Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Kermit. het volgende:
Waarom mogen ze niks met jou te maken hebben?
Dit ja, dat je dat één keer te horen krijgt nou ja vooruit. Maar twee keer achter elkaar....?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Kermit. het volgende:
Waarom mogen ze niks met jou te maken hebben?
Het gaat er meer om hoe oud die meisjes zijn, als die 15/16 zijn kan ik me best voorstellen dat die ouders daar niet heel enthousiast van wordenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:48 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Hij is 24.
Moeilijk mensen? Zijn geboortejaar staat in zijn naam verwerkt.
Joh?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:48 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Hij is 24.
Moeilijk mensen? Zijn geboortejaar staat in zijn naam verwerkt.
Da's meestal wel een excuus hoor. Ik denk dat vanaf een jaar of 15 meisjes zich niet zoveel van de mening van hun ouders aan trekken als het om liefde gaat. Jongens overigens ook niet.quote:Ze zei eerst (via facebook) dat ze niks met me mag van haar ouders.
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baasquote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef gelestipjes het volgende:
Hoe oud zijn die meiden in kwestie? Blijkbaar een stuk jonger aangezien hun ouders nog zoveel invloed hebben?
klopt.... komt wel goed hahaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef AlterEg0 het volgende:
Wat is er zo erg dan wat ze tegen je gezegd hebt, tips? Verder gaan met je leven en van je fouten leren, volgende keer beter. Zo gaat dat in de liefde en de meeste van ons maken dit mee.
Ja het is rot maar life goes on gast.
en met die eerste had je verkering vanaf je 13e jaar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baas
[..]
klopt.... komt wel goed haha
nee... die voor deze relatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en met die eerste had je verkering vanaf je 13e jaar?
Ja, ik zag het te laatquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
nee... die voor deze relatie
dat van van mijn 13e
En hoe oud was de tweede?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baas
[..]
klopt.... komt wel goed haha
En waarom mag ze niks met je van haar ouders?quote:
allebij nietquote:Op zondag 28 september 2014 11:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
En waarom mag ze niks met je van haar ouders?
Heb je in de bak gezeten? Is zij zwak begaafd?
Geef dan gewoon antwoord.quote:
heb haar ouders gebeld... blijkt niks van te kloppen...quote:Op zondag 28 september 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord.
Als je irl ook zo irritant doet, zou mijn dochypter ook niet met jou mogen gaan...
Ok.quote:Op zondag 28 september 2014 11:14 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
heb haar ouders gebeld... blijkt niks van te kloppen...
ben een hele aardige knul zeiden ze... dat wijf liegt dus... helemaal klaar mee
nog echt ook... pfff... heb nooit echt geluk in de liefde gehadquote:Op zondag 28 september 2014 11:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok.
Verrassende wending. Het wordt bijna literatuur.
Man, piep niet zo.quote:Op zondag 28 september 2014 11:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
nog echt ook... pfff... heb nooit echt geluk in de liefde gehad
en verwacht het ook niet binnen korte termijn
ik heb de laatste 2 jaar dikke pech in relaties... beter gezegd...quote:Op zondag 28 september 2014 11:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, piep niet zo.
Jij hebt meer meisjes gehad dan ik op jouw leeftijd. Namenlijk op jouw leeftijd begon ik pas met mijn eerste relatie. Daarvoor kon ik daar alleen van dromen...
Jeetje, niemand heeft het zo erg als jijquote:Op zondag 28 september 2014 11:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
nog echt ook... pfff... heb nooit echt geluk in de liefde gehad
en verwacht het ook niet binnen korte termijn
of zij liegenquote:Op zondag 28 september 2014 11:14 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
heb haar ouders gebeld... blijkt niks van te kloppen...
ben een hele aardige knul zeiden ze... dat wijf liegt dus... helemaal klaar mee
Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 september 2014 11:24 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
ik heb de laatste 2 jaar dikke pech in relaties... beter gezegd...
ik heb mijn leven prima op orde... heb werk, ik sport, sta positief in het levenquote:Op zondag 28 september 2014 11:24 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS is iemand die zijn leven niet op orde heeft en daarom wijzen de ouders je steeds af?
hmm... ik ga wel 3 keer in de week (mountainbikend) naar sportschool... erg leukquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Je bent 24. 1 lange relatie gehad. 2 meiden die je na korte tijd niet meer willen.
Nou erg zeg. Misschien zit je ook nog in een bekrompen dorp waar dit alles rond gaat.
Verhuis naar een beetje studentenstad, doe lekker sociaal en als je er niet als de elefant man eruit ziet heb je genoeg vrouwelijke aandacht.
Of laat de boel de boel en ga op wereldreis. Misschien dat je studie net afgerond is. En anders nog een jaartje op je werk geld bij elkaar sprokkelen.
Doe jong, doe gek, na je 50e willen steeds minder vrouwen je. Op die leeftijd mag je lekker zuur gaan doen met een slechte jenever in de hand. Nu dus nog even niet
En je bent geen Marokkaan?quote:Op zondag 28 september 2014 12:27 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
ik heb mijn leven prima op orde... heb werk, ik sport, sta positief in het leven
kan niet beter dus... alleen al die pech is niet leuk
3 relaties... de eerste relatie was omdat ik voor tijdelijk ver weg ging wonen...quote:Op zondag 28 september 2014 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
'De zoveelste keer' > nickname met 1990 > Please
Ook echt een relatie op je 13e al? Volgens mij steek je het allemaal iets té serieus in vanaf de start, en jaag je die meiden daarmee weg. Je wil té graag.
nee... ben een friesquote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
En je bent geen Marokkaan?
Get over it. Til er niet zo zwaar aan, en leg niet meteen zo'n druk op een nieuwe 'relatie'.quote:Op zondag 28 september 2014 13:43 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
3 relaties... de eerste relatie was omdat ik voor tijdelijk ver weg ging wonen...
de 2e omdat mijn baas me niet accepteerde en 3e is dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |