quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Redelijke poging tot dissquote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij valt dan ook op mannen dus jij kan het weten.
Aardige feature wel. Helaas bevindt zich deze nog in testfase. Da's wat jammer.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Wil je al m'n post zien dan kan je gewoon op deze link klikken http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=¬intopic=0
Gaequote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap niet waarom ik naar deze 2 mongolenteams zit te kijken.
Omdat het een leuke pot voetbal is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Wow, een stream die 24 uur achterloopt. Dritz is jaloers.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow, een stream die 24 uur acherloopt. Dritz is jaloers.
[..]
Wow, een stream die 24 uur achterloopt. Dritz is jaloers.
Andersom moeten we altijd sportief zijn. Maar wordt ons nooit gegundquote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks.
Als er continu gebitcht mag worden, mag dit ook
Iemand post onder Don zijn account. Kan dit aangepast worden?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Oh die goal heb ik niet gekeken, toen ik las hier 2-0 heb ik snel expeditie robinson aangezet heequote:
Het is echt jouw doel om elke avond een minimumaantal kutopmerkingen te maken he?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, dat vond je echt grappig?
Hij kan er gewoon niet tegen dat mensen mijn opmerkingen wel leuk vindenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is echt jouw doel om elke avond een minimumaantal kutopmerkingen te maken he?
Ik haat jullie nog. Is over paar weken wel over.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh die goal heb ik niet gekeken, toen ik las hier 2-0 heb ik snel expeditie robinson aangezet hee
Hij werd alleen als groot talent bestempeld toen 'ie er 3 maakte tegen Emmen ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Locadia gaat het inderdaad niet worden. Jammer.
Da's prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
Als PSV nog verliest nemen davy guitarist en ik 2 weken lang een Utrecht UI.
Thijs Slegers: Locadia is de spits van Oranje op het EK van 2016.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij werd alleen als groot talent bestempeld toen 'ie er 3 maakte tegen Emmen ofzo.
Twijfelen aan Thijsquote:Op donderdag 25 september 2014 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thijs Slegers: Locadia is de spits van Oranje op het EK van 2016.
Klopt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij werd alleen als groot talent bestempeld toen 'ie er 3 maakte tegen Emmen ofzo.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thijs Slegers: Locadia is de spits van Oranje op het EK van 2016.
Zie jij eruit gaan met penalty's ook als verliezen?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
Als PSV nog verliest nemen davy guitarist en ik 2 weken lang een Utrecht UI.
Nee, dat is natuurlijk winst voor PSV.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zie jij eruit gaan met penalty's ook als verliezen?
Liggen ze dan uit de beker?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zie jij eruit gaan met penalty's ook als verliezen?
Ik zie dat jij het ook een domme vraag vond.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk winst voor PSV.
Gezien zijn rugproblemen zullen jullie er wel een miljoentje of 5 voor krijgen ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als 'ie er 2 maakt is 'ie weer wat duurder in de zomer
Je bent zelf duurder in de zomer.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als 'ie er 2 maakt is 'ie weer wat duurder in de zomer
Dat klopt ook wel ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zelf duurder in de zomer.
Twente, dat was een cup fighter.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
FC UtrechtGeweldige cupfighters volgens FOX.
In welk decennium leven die?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
FC UtrechtGeweldige cupfighters volgens FOX.
Kom, laten we hem uitlachen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, er is weer een Twente supporter die een topclub probeert af te kraken.
Omdat Utrecht er gewoon niks van kan en het enige wat ze kunnen is hard rennen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Utrecht kan echt níks tegen dit PSV beginnen.
Jullie kunnen er geen kut van.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Hoe hebben wij in vredesnaam van deze debielen verloren?
Ze kregen een prijs van de Burgerlijke Stand als ze er een extra b bij zouden doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Vonden de ouders van Robbin Ruiter één 'b' niet genoeg ofzo?
Jullie hebben van Beek in de achterhoede staan.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Anders gaan mensen het uitspreken als Roobin.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Vonden de ouders van Robbin Ruiter één 'b' niet genoeg ofzo?
Door grotere debielen te hebben?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Al een tentenkamp opgeslagen voor het Maasgebouw?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik protesteer enkel omdat het moet.
[..]
Wow, een stream die 24 uur achterloopt. Dritz is jaloers.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs die reactie komt een kwartier later binnen
Ik heb geld en boek gewoon een hotel.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een tentenkamp opgeslagen voor het Maasgebouw?
Milik ook. En die schrijft het ook gewoon goed. Dat is geen excuus.quote:
Leek net alsof hij tegenover amateurs stondquote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die scoorde gisteren ongeveer bij elk balcontact ja
Geheel in stijl.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs die reactie komt een kwartier later binnen
Dat was ook zo hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 22:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Leek net alsof hij tegenover amateurs stond![]()
Had niks anders van je verwachtquote:
Het was vast niet als grapje bedoeld.quote:
Niemand moest lachen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het was vast niet als grapje bedoeld.
Ga met je flippo's spelenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij post, lacht niemand.
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nordin Amrabat, voetbalt hij nog?
Zeker. Gisteren de harten veroverd van alle Malagafans na een puike pot tegen FC Barcelona gisteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft zich bij ISIS aangeslotenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ha. ha. ha.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft zich bij ISIS aangesloten
Samen met Labyad?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En zelfs daar zit ie op de bank...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, PSV staat al 74 minuten verschrikkelijk onder druk door het frisse, frivole en aantrekkelijke voetbal van dit Utrecht.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook vandaag weer fris, frivool en aantrekkelijk voetbal van FC Utrecht zoals Co Adriaanse dat predikt.
Alle Utrechtspelers zetten telkens een stapje meer dan de PSV-spelers. Het is ongekend hoe heerlijk die bal rond wordt gespeeld door de manschappen van Robbie Alflen. Tik, tak, tik en die bal is weer in het strafschopgebied waar Jeroen Zoet angstig toekijkt hoe Ruud Boymans ietwat houterig op hem afrent.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, PSV staat al 74 minuten verschrikkelijk onder druk door het frisse, frivole en aantrekkelijke voetbal van dit Utrecht.
Zoet keept niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle Utrechtspelers zetten telkens een stapje meer dan de PSV-spelers. Het is ongekend hoe heerlijk die bal rond wordt gespeeld door de manschappen van Robbie Alflen. Tik, tak, tik en die bal is weer in het strafschopgebied waar Jeroen Zoet angstig toekijkt hoe Ruud Boymans ietwat houterig op hem afrent.
Godverquote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
Een angstige Zoet op de bank dan, zo erg is het.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom kijkt hij ook angstig als Boymans op hem afrent.
En dan nog balverlies lijden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Zou ook wel passen bij dit Utrecht, richting de bank voetballen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:22 schreef DonRaja het volgende:
Kijk die Van Bommel doen alsof hij kan schrijven...
Als ik de commentator moet geloven is de gemiddelde leeftijd op het veld 14 jaar.quote:
Ik zou gaan voor 'minder zwak'.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Utrecht is sterker in de tweede helft.
programmering is tot 23:35, dus zal iets van 23.20/23.25 zijn. Eerst al die samenvattingen waarschijnlijk.quote:
Doen ze hem weer met vertraging op tv?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
programmering is tot 23:35, dus zal iets van 23.20/23.25 zijn. Eerst al die samenvattingen waarschijnlijk.
Nee, Feyenoord heeft Wilkshire.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Vloet de beste speler van Feyenoord zijn?
Ik ben bij ons al blij met 1%.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
Als PSV al de helft meer zijn kansen afmaakt in het algemeen worden we met gemak kampioen.
Weet niet, maar het is niet meer op veronica zag ik. Alleen FOX.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen ze hem weer met vertraging op tv?
Dat vond ik nog het meest trieste ooit. De loting al doen, maar pas een uur later uitzenden...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weet niet, maar het is niet meer op veronica zag ik. Alleen FOX.
?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Zo is er nog steeds een klein beetje hoop voor Utrecht"
Deze commentator
Hij doet me een beetje denken aan deze man:quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Zo is er nog steeds een klein beetje hoop voor Utrecht"
Deze commentator
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben Marokkaanse voetballers plots allemaal ISIS-baarden? #durftevragen
Haha je bent de hele avond bezig met hoevaak PSV ontsnaptquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
PSV ontsnapt weer.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fox, het open kanaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje, op welke zender kan ik zo de loting bekijken?
Dan weet ik of ik al in m'n nest kan gaan liggen of niet
Fuckquote:
Oh mag ookquote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar is het toch nooit geweest?Was toch altijd Veronica?
Over 10 minuten.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn de samenvattingen?
Zou tekenen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC v Ajax
Go Ahead Eagles v PSV
WKE v SC Cambuur
PEC Zwolle v Sparta Rotterdam
Vitesse v Almere City FC
Flevo Boys v AZ
Scheveningen v NAC Breda
De Graafschap v FC Dordrecht
Deltasport v Heracles Almelo
HHC Hardenberg v Urk
MVV Maastricht v FC Groningen
Sportlust '46 v VVV Venlo
FC Emmen v FC Twente
De Treffers v Fortuna Sittard
NEC v FC Volendam
GVVV v Excelsior
Welnee, tot de halve finale zeker geen eredivisie of Juup ploeg voor Ajax.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC v Ajax
Go Ahead Eagles v PSV
WKE v SC Cambuur
Vitesse v Almere City FC
Flevo Boys v AZ
Scheveningen v NAC Breda
HHC Hardenberg v Urk
FC Emmen v FC Twente
NEC v FC Volendam
GVVV v Excelsior
KNJBquote:Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, tot de halve finale zeker geen eredivisie of Juup ploeg voor Ajax.
Ik hoop op Ajax - PSV. Ik voorspel dan 1 - 3. Mocht PSV thuis spelen voorspel ik 4 - 0.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC v Ajax
Go Ahead Eagles v PSV
WKE v SC Cambuur
Vitesse v Almere City FC
Flevo Boys v AZ
Scheveningen v NAC Breda
HHC Hardenberg v Urk
FC Emmen v FC Twente
NEC v FC Volendam
GVVV v Excelsior
PSV lijkt me wel wat voor Ajax, krijgt Ajax voor de 2de keer kontje van PSV.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
De Treffers lijkt me wel wat voor Ajax, gewoon omdat ik die naam tof vind
Schaars denk ik. Met zijn hoofd.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd welke PSV'er de loting gaat verrichten
Of zo'n inteeltteam, Urk of Scheveningen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
De Treffers lijkt me wel wat voor Ajax, gewoon omdat ik die naam tof vind
Urk lijkt me wel grappig jaquote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of zo'n inteeltteam, Urk of Scheveningen.
of Roda.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of zo'n inteeltteam, Urk of Scheveningen.
Dan mag PSV inderdaad het zeepje oprapen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
PSV lijkt me wel wat voor Ajax, krijgt Ajax voor de 2de keer kontje van PSV.
Helaas geen HansieHansie.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd welke PSV'er de loting gaat verrichten
Lachen net he Stijn?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel zin in De Dijk - Fortuna
Me dunkt dat jullie het bipsje nog wel rauw hebben van de laatste ontmoeting!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan mag PSV inderdaad het zeepje oprapen.
OE AH AH AH OEquote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel zin in De Dijk - Fortuna
Op welk net?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn de samenvattingen?
Met alle respect, maar ik ga niet mijn eigen grappen quoten. BOKKELUL.quote:
Foxiequote:
Dan zul je ze eerst moeten maken, mof.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik ga niet mijn eigen grappen quoten. BOKKELUL.
RIP koequote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Achilles schiet.
Koe krijgt de bal op zijn hoofd.
Foxiequote:
Eh, jij zei zojuist dat PSV het kontje gaf, maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Me dunkt dat jullie het bipsje nog wel rauw hebben van de laatste ontmoeting!
Gewoon normaal doen. Belg.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zul je ze eerst moeten maken, mof.
M'n punt was duidelijk lijkt me tochquote:Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh, jij zei zojuist dat PSV het kontje gaf, maar maakt niet uit.
Milik is inmiddels wel in vorm he. Gisteren 6 keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
M'n punt was duidelijk lijkt me toch. Ik zou het overigens niet erg vinden, nu PSV-Ajax (of andersom) in de loting.
dus als jij iemand geeft word je in je kont geneukt?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh, jij zei zojuist dat PSV het kontje gaf, maar maakt niet uit.
Je vrouw, pisvinger.quote:
Juist, jij snapt het.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dus als jij iemand geeft word je in je kont geneukt?
Apart.
Engelaar is een naam Karin.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik leer steeds weer nieuwe woordjes hier
Daar doelde ik niet op schat. Ik kan trouwens niet kijken, zit bij een analoge tv-verbinding nuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Engelaar is een naam Karin.
Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom gaan ze nogmaals Twente nabeschouwen? Hebben ze al uitgebreid gedaan
Zendtijdvullingquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom gaan ze nogmaals Twente nabeschouwen? Hebben ze al uitgebreid gedaan
Is het daar ook op ja? Wist ik niet eensquote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.
Hallo.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat er iemand via het open kanaal kijkt die geen abonnement heeft op FOX Sports.
lijkt me inderdaad beter aangezien die niet zo een enorme vlassnor heeft, anaalvandaal.quote:
Maar wel een pik, bruinwerker.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad beter aangezien die niet zo een enorme vlassnor heeft, anaalvandaal.
Sorry schat.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op schat. Ik kan trouwens niet kijken, zit bij een analoge tv-verbinding nu
Dat is haar clitoris.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel een pik, bruinwerker.
volgens Thijs nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blessa maar schijnt fit te zijn voor hee v psv
motmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |