Engelaar is een naam Karin.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik leer steeds weer nieuwe woordjes hier

Daar doelde ik niet op schat. Ik kan trouwens niet kijken, zit bij een analoge tv-verbinding nuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Engelaar is een naam Karin.

Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom gaan ze nogmaals Twente nabeschouwen? Hebben ze al uitgebreid gedaan

Zendtijdvullingquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom gaan ze nogmaals Twente nabeschouwen? Hebben ze al uitgebreid gedaan

Is het daar ook op ja? Wist ik niet eensquote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.

Hallo.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.

lijkt me inderdaad beter aangezien die niet zo een enorme vlassnor heeft, anaalvandaal.quote:

Maar wel een pik, bruinwerker.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad beter aangezien die niet zo een enorme vlassnor heeft, anaalvandaal.

Sorry schat.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op schat. Ik kan trouwens niet kijken, zit bij een analoge tv-verbinding nu

Dat is haar clitoris.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel een pik, bruinwerker.
 Pannenkletser.
 Pannenkletser.

volgens Thijs nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blessa maar schijnt fit te zijn voor hee v psv

motmquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |