quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:07 schreef posje het volgende:
[..]
Dan zeggen de mensen tenminste: "wat ben je lekker vroeg"![]()
(ipv klagen over te laat tegen degene die het oplost)
Tijdschriften gaan niet door de HSM.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:07 schreef Deezertje het volgende:
Of er echt minder post is weet ik niet, maar het moet er allemaal wel sneller doorheen blijkbaar, want de laatste weken is het echt raak met kapotte/gescheurde post die ik thuis ontvang, en zo te zien allemaal door de HSM veroorzaakt aan de bovenkant. Bij een tijdschrift in plastic gaat ie er ook rustig doorheen, waardoor de laatste pagina's vrijwel onleesbaar zijn...
Ik weet/hoop wel dat ze zo niet de deur uitgaan bij de afzenderquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tijdschriften gaan niet door de HSM.
Het zijn soms idd te 'mooie beschadigingen' dat ik er aan twijfel of die 'met de hand' zijn gedaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet/hoop wel dat ze zo niet de deur uitgaan bij de afzenderEn van de soms strakke elastieken komt 't niet, dan zit er wel een flinke vouw in.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:38 schreef Herfstblad het volgende:
In 1 straat hadden ze vorige week een feestje. Straat nr 2 heeft ook regelmatig een feestje met de verschillende bewoners en de andere 4 doen er volgens mij nooit aan.
Alles bij de buren bezorgen, dat bevordert het contact!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:35 schreef Pietertje71 het volgende:
Het is vandaag burendag. Ik ben benieuwd of ik er iets van merk in mijn wijken
quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:47 schreef posje het volgende:
[..]
Alles bij de buren bezorgen, dat bevordert het contact!
Wat soms kan gebeuren is dat als er iets hards in een envelop zit (een speldje, of muntgeld), dat dit in de sorteermachine, waar de post met een noodgang doorheen gaat, door de envelop heen scheurt. Je krijgt dan vaak een hele mooie rechte scheur langs de vouwlijn, en vervolgens denken mensen dat wij met stanleymesjes de verjaardagskaarten opensnijden op zoel naar meegestuurd geldquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:20 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Het zijn soms idd te 'mooie beschadigingen' dat ik er aan twijfel of die 'met de hand' zijn gedaan
Ja maar soms ook gewoon in een tvgids oid. Ik zou mijzelf kapot schamen als ik een verjaardagskaart oid moet bezorgen waar zo'n 'rechte beschadiging' in zitquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat soms kan gebeuren is dat als er iets hards in een envelop zit (een speldje, of muntgeld), dat dit in de sorteermachine, waar de post met een noodgang doorheen gaat, door de envelop heen scheurt. Je krijgt dan vaak een hele mooie rechte scheur langs de vouwlijn, en vervolgens denken mensen dat wij met stanleymesjes de verjaardagskaarten opensnijden op zoel naar meegestuurd geld
Sorry en dankje V_L_N, je hebt gelijk. Misschien is het ook gewoon niet meer te doen voor mij, zoals het nu gaat. In elk geval stop ik voor het mij stopt, geen enkel werk is me dat waard. Het is de pest dat het werk op zich me alleen maar goed doet. En het gerommel eromheen moet ik me niet zo aantrekken (maar waar zit die knop?)quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:10 schreef V__L_N het volgende:
Je klinkt een beetje overspannen posje. Pas je wel goed op je zelf? Niks is het waart om je leven door te laten verpesten hoor. Adem in, gooi met wat borden, adem uit en ontspan. (Indien gewenst herhalen zo vaak als nodig is of tot service op is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |