jullie op vakantie?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom gaan we samen krassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb het een beetje druk nu. En morgen ook. Deze hele week wel. Eigenlijk komende 2 jaar sowiesoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom gaan we samen krassen
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
agree. try again pls..
Ik wacht.
ja ik ookquote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje druk nu. En morgen ook. Deze hele week wel. Eigenlijk komende 2 jaar sowieso
Ze zijn tegenwoordig wat directer geloof ik. Laatst werd er nageroepen "heuj ik wil jullie kutjes likkuhh". Ik wist niet wat me overkwam. Op klaarlichte dag met normale mensen om me heen en dan zo'n rotjoch van rond de zestien (quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nummer 4 kent niemand volgens mij hierquote:Op donderdag 25 september 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
Welke hebben jullie allemaal vroegah gedaan
[ afbeelding ]
één x zei zo'n neger: ik wil je kont pampammen tegen me. Vent van 40. Dieptepunt.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig wat directer geloof ik. Laatst werd er nageroepen "heuj ik wil jullie kutjes likkuhh". Ik wist niet wat me overkwam. Op klaarlichte dag met normale mensen om me heen en dan zo'n rotjoch van rond de zestien () die langsloopt.
dan moet je die steentjes opgooien en vangen ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nummer 4 kent niemand volgens mij hier
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan moet je die steentjes opgooien en vangen ofzo?
Vond het ook op een Koerdische fb.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nummer 4 kent niemand volgens mij hier
Ik weet vrijwel zeker dat jouw aansluitpunt stuk is. Laadt ie meteen op als je de kabel erin stopt? Of moet je constant porren?quote:
Hahahah nee maar ik heb deze nu al bijna 2 jaar he ze hadden het met liefde verkocht aan mij (heb bijna vier jaar note 2 wil echt andere)quote:Op donderdag 25 september 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TURKEN ZIJN FLASHERS WAT GA JE DAAR HALEN A SAHBI
Nee dat niet. Hij trilt wel meteen als de lader aangesloten is, maar dit is sinds ik een aantal apps heb gedownload. Weet niet of het daaraan ligt maar wel toevallig of misschien omdat ik de telefoon maar niet laat rusten tijdens het laden.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat jouw aansluitpunt stuk is. Laadt ie meteen op als je de kabel erin stopt? Of moet je constant porren?
Is kapot easy. Zij doet nu heel erg stoer erover (meisje van de filmpje)quote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zelf nooit gespeeld, maar mn vader heeft het een keer voorgedaan ooit
Laat het dan eens rusten tutquote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij trilt wel meteen als de lader aangesloten is, maar dit is sinds ik een aantal apps heb gedownload. Weet niet of het daaraan ligt maar wel toevallig of misschien omdat ik de telefoon maar niet laat rusten tijdens het laden.
Zo te zien hebben de Turken dit ook weer gejatquote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond het ook op een Koerdische fb.
Ik heb ze allemaal gedaan volgens mij
Ik heb altijd gezegd dat ik iphones niks vind, maar nu wil ik 6 plus wel in het echt zien omdat hij groot is hahaquote:
Eerst baklava en nu ditquote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de Turken dit ook weer gejat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
wtfquote:Op donderdag 25 september 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
één x zei zo'n neger: ik wil je kont pampammen tegen me. Vent van 40. Dieptepunt.
Doe eens AVG downloaden. Dat is een antivirus. Ook via de playstore te downloaden. Misschien pikt ie wat op.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij trilt wel meteen als de lader aangesloten is, maar dit is sinds ik een aantal apps heb gedownload. Weet niet of het daaraan ligt maar wel toevallig of misschien omdat ik de telefoon maar niet laat rusten tijdens het laden.
Ik heb ook een iPhone 6 plus hierquote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik iphones niks vind, maar nu wil ik 6 plus wel in het echt zien omdat hij groot is haha
Waarom niet Note 4?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik iphones niks vind, maar nu wil ik 6 plus wel in het echt zien omdat hij groot is haha
En jullie allemaal achterlaten neeeequote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat het dan eens rusten tut
Ben je cryptischquote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone 6 plus hier
Maat XL, kom je lekker op tijd meequote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Is iets voor jullie?
Vergeef me mijn, liefste.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maat XL, kom je lekker op tijd mee
Ja note 4 heeft mijn voorkeur maar dat zie ik dan allemaal in februari wel dan kan ik een andere kiezenquote:
Het was wel vies bedoelt, als je daarover hadquote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh laat maar.Ik dacht je weet toch.. Nvm.
Meh, dat systeem van ibood is gewoon bagger. Je moet speciaal op een bepaalde tijd gaan bestellen om de juiste maat te krijgen.quote:
hee santello, melek asahbiquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was wel vies bedoelt, als je daarover had
Waarom dat danquote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Htc oneMi gado. Sluit jezelf op en gooi de sleutel weg.
Htc staat voor high quality crapquote:
Ik had de m7... Niets aan de hand..quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Htc staat voor high quality crap
Gaat snel stuk. Na twee jaar al geen software update en ga zo maar door
Punjabi fone uit new delhiquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef AMAR420 het volgende:
ok ik ben volgens mij de enige hier met:
[ afbeelding ]
Jij bent ook de enige koelie hierquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef AMAR420 het volgende:
ok ik ben volgens mij de enige hier met:
[ afbeelding ]
Die is ook pas 1 jaar oudquote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik had de m7... Niets aan de hand..
ja klopt.quote:
Ooh ja. In een moskee toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Santello het volgende:
[..]
En gejatMoest wel nieuwe kopen.
Ja. 400 neergeteld voor dezequote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooh ja. In een moskee toch?
Gekocht of met ABO?
Marokkanen zeker?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Santello het volgende:
[..]
En gejatMoest wel nieuwe kopen.
quote:
Hahaha ik ga stuk. Dus ik zie dit en ik ging mijn reactie teruglezen haha jullie zijn ergquote:
Best cheap. Met oplader of moest je die zelf regelen?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Hahaha ik ga stuk. Dus ik zie dit en ik ging mijn reactie teruglezen haha jullie zijn erg
U saved me want ging bijna serieus vragen stellen
Ik zat net te denken, wat doet ie lief dan. En toen kwam dat zinnetje: waar is je dingetje. Waarom zeggen we dat bij het liefkozen van een kindje? Zelfs ik zeg het wel eens...quote:
Ik weet het serieus niet. Ik kijk altijd zo wanneer mensen dat zeggen:quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, wat doet ie lief dan. En toen kwam dat zinnetje: waar is je dingetje. Waarom zeggen we dat bij het liefkozen van een kindje? Zelfs ik zeg het wel eens...
Ik zeg het ook tegen mijn neefje.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet. Ik kijk altijd zo wanneer mensen dat zeggen:
[ afbeelding ]
Trusten boo. Ik ga ookquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg het ook tegen mijn neefje.![]()
Oke, als iedereen even stil is aankomende 5 minuten. Misschien dan dat ik ga slapen.
Waarom zou je zoiets zeggen...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, wat doet ie lief dan. En toen kwam dat zinnetje: waar is je dingetje. Waarom zeggen we dat bij het liefkozen van een kindje? Zelfs ik zeg het wel eens...
Nee.. Was een koerd denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf jat er een telefoon in een moskee![]()
Ben je em niet gewoon kwijt geraakt?
Ik denk dat het Crip was.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee.. Was een koerd denk ik.
Iemand zat te bedelen op de gang tijdens ramadan. Hij was de enige die niet mee ging bidden. Had alle jassen van de kapstop gepakt
m'n maat z'n pradas waren gestolen in moskee (marokkaans)quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Iemand zat te bedelen op de gang tijdens ramadan. Hij was de enige die niet mee ging bidden. Had alle jassen van de kapstop gepakt
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets zeggen...
Wat een aap man...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Gewoon met bon skkl hahahquote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best cheap. Met oplader of moest je die zelf regelen?
Prijs etc.?quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zuinige 1.2tdi bluemotion motor. Twee jaar oud. Zwart. Airco. Cruise control.
Wat is dat voor show.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:59 schreef Che_ het volgende:
Naked & Afraid op Discovery.
Die chick is niet gekomen voor de survival volgens mij![]()
Veels te lang voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:18 schreef AMAR420 het volgende:
hoop dat ik deze dingen straks tegenkom id gym..
[ afbeelding ]
(weinig kans)
Deze dingen heb je in elke sportschool toch? En genoeg andere apparaten waarbij je zelfde effect bereikt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:18 schreef AMAR420 het volgende:
hoop dat ik deze dingen straks tegenkom id gym..
[ afbeelding ]
(weinig kans)
Welke Bazaar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben aan t eten in de bazaar. Kapooooot lekker
Hmmm... nvm dan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
meeneemprijs is 10.250,-
Vraagprijs iets daarboven
Lang? Als je op d'r rug ligt maakt het toch niks meer uitquote:
shoarma?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben aan t eten in de bazaar. Kapooooot lekker
Zelfs als je met je kop op het toetsenbord ramt krijg je mooiere resultaten.quote:C’Viënelley
Cedrixviënthely
D’Tayler
Eu’lionajanelle
G’Cerley
J’deli
Juëquinaisheley
Khy-tyshaintely
La-Georgia
Mar’jaeliisha
Mi-zjönee
O’Cëany
Princessbunmi
Qyr-Zaēna
R’shea-ann
Randshantelly
Ri’shaëely
Rudjerdainely
S’wihelly
Alleen maar ID-/paspoortvulling voor iets dat als roepnaam wordt omgetoverd tot Mo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn kind MoshokranieHamdoelilahio'shaq noemen.
En hoe spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn kindje gaat later Kabee heten.
Ik denk als Kobie. Nee, dat is te voorspelbaar. Ik denk dat de uitspraak Keesje wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En hoe spreek je dat uit?
- Kee-bie
- Ka-bee
- Ka-bè'è
- ...
Doe maar hip.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk als Kobie. Nee, dat is te voorspelbaar. Ik denk dat de uitspraak Keesje wordt.
Ik roep dit al jaren, Kees(je) bij een meisje is echt leuk.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keesje als het een meisje is.
quote:
Klinker, please...quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik roep dit al jaren, Kees(je) bij een meisje is echt leuk.
[..]
Oké, oké.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinker, please...
Mijn hypothetische zoons heten Bahadır en Ali, mijn hypothetische dochters Bergüzar en Meryem.
Dat zijn mooie namen inderdaad op z'n Arabisch. Zakariyya (زكريا) vind ik ook mooi klinken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oké, oké.
Jacob en David (op z'n Arabisch uitgesproken) vind ik wel mooie namen voor mijn hypothetische zonen. Over meisjesnamen heb ik niet nagedacht eigenlijk.
Oh ja, is ook een mooiequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn mooie namen inderdaad op z'n Arabisch. Zakariyya vind ik ook mooi klinken.
Of Amitabh voor een jongenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef AMAR420 het volgende:
mascara vind ik een mooie naam, voor een meisje
Mijn dochter gaat Sara heten, Insallah.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinker, please...
Mijn hypothetische zoons heten Bahadır en Ali, mijn hypothetische dochters Bergüzar en Meryem.
Net naar zn show gekeken. Was wel hihi haha.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:35 schreef Peunage het volgende:
Of misschien een Afrikaanse naam. Met een klik er in. zoals Xobile!
Geniaal
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net naar zn show gekeken. Was wel hihi haha.
Laat je je weer opfokken nerd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat doe je weer stoer. en elke dag quoten
homootje
OMG HET K WOORDquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
yeah right, kleuterklas niveau is shots fired voor jullie
kikkerhoofd
da's een achternaam en spreek je anders uitquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat je je weer opfokken nerd.
Ik ken een Indier. Dikshit was zijn naam. No joke.
Dicks...hit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
da's een achternaam en spreek je anders uit
En aan de lijn doen ze alsof ze gewoon uit Amerika komen terwijl ze allemaal Apu accenten hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
Rakesh is ook een vette naam.
Hello, my name is Rakesh. Hippityhoppityskillity tech support.
Ik weet. Goede achternaam. Maar tis grappig. Ney als Burak Kut.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
da's een achternaam en spreek je anders uit
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet. Goede achternaam. Maar tis grappig. Ney als Burak Kut.
misschien morgen..quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:24 schreef Che_ het volgende:
Amar ken jij een Indische band genaamd Red Hot Curry Sauce?
wat doe je alsof je amerikaans bentquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
Ik kende een koelie die heette: Seven Eleven
Raar of niet
Was altijd leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef AMAR420 het volgende:
Crip kwam vroeger altijd op Solomio showen (pre-hoofddoek)
De details zal ik jullie maar besparen..
De Ganges N' Bodies zijn ook goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:24 schreef Che_ het volgende:
Amar ken jij een Indische band genaamd Red Hot Curry Sauce?
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
yeah right, kleuterklas niveau is shots fired voor jullie
kikkerhoofd
Ik voel me hier best eenzaam de laatste tijd, ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen Turk meer gezien in dit topic.
Ik heb de datums nog niet ingevuld.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik voel me hier best eenzaam de laatste tijd, ja.
Ik mis Abdul en Borte.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik voel me hier best eenzaam de laatste tijd, ja.
En Metallicowquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Ganges N' Bodies zijn ook goed.
Jij hebt mij irl niet gezien. Vraag aan Peunage. Die wel. Hij vond me een 8.253729quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja maar je bent fatass man, stop gwn met je 7
Sommige koelies ruiken apart. Naar gefrituurde mango.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kende vele Koelies en die waren raar. En lui. Eentje viel in slaap tijdens werktijd!
ehquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt mij irl niet gezien. Vraag aan Peunage. Die wel. Hij vond me een 8.253729
Zo heet een Hindoestaan bij mij op werk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
Rakesh is ook een vette naam.
Hello, my name is Rakesh. Hippityhoppityskillity tech support.
alsof jouw huis lekker ruikt e knoflookkoerd. en nee jullie ruiken niet lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommige koelies ruiken apart. Naar gefrituurde mango.
BORTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo heet een Hindoestaan bij mij op werk.
Crip deze post maak ik speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
BORTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hehehhequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
alsof jouw huis lekker ruikt e knoflookkoerd. en nee jullie ruiken niet lekker
Niet meer weg gaan oké?! Met wie moet ik anders over mijn 2 enige bezigheden praten: make-up en eten!?quote:
Omg.quote:
halloquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet meer weg gaan oké?! Met wie moet ik anders over mijn 2 enige bezigheden praten: make-up en eten!?
Ben echt druk. Lijkt wel alsof ik 24/7 werk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet meer weg gaan oké?! Met wie moet ik anders over mijn 2 enige bezigheden praten: make-up en eten!?
Ik had jou zo veel sterker verwacht Borte beeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo heet een Hindoestaan bij mij op werk.
Crip deze post maak ik speciaal voor jou.
Jij ook hoor!?!?!quote:
;c. Te veel werken zorgt voor stress. Damn zo vroeg?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben echt druk. Lijkt wel alsof ik 24/7 werk.Morgen weer om 4:30 op. Ga slapen zo.
sikhs zijn in ieder geval niet scheinheilig,quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
Als je zo doet in een Sikh zijn gezicht slaat hij je K.O. met zijn dastaar. Of stuurt hij 1 van de 1424 goden op je af.
Che_ ruikt kapot lekker gier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
alsof jouw huis lekker ruikt e knoflookkoerd. en nee jullie ruiken niet lekker
O ja? Deed ik dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sikhs zijn in ieder geval niet scheinheilig,
2 jaar geleden nog ass en tits showen in cam. ja hoor crip
Ben ook niet van plan om te blijven. Wou alleen even hoi zeggen tegen Crip (en de rest). En verder is dit echt een Amar topic geworden, niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had jou zo veel sterker verwacht Borte beeeeeeeeeee.
Hosgeldin.
niet dat ik het er warm v kreeg. sorryquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
O ja? Deed ik dat?
Wat gewaagd was ik hoor.
Extra dienst in het weekend?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben echt druk. Lijkt wel alsof ik 24/7 werk.Morgen weer om 4:30 op. Ga slapen zo.
Yav sen gel, o siktirsin gitsin. AJB BEGIN IETS OVER DNA.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ook niet van plan om te blijven. Wou alleen even hoi zeggen tegen Crip (en de rest). En verder is dit echt een Amar topic geworden, niks voor mij.
hee. ik mis jouquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ook niet van plan om te blijven. Wou alleen even hoi zeggen tegen Crip (en de rest). En verder is dit echt een Amar topic geworden, niks voor mij.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav sen gel, o siktirsin gitsin. AJB BEGIN IETS OVER DNA.
TURKEN ZIJN MONGOLEN.
Alsof ik aandacht zou willen van een koelie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niet dat ik het er warm v kreeg. sorry
dude. stop gwnquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof ik aandacht zou willen van een koelie.
Waarom vat jij alles zo srs op en doe je zo je best te laten merken dat ik je niet ken. Mi gado.quote:
Hoeft niet. Ben zo te herkennen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Ey
Neemt naambordjes of badges mee naar de meet
neem hariera mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Ey
Neemt naambordjes of badges mee naar de meet
Ohw laat zien danquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ben zo te herkennen.
waarom ga je niet naar meetquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
Ey maak foto's op de meet en stuur ze naar mij door.
Jij snuffeldierquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom vat jij alles zo srs op en doe je zo je best te laten merken dat ik je niet ken. Mi gado.
Heb je toevallig een handboek 'Hoe jaag ik een Indiër op de kast?' bij de hand?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maak masala chicken van ze. Of liever mashallah chicken
Pak gewoon de trein. Ik haal je op bij het station als je de weg niet kent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
quite romantic. hmmquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Pak gewoon de trein. Ik haal je op bij het station als je de weg niet kent.
zehma heiligquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
Ik meet alleen met meiden, helaas pindakaas. Anders was ik ook wel gekomen. Veel plezier jullie tho
Bijna. 'uit de' ipv 'op de'quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je toevallig een handboek 'Hoe jaag ik een Indiër op de kast?' bij de hand?
Mannen zullen boerka dragen. Komt goed toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
Ik meet alleen met meiden, helaas pindakaas. Anders was ik ook wel gekomen. Veel plezier jullie tho
Dan ga je ze fotoshoppen en er van die gekke Japanse comicfiguurtjes op plakken, hè...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
Zit je nou geintjes te maken over geloof. Not done hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Heiliger dan die koe die jij aanbid ja.
Hier kan ik me echt heel erg aan ergeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Het ergste van Indiers is nog wel dit.
ik aanbid dat niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Sexay!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Mannen zullen boerka dragen. Komt goed toch?
JIJ BENT ERG Gquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een koe aanbidden geloof is dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je nou geintjes te maken over geloof. Not done hoor.
beter dan marokkaanse straatratjes met petjes en schoudertasjes hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt heel erg aan ergeren.
Ja. Ga jullie allemaal kjoet maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan ga je ze fotoshoppen en er van die gekke Japanse comicfiguurtjes op plakken, hè...
nee. is voet aanbidden een geloof?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een koe aanbidden geloof is dan?
Athletes foot zekerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik aanbid dat niet.
maar jij bent niet heilig..my foot
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Het ergste van Indiers is nog wel dit.
Het Hindoeisme is een geloof en het aanbidden van zo'n dier is daar een element van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een koe aanbidden geloof is dan?
Kaaabeeej.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie gaan echt hard deze avond.
Per is tegen de kou. Opgeschoren kapsel is koud.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
beter dan marokkaanse straatratjes met petjes en schoudertasjes hoor
Mi gado. Dan zat je met die lui in een vergadering en die koppen die maar heen en weer gingen. Boyle olduresim geliyordu.quote:
Ik neem je mee naar me bed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Houd me vasttttttttt en neem me mee.
haha. ik zoek een zo een tasje maar zonder logo's enzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Per is tegen de kou. Opgeschoren kapsel is koud.
Geloof me dat tasje is super handig!
Yayyyyyyyyy, gaan we Frozen kijken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik neem mijn panda, pinguïn en dekentjes mee.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Yayyyyyyyyy, gaan we Frozen kijken?
We kunnen ook Happy Feet kijken? ;cquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Moet dat? Kwamen allemaal nare herinneringen naar boven toen ik die film keek.
Te pijnlijk.
Hij neemt iedereen in de zeikquote:
:c Oké.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
We kunnen ook Happy Feet kijken? ;c
je kan toch een komkommer nemen ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou haar doen als ik een man was.
Wat doen jullie koelies allemaal met voedsel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je kan toch een komkommer nemen ofzo?
Oh ja...... JIj hebt ervaring he...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je kan toch een komkommer nemen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja...... JIj hebt ervaring he...Bazooka's firedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Oh ja...... JIj hebt ervaring he...O shiiii.. flames everywhereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh ja...... JIj hebt ervaring he...ik ben punjabi, ik heb gwn normaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf wat bespreek ik met jou
zzzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |