Homoquote:
Ik moet leren plannen ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Plannen..
Moesten op de middelbare een keer een planning maken van wanneer we wat gingen leren.. Gewoon bij alles ingevuld: "Dag voor de toets"
Hebben ze daar geen onderwijsassistentes voor?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet leren plannen ja.Een juf zonder planning is geen juf.
Geen idee, IK heb er geen iig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen onderwijsassistentes voor?
Ik kan niet sturen juuffffquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Arghh Heimen, moet je heel nodig? We hebben net pauze gehad.
Neee joh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:04 schreef Hyman het volgende:
Ohnee, tegenwoordig heten ze allemaal Dylan, en tyrone en tiffany en *insert nog meer importnamen*
Wat is er mis met Shaneequa?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neee joh.Nog apartere namen.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Hyman het volgende:
Ik wil wel altijd nog een kitten die geboren gaat worden Sjoerd noemenmaar dan moet het wel een witte kat zijn
Keesje als het een meisje is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
kut hippie ouders met hun hippe kinderen namen.
Later noem ik mijn koters gewoon "Vera" of "Niels" of een gewone normale naam
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom?... Zodat je eindelijk aan me kan zitten?
.. Rashomo
![]()
Wie gehn er nog meer?quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die voetbalwedstrijjjjjdWAT een grap.
Vind t WK enzo net zo sneu/saai/kut.quote:
quote:
Dit is heel stom, mijn schoenen staan naast me en er staan een Hertog Jan voor mijn neus op tafelquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi welkom thuis, doe je schoenen maar uit en kom zitten, je biertje staat klaar.
Ik zei het toch. Alles naar wens?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dit is heel stom, mijn schoenen staan naast me en er staan een Hertog Jan voor mijn neus op tafel
Ansich, ben alleen mijn aansteker kwijt en heb zo'n kudt inductie kookplaat ding in de keukenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Alles naar wens?
Hehe faal. Ga naar je auto en stop hem in dat ding! Daar is hij toch voor gemaakt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ansich, ben alleen mijn aansteker kwijt en heb zo'n kudt inductie kookplaat ding in de keuken
Bij jou?
Ben boven een beetje werkende aansteker gaan zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe faal. Ga naar je auto en stop hem in dat ding! Daar is hij toch voor gemaakt?Wat rook je trouwens?
Joah wel okeh hier. Lig al twee uur in mn bed.
Zit rustig jointje te roken met een film. Doe ik wel vaker in 't weekend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lig dan ook met mobiel.Veel kleiner alles.
En ohh oke, wat bedoel je eig met lange vloei huhhh?![]()
![]()
Ohh, moet kunnen. Welke film is het?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zit rustig jointje te roken met een film. Doe ik wel vaker in 't weekend.
Ik vind fokken op mijn ipwn maar klote
Constantine, met Nicolas Cage. Is wel okéquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, moet kunnen. Welke film is het?
Ach, alles went he
Ik kijk zowat alles wat uit komtquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is ook kut, steeds copy paste en weer terug en etc. Daarom quote ik mobiel veeel minder vaak dan normaal.
Zegt me niks die film, maar ben dan ook geen kenner oid
Vodafonequote:
Ik ben al uren bezig met achter een bureau te zittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben al uren bezig om mn bureau opgeruimd te krijgen.
Climatecontrol op 20 gradenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Enige lekkere was cruisen in de auto met het raam open en arm naar buiten.
Hier binnen op kantoor is 't net koud door die klote aircoquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de warmte ontvlucht, achtervolgt het mij gewoon.
Komt uit zijn overleden 205, maar komt van origine uit een 306. Maar heb alleen geen flauw id welke van de 2 2.0 16v blokken het is. Je hebt namelijk een uit de 306S16 en een uit een 306GTI met 155 en 167pk. Past beide perfect en komt beide hard van zijn plekquote:
Jij snapt 'tquote:
Komt wel in de volgendequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt uit zijn overleden 205, maar komt van origine uit een 306. Maar heb alleen geen flauw id welke van de 2 2.0 16v blokken het is. Je hebt namelijk een uit de 306S16 en een uit een 306GTI met 155 en 167pk. Past beide perfect en komt beide hard van zijn plek
[..]
Jij snapt 't
Hmm.. Zit nog wel werk aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/468062741
Sjoegaard! kopeng!
Brits uit die periodequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/468062741
Sjoegaard! kopeng!
Dat cheap is de rede dat ik voor een 205 ga. Kosten als nauwlijks meer wat in aankoop en er is veel en voor normale bedragen voor te krijgen. Wanneer ik langere stukken moet pak ik de full option Merc welquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Komt wel in de volgende.. Nu is het nog lekker cheap rijden
Koop dan liever straks voor 2500 een 940 LPT en dan wat geld er in stoppen bijvoorbeeld. Of een 850.quote:
Ja, wat wil je met een engelse autoquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en het stuur zit rechts, voor mij al een no-go.
Is echt zo erg niet heurquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en het stuur zit rechts, voor mij al een no-go.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef bartje01 het volgende:
Ik meld me.
Beetje laat maar geeft niet.
Hoi
Ik krijg opeens de nijging om een Barney filmpje te plaatsen. Zomaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Auto praat blablabla auto blabla stuur blabla auto blabla nummer blabla
Ik weet het, maar dan krijgen we weer zo'n gesprek. Tijd voor wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niemand houdt je tegen hoor Bartje.
Vrouwmenschenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Auto praat blablabla auto blabla stuur blabla auto blabla nummer blabla
Loooool. Waarom huilen? xDquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I LOVE YOUUU YOU LOVE MEEE
hier moest mn broertje altijd van huilen
Waar is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:51 schreef x3ro het volgende:
Oeh, koopzondag morgenKledingwinkel tijd
Maastrichtquote:
JA WAT HAD JE KOM VEGTE DAN.quote:
Hij vond het engquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:50 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Loooool. Waarom huilen? xD
Van verdriet of van blijdschap?
Nicequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:51 schreef x3ro het volgende:
Oeh, koopzondag morgenKledingwinkel tijd
CCR als in de band?quote:
Hahahahahahahahah xDquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA WAT HAD JE KOM VEGTE DAN.
[..]
Hij vond het eng
[..]
Nice
KOM DAN HEA! IK KLAP JE!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA WAT HAD JE KOM VEGTE DAN.
[..]
Hij vond het eng
[..]
Nice
Alle rappers zo snel dood...quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef x3ro het volgende:
Gaat tenminste nog ergens over. Jammer dat die knul dood is
En de pauper rapperts overkomt nooit ietsquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Alle rappers zo snel dood...
Nu meld ik me even af voor een korte douche.
Tupacquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de pauper rapperts overkomt nooit iets
Buiten spul als Immortal Technique, Cunning Linguist en nog een klein aantal is er weinig goede hiphop tegenwoordig
Like wut?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb zin om iets stoms te doen en spijt te krijgen hiervan
Immortal Techniquequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de pauper rapperts overkomt nooit iets
Buiten spul als Immortal Technique, Cunning Linguist en nog een klein aantal is er weinig goede hiphop tegenwoordig
Niks nvm.quote:
Jotchertquote:
Mindersquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben ronduit kapot manNu weer ff op de nieuwe xbox van m'n broertje beetje forza 2 doen
Ow. Je weet al dat je een jongen en een meisje krijgt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik gaan onze kinderen Johan en Jane noemen.
Tegen die tijd kan je gewoon kiezen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Ow. Je weet al dat je een jongen en een meisje krijgt?
Looololooooquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je gewoon kiezen.
Dan krijg je de lekkerste chicks evah?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zwart haar of donkerblond? Groene ogen of bruine? Alles gewoon.
Jan en ik krijgen sowieso mooie kindjessss.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Dan krijg je de lekkerste chicks evah?
Denks niet, iedereen vind andere dingen weer 'mooi'quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Dan krijg je de lekkerste chicks evah?
Ja zat ik ook net aan te denkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Denks niet, iedereen vind andere dingen weer 'mooi'
Ik wil nu naar t café maar mijn vrienden werken niet meequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:01 schreef x3ro het volgende:
Mensen hier nog plannen voor deze warme zaterdag avond?
Ik ga nuquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil nu naar t café maar mijn vrienden werken niet mee..
En sunt van t blok, die Mi16 blokjes zijn er ook niet zo heel veel dacht ik.
Haal m dan maar uit een 306.. 309 en 405 zie je al veel te weinig Mi16's meer van..quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga nu![]()
En idd zonde, maar een complete revisie ben je 2300 tot 2600 euro voor kwijtIs me te veel van 't goede. Er zijn er ansich best nog wat van
Mi16's zaten in zowel de 306, 309 als de 405 en dan heb ik 't over de 2.0. Maar stad
Lol allemaal hetzelfde xDquote:
Nooit gezien. Meiden film denk ik xD. Ja ik vind hem ook mooiquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die is mooiiii![]()
Ken het van Twilight
Allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:57 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Lol allemaal hetzelfde xD
EDIT:
IK ben trouwens dit liedje nu aan het oefenen op piano.
Ik zit nooit aan me piano wat eigenlijk een keyboard is maar dit nummer moet ik kunnen.
Zorg dat er iets gebeurdquote:
Kun je zien waar hij is?quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef Hyman het volgende:
Jat de baas zn auto, maar zet hem niet bij mij op de oprit
Nee, anders had ik wel een alarm gehad, jwz.quote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je zien waar hij is?... Misschien is hij wel bij de rode brug in Utrecht. Kun je m chanteren
Heb ik vorige week al een keer gedaan.. Dus komende half jaar zit t wel goed.quote:
Wtf manquote:Op zondag 4 september 2011 15:39 schreef Hyman het volgende:
Broer en zus hebben seks in lift
Hahaen dan die foto van ze eronder
quote:Hierna ging men nogmaals van bil. Bij het verlaten van de lift drukt de broer zuslief 20 pond in handen.
Dom?quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde? ben je kleurenblind?
Alweer een tijde geleden heaquote:
Druk met was?quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Druk druk druk!
Maar zeker een tijd geleden inderdaad.
Gewone Bacardi?quote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef Jotcha het volgende:
Hoppa, fles bacardi gekocht, wss limited edition ook nog
Die bende is supergoed te drinken. Ik had laatst met de vierdaagsefeesten een hele fles bacardi reserva (bruine rum) in een lege colafles gegooid, aangevuld met cola en toen binnen anderhalf uur op. Nu heb ik trouwens 8 años, dat is nog donkerder en smaakvoller.quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewone Bacardi?
Die bende is namelijk niet te drinken. Bacardi Lemon en Razz
KVPquote:Op maandag 5 september 2011 18:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Geef mij maar ethanol.. Kan de auto ook wat drinken
Pwnquote:
Bacardiquote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewone Bacardi?
Die bende is namelijk niet te drinken. Bacardi Lemon en Razz
Vodka, Russian Standard, nuff saidquote:
Eindelijk piemel in je kontje?quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben geen onschuldig meisje meerrrrr.
Dat zie je helemaal fout jongeman. De gewone bacardi is wat saai, maar de oudere flessen zijn echt lekker. Havana club ook, daar niet van.quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bacardi
Havana Club![]()
En dan het liefst die dan 3 tot 7 jaar gerijptBacardi is een beetje de McDonnalds van de rum soorten
Die gerijpte die je net noemt heb ik nog nooit gedronkenquote:Op maandag 5 september 2011 18:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal fout jongeman. De gewone bacardi is wat saai, maar de oudere flessen zijn echt lekker. Havana club ook, daar niet van.
Ook een tip: Seven Tiki rum, komt van Fiji, die is echt enorm lekker
Over piemels en konten gesproken, wat hebben Marokkanen met het reetneuqen bij vrouwenquote:
Ze moet toch maagd blijven tot het huwelijk jwzquote:Op maandag 5 september 2011 18:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die gerijpte die je net noemt heb ik nog nooit gedronkenDenk dat ik na zoiets mijn mening een beetje wijzig, hoewel 'standaard' Bacardi is
Seven Tiki? Dat staat genoteerd
[..]
Over piemels en konten gesproken, wat hebben Marokkanen met het reetneuqen bij vrouwenDat lijken die echt helemaal de shit te vinden
Ja, tijdens de eerste keer MOET je bloeden, serieus. Anders ben je geen maagd en dat is vies.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blijf je maagd als je een piemel in je reet gehad hebt?Bullshit, seks is seks.
Je reet heb geen maagdenvliesquote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blijf je maagd als je een piemel in je reet gehad hebt?Bullshit, seks is seks.
Roeren in den poepert natuurlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef Jotcha het volgende:
Vraag Jan anders wat ie het liefst doet
Leuke woordgrapquote:Op maandag 5 september 2011 18:25 schreef x3ro het volgende:
Over piemels en konten gesproken, wat hebben Marokkanen met het reetneuqen bij vrouwenDat lijken die echt helemaal de shit te vinden
zeg het haar! De slet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef Hyman het volgende:
Niet zo zeuren poes, jij wilde alweer kinderen. Zeker alleen de lusten maar niet de lasten he!
Wrum laat je dr niet steriliseren, scheelt 'n hoop gemekker(gemiauw)quote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef Hyman het volgende:
We hebben weer beebie katjes, de poez is weer eens aan het bevallen
Miauwen joh
Ach die katten raken we toch wel kwijtquote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wrum laat je dr niet steriliseren, scheelt 'n hoop gemekker(gemiauw)
Als dit in Nederland zou gebeuren zou die kerel bedreigd worden omdat het een pedo isquote:
Heb de rum nu los, deze is echt geweldig. Heeft overigens ook een soort kurk/dorp combinatie ipv een draaidop.quote:
Dit had zomaar een uitspraak van Sjoerd kunnen zijnquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Neequote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dit had zomaar een uitspraak van Sjoerd kunnen zijn
Moet om kwart voor 12 in Zwolle zijn.. De afgelopen miljoen weken lag ik toen nog te slapenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:19 schreef x3ro het volgende:
Goede ochtend, verdomme werken vandaag tot 19:00
Groene harun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:43 schreef Hyman het volgende:
http://wallbase.cc/wallpaper/321752
Oei!
Truequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze dik ja, anders haar onderlichaam ook op de foto.
Cropping, a fat girls best friendquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Truedat is wel bijna altijd zo bij meiden die zichzelf fotograferen
Uber fat, nuff saidquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Want ik heb én een bewogen foto én alleen mn hoofd dit dat.
Das wel heul ergquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snel hoofdfoto veranderd, ik ben sneu.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef Hyman het volgende:
Haha, heeft ze em nog echt veranderd ook
Gewoon jezelf helemaal vet vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onzeker meisje dit dat. En was toch al van plan om hem te veranderen.. Echt waar.
Ik meen hetttttttttttt, echt echt echters waarrrr.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon jezelf helemaal vet vinden
Echt, echt waar?
Ge-geloofdquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik meen hetttttttttttt, echt echt echters waarrrr.
Over niets. Niet iets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ge-geloofd
Waarom zijn like alle vrouwen zo onzeker over iets?
Janquote:
Mijn vader heet ook Jan, maar die bedoel je denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over niets. Niet iets.Bah.
[..]
Jan
De voornaam van mijn straat is ook Jan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn vader heet ook Jan, maar die bedoel je denk ik niet.
Had 't anders moeten formulerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over niets. Niet iets.Bah.
[..]
Jan
Zou vewwy wong zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn vader heet ook Jan, maar die bedoel je denk ik niet.
Precies!quote:
Ja, blegghhh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had 't anders moeten formuleren'iets' volgens hun
Lalaquote:
Jullie zijn en blijven vreemde wezensquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies!Echt toevallig, maar nee laatmaar.
[..]
Ja, blegghhh.
Wie dat ontkent is raar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jullie zijn en blijven vreemde wezens
Eensch!quote:
Ben nog niet wegquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe oke, tot snel dan weerIk ga zo ook maar eens! Mn oog jeukt en mn lens zit er nog in noesss.
En ik onhandig dat ik ben, ben er al regelmatig kwijt geraaktquote:
Haha typisch iets voor mannennnnnnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
En ik onhandig dat ik ben, ben er al regelmatig kwijt geraaktLeuk a 100+ E per stuk
Maar heb tijdens het dragen er wel heuuuul geen last van.
Hier is 't tijd om de telefoon aan ' infuus te hangen en ik lust wel een biertje tijdens een filmToedels
![]()
Pff.. leuk zo voor 3 miljard mensen te spreken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha typisch iets voor mannennnnnnEcht!
OkidoTot laterrrrr
Fijne avond en alles.
Slapenquote:Op woensdag 7 september 2011 01:40 schreef x3ro het volgende:
Ga maar eens slapen
Beetje uitslapen morgen
Dacht voor zover ik weet welquote:Op woensdag 7 september 2011 08:54 schreef Desiler het volgende:
Is er ergens een stoppen met roken topic?
Best vet dat jij zelfs hard kan falen met iets simpels als trollenquote:
Do'hquote:
2-7 colleges, voor de rest gaat 't wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Do'h
Drukke dag vandaag? Of valt 't allemaal wel mee?
Ik heb zo van 2 tot 5 collegesquote:Op woensdag 7 september 2011 10:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
2-7 colleges, voor de rest gaat 't wel.
Morgen lekker vrij en vrijdag maar 2 uurtjes.
Dat zijn ook lekkere roosters.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb zo van 2 tot 5 colleges(Maar ben dan ook op 'vakantie', oftewel doe people and business management) Morgen vervolgens maar 2 uurtjes en vrijdag weer 3. Moet wel zaterdag de hele dag werken
Mehehe, ik heb echt vakantiequote:Op woensdag 7 september 2011 10:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat zijn ook lekkere roosters.
Maandag moet ik 11:00-20:30 zonder enig half uur of uur vrij er tussen.
Voorwiel eruit en achter in de auto ermeequote:Op woensdag 7 september 2011 13:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Handig. Wilde mijn fiets naar de fietsenmaker brengen, heeft mamslief de auto met trekhaak mee.
T is een gewone stadsfiets. Dus gaat niet zo makkelijk. Daarnaast heb ik nu geen zin meer om te gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voorwiel eruit en achter in de auto ermee
Impliceren dat ik trollquote:Op woensdag 7 september 2011 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Best vet dat jij zelfs hard kan falen met iets simpels als trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |