SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
[ Bericht 2% gewijzigd door vogelkooi op 25-09-2014 16:46:12 ]Fear is the grease of society.
Ha ja, dat zal wel idd. We hebben een whappgroep met het grootste deel van de SC'ers, daar gebeurt het nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was veruit het langzaamste topic uit deze reeks.
Oh okay ik plaats de saplings, binnen een minuut staat er een redwoods tree.quote:The Minecraft forums say that it usually takes 5-7 minecraft days and you can sleep to skip the nights. But the forum also says that if you are unlucky, it may take 2 real life days.
Ze hebben je Sion verkrachtquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh Soos we hebben een 100 blocks hoge boom in onze basis ik denk ik zeg het even
Ja zullen we dat doen? Kom, doen we dat zostraks tegelijk als we aan een biertje zitten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef vogelkooi het volgende:
Om echt statement te maken zouden we uit die groep moeten gaan aldie
NEEquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat doet dit topic zo hoog in mijn actieve topics. Ga eens naar de whapp jullie.
Snufje elfenstof en aan leuke dingen denken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
hoe krijg je toegang tot de Fok minecraft server?
We spelen moment op een modpack server, er is op het moment geen vanilla server. Info daarover zit in het gewone MC topic.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
hoe krijg je toegang tot de Fok minecraft server?
modpack is geen probleemquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
We spelen moment op een modpack server, er is op het moment geen vanilla server. Info daarover zit in het gewone MC topic.
Kijk een modpack. Daar bedoelen wij modificaties op minecraft mee. Maar ik deed nu alsof we moderatoren op Fok! bedoelden. En dat ik daar een kwartet mee had met een chick en twee mods. Maar dat was een grapje. D'r was helemaal geen chick! Haha had ik jullie even goed beet.quote:
Nee dat is heul oud adres. Nieuwe details moet je even Topiek DMen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
haha ja ik snap wat een modpack isMaar het serveradres is dus play.fokcraft.nl? en welk modpack moet je hebben dan?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Echt dit topic had dood moeten blijven.
Nope, speel op het moment alleen via LAN.quote:Op zondag 28 september 2014 17:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey STINK, speel jij al op de server?
Maar die hebben wij ook.quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef STING het volgende:
[..]
Nope, speel op het moment alleen via LAN.
Op ons gemakje Yogscraft Complete Pack verkennen.
I knowquote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar die hebben wij ook.
supquote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef bobbernaut het volgende:
EWA KANKERWOEHSOEMS GUESS WHOS BACK BOBBERNAUT DE ENIGE ECHTE MET GOEDE VERHALEN FAKA HOLLER AT YA BOII DAVID IS NOG STEEDS EEN BROODFLIKKERTJE AMIRITE FEDORA TIP WOLLAH HEB JULLIE GEMIST MAN IK WAS #EENMANS MAAR IK HEB JULLIE WEER
POEPBROEDER FAKA MET JOU?! KOM KEERTJE DEN HAAG HEB PILLEN VOOR JE #AIVD #JEHOERENMOEDER #XOXOBOBquote:Op maandag 29 september 2014 05:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat moet haast wel
WIWA KENKER DAT IS LANG GELEDEN FAKA MET JOUquote:
ff 4 maanden inhalenquote:Op maandag 29 september 2014 21:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Nu alweer toe aan een pauze dat je zo tekeer gaat?
Is dat een ismo quote broertjequote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef bobbernaut het volgende:
EWA KANKERWOEHSOEMS GUESS WHOS BACK BOBBERNAUT DE ENIGE ECHTE MET GOEDE VERHALEN FAKA HOLLER AT YA BOII DAVID IS NOG STEEDS EEN BROODFLIKKERTJE AMIRITE FEDORA TIP WOLLAH HEB JULLIE GEMIST MAN IK WAS #EENMANS MAAR IK HEB JULLIE WEER
ja lekker, met jou?quote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Begrijpbaar. Hoe is het verder Bobje?
nee broerquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat een ismo quote broertje
FONKquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ben je onder de moslimbroeders gegaan
4 maanden ban eh kk modsquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar was je heen dan dikke?
No worries, d'r zitten er hier genoeg die TR's makenquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:31 schreef STING het volgende:
[..]
Als je weer graag 4 maanden uit wil, all you have to do is ask, no need to call us names
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt me diep gekwetstquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sting je snapt toch wel dat dat een grapje was
doe eens niet, ga eens weg, laat mij lekker in dit topic baggeren, als het je niet bevalt ga je maar weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:31 schreef STING het volgende:
[..]
Als je weer graag 4 maanden uit wil, all you have to do is ask, no need to call us names
twitter en instagram tochquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar #eenmans
kom den haag gaan we meisjes ronselenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jouw sociale vaardigheden, teach me sensei
#brokkoquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel GAM mods heb je nodig om een gloeilamp in te draaien?
0, ze zijn te druk om Danny's piemel te zuigen. #NOFI #NOBADMANNERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |