Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Kermit. het volgende:
Waarom mogen ze niks met jou te maken hebben?
Dit ja, dat je dat één keer te horen krijgt nou ja vooruit. Maar twee keer achter elkaar....?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Kermit. het volgende:
Waarom mogen ze niks met jou te maken hebben?
Het gaat er meer om hoe oud die meisjes zijn, als die 15/16 zijn kan ik me best voorstellen dat die ouders daar niet heel enthousiast van wordenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:48 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Hij is 24.
Moeilijk mensen? Zijn geboortejaar staat in zijn naam verwerkt.
Joh?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:48 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Hij is 24.
Moeilijk mensen? Zijn geboortejaar staat in zijn naam verwerkt.
Da's meestal wel een excuus hoor. Ik denk dat vanaf een jaar of 15 meisjes zich niet zoveel van de mening van hun ouders aan trekken als het om liefde gaat. Jongens overigens ook niet.quote:Ze zei eerst (via facebook) dat ze niks met me mag van haar ouders.
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baasquote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef gelestipjes het volgende:
Hoe oud zijn die meiden in kwestie? Blijkbaar een stuk jonger aangezien hun ouders nog zoveel invloed hebben?
klopt.... komt wel goed hahaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef AlterEg0 het volgende:
Wat is er zo erg dan wat ze tegen je gezegd hebt, tips? Verder gaan met je leven en van je fouten leren, volgende keer beter. Zo gaat dat in de liefde en de meeste van ons maken dit mee.
Ja het is rot maar life goes on gast.
en met die eerste had je verkering vanaf je 13e jaar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baas
[..]
klopt.... komt wel goed haha
nee... die voor deze relatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en met die eerste had je verkering vanaf je 13e jaar?
Ja, ik zag het te laatquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
nee... die voor deze relatie
dat van van mijn 13e
En hoe oud was de tweede?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
de eerste 17 (bijna 18)... was de dochter van mijn baas
[..]
klopt.... komt wel goed haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |