Geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, liever op de borsten van een vrouw
Hoezo zou het niet verstandig zijn? Als je wil gaan, dan ga je toch lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 16:01 schreef yats het volgende:
Hm, ik wil wel naar de meet uit de openingspost, maar of dat verstandig is?
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet verstandig zijn? Als je wil gaan, dan ga je toch lekker
Je post hier toch vaak mee. Lijkt mij dat je dan gewoon welkom bent. Gewoon lekker doen wat jij wil johquote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.
Die man weetquote:Op donderdag 25 september 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn kater heeft zojuist zn koppie op mn borsten gelegd. Een echte vent, zullen we maar zeggen
really? Dan kan je beter een meet organiseren en mensen uitnodigen in pm.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.
Dat dus!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
really? Dan kan je beter een meet organiseren en mensen uitnodigen in pm.
Dit is openbaar in de OP dus lijkt mij dat iedereen welkom is.
Slimme kat vooralquote:
Hey geweldig meisjequote:
quote:
Jaquote:
biiiijnaaaa...quote:Op donderdag 25 september 2014 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja![]()
En lekker weekend aant vieren??
Ik heb vanavond 8 uur nog een afspraak.
Das altijd leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
biiiijnaaaa...![]()
ik ga vanavond naar vriendinnetje![]()
geer en goor kijken en lachen
ik kijk enkel series via netflix.. tv zelf staat meer aan voor de kinderen dan voor onsquote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das altijd leuk.![]()
Geer en Goor vind ik niks. :$ Maar ik kijk dan ook nooit tv. Vroeger wel heel veel, soms dan mis ik het wel. Maar al die reclames....
Oh wij hebben ook netflix ja. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk enkel series via netflix.. tv zelf staat meer aan voor de kinderen dan voor ons
Soms mis ik ook al die reclames. Maar wij keken sowieso vrij weinig TV, ook toen we nog niet hier woonden, dan was het meestal Film 1 of een serie/film.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das altijd leuk.![]()
Geer en Goor vind ik niks. :$ Maar ik kijk dan ook nooit tv. Vroeger wel heel veel, soms dan mis ik het wel. Maar al die reclames....
Ja dat klopt. Maar toen ik in de leeftijd van 9-14 zat keek ik echt uberveel tv. Hele avonden op bed op je kamertje en dan kijkenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms mis ik ook al die reclames. Maar wij keken sowieso vrij weinig TV, ook toen we nog niet hier woonden, dan was het meestal Film 1 of een serie/film.
Toen had je waarschijnlijk niks anders. Ik weet dat ik nog een hele tijd zelfs tot 3 uur in de nacht naar belspelletjes keekquote:Op donderdag 25 september 2014 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar toen ik in de leeftijd van 9-14 zat keek ik echt uberveel tv. Hele avonden op bed op je kamertje en dan kijken
Wat saai.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen had je waarschijnlijk niks anders. Ik weet dat ik nog een hele tijd zelfs tot 3 uur in de nacht naar belspelletjes keeken ja volgende dag gewoon weer naar school. Maar ja, ik was toen 14/15 en had voor het eerst TV op mijn kamer
Ah, op dit soort momenten haat ik het dat ik zo nog weg moet.quote:
*plof*quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, op dit soort momenten haat ik het dat ik zo nog weg moet.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet. Ik zit. Eventjss want straks naar vriendinnetje
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg het af en ga niet? kun je ook ploffen nu al.
sterktequote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$
ah oki. niks vervelends hoop ik?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$
Thanks, sowieso.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sterkte
Daarna lekker ploffen
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ah oki. niks vervelends hoop ik?
nice. kun je daarna lekker ploffen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, sowieso.
[..]
Nee hoor.Belangrijke afspraak voor de studie. Juist goed!
Oui. Op de bank.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nice. kun je daarna lekker ploffen.
Indeed. Ben zo lam als een zak aardappelen in de aanbiedingquote:
Dan is *bam* misschien meer op z'n plaats?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Indeed. Ben zo lam als een zak aardappelen in de aanbieding
Ja. Of *bonk*.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is *bam* misschien meer op z'n plaats?
Het voelt echter meer als dit:"quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, daarbij moet ik aan zoiets denken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het voelt echter meer als dit:"
[ afbeelding ]
True, daarom al goed voorzienquote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel though als je drinken moet hebben of iets in die richting
Lola, weesch welkomquote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dank u vriendelijk heer Thijs.
quote:
Indeed my good man!quote:
Huishouden...quote:
Heb je alweer koffie?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huishouden...Wat lichte oefeningetjes en verder lekker niks want daar is het weekend voor toch?
Maar heb net mijn ontbijt achter de kiezen, dus eerst wakker worden met een bakkie .. en muziek
Ja ontkalken hielp.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Jij nog leuke plannen voor in het weekend?
Vanavond verjaardag van een vriendin. Maar ga daar rond 23.00 weg denk ik. Wil op tijd naar bed, morgen Mudmasters he. Daarna hoop ik op tijd thuis te zijn voor Ajax, lekker op het bankie kijken en verder niks meer doen. Zondagochtend eerst even sportschool en 's middags een biertje drinken in de voetbalkantine hierquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huishouden...![]()
Wat lichte oefeningetjes en verder lekker niks want daar is het weekend voor toch?
Maar heb net mijn ontbijt achter de kiezen, dus eerst wakker worden met een bakkie .. en muziek
Jij nog leuke plannen voor in het weekend?
Gelukkig, neem ik ook nog een bakkie, proost!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ontkalken hielp.
Heb je mijn edit gezien?
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Doe eens rustig !!! je gaat te snel op de vroege ochtend
ik snap het voetbalplaatje nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:06 schreef S15 het volgende:
Ik zeg dat we rustig moeten doen voor jou. Weer niet goed?
Calma calma lijkt me niet zo lastig te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap het voetbalplaatje niet
1. omdat voetbal
2. omdat spaans?
Ja ja...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Calma calma lijkt me niet zo lastig te begrijpen toch?
Wow, jaloers.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Grande caramel macchiatoik ben de dagen wel eens vervelender begonnen
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Koffie
Geen zin om me druk te maken vandaag
Oeh ... die zijn verdomd lekker ja...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Geen zonnetje vandaag, helaas
Op zondag ja?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed
Zondag appels plukken bij de boer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja op zondagquote:
Ik heb vroeger ( tot zo'n vier jaar geledenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op zondag
50 ct voor een kilo.. dus dat is best leuk
En peren! en stoofpeertjes
AppeltaartjesAppel/perenmoes
Nu al zin in om lekker te prutten in de keuken
Mogguhquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Lekker gewerkt gisteren?
quote:
Ik zie de laatste tijd ook veel Polen in de omgeving (hoofdkantoor Action zit hier in de buurt, en nog een paar van dat soort bedrijven)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ( tot zo'n vier jaar geleden) ook altijd appels geplukt. Lekker bijverdienen en het is nog gezellig ook. Kwamen alleen veel te veel Polen, dus daar had ik niet zo'n zin meer in
Het stikt er van inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd ook veel Polen in de omgeving (hoofdkantoor Action zit hier in de buurt, en nog een paar van dat soort bedrijven)
Boer zoeken die dat organiseertquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook appels plukken en dan 300 appeltaarten maken
Ga ik doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Boer zoeken die dat organiseert
Ik heb een keer groenten gejat op de markt. Badassquote:
Mogguhquote:
NOHHHHHquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een keer groenten gejat op de markt. Badass
Billenkoekquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een keer groenten gejat op de markt. Badass
quote:
I deserve punishmentquote:
Ik ben moequote:
Oh holy fuckballsquote:
Enjoy alvastquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben moeMaar goed hoor.
Even naar school en dan heb ik, voor het eerst sinds lange tijd, weekend![]()
![]()
Wat een feest, heb je wilde Plannen??quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben moeMaar goed hoor.
Even naar school en dan heb ik, voor het eerst sinds lange tijd, weekend![]()
![]()
Komt goedquote:
Daar was ik van de week nogquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goedStappen in Apeldoorn enzulks
Nicequote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goedStappen in Apeldoorn enzulks
Morgen viert één van mn beste vriendinnetjes haar verjaardag, die wordt de 29e 25 jaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een feest, heb je wilde Plannen??
Ahhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice
Dit weekend zit ik wsl zielig thuismaar dat komt goed
![]()
kraamschudden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen viert één van mn beste vriendinnetjes haar verjaardag, die wordt de 29e 25 jaarDus vanmiddag het spandoek in elkaar knutselen en morgen naar haar toe, in Apeldoorn. Zondag weer terug en dan kraamschudden
Na het kraamschudden ga ik denk ik helemaal niks doen, of ik ga nog even fixen dat iemand tijd/zin heeft om langs te komen..
Ja nja, toch hondsberoerdquote:
Ja. Of ken je dat niet?quote:
Leuk!! Heb morgen ook een verjaardag, moet ik de hele avond whisky proevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen viert één van mn beste vriendinnetjes haar verjaardag, die wordt de 29e 25 jaarDus vanmiddag het spandoek in elkaar knutselen en morgen naar haar toe, in Apeldoorn. Zondag weer terug en dan kraamschudden
Na het kraamschudden ga ik denk ik helemaal niks doen, of ik ga nog even fixen dat iemand tijd/zin heeft om langs te komen..
quote:
Ja ik dacht al zoiets .. maar denk toch even vragenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Of ken je dat niet?Zal wel Twents zijn
![]()
Op kraamvisite gaan dus
'Moet'quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk!! Heb morgen ook een verjaardag, moet ik de hele avond whisky proeven
Zondag klinkt als![]()
Jij bent wel makkelijk met je oordelen he?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha dat klinkt inderdaad vrij debiel
Beetje. Wat moet je weten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand ervaring met spotify eigenlijk
Ja MOET!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Moet'![]()
Dat ligt er nog maar net aan...
Ja, ik. Vrij ideaal programma. Ik heb het wel gratis, 10 euro per maand vind ik vrij duur.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk wil ik weten of je bepaalde remixen van youtube ook op spotify kan vindenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje. Wat moet je weten?
Geen idee of ik kan helpen maar ok
Oh in dat geval vind ik het schattig klinken. Teringquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk met je oordelen he?Getver
Hahaha, serieus?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja MOET!
Voor zijn verjaardag hebben we een whisky proeverij.... Maar die bende is hartstikke smerig, heb het er maar voor over
Ja al een tijdje... Wil je weten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
K speel 'm door naar de mannen hier. Durf ik ook zo 123 niet te zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik weten of je bepaalde remixen van youtube ook op spotify kan vinden
Ik heb vaak van die mixes aan enzo...
Bah bah bahquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, serieus?Ik dacht dat je whisky wel lekker vond
Okequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Bah bah bah
Ik drink eigenlijk alleen bier en/of shots....
Van die livesets van feesten oid bedoel je? Ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik weten of je bepaalde remixen van youtube ook op spotify kan vinden
Ik heb vaak van die mixes aan enzo...
Die kans bestaat, maar is erg klein gok ik.... Alle whisky die ik tot nu toe geproefd heb vond ik echtquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Misschien proef je morgen wel een whisky die je toch lekker vind
Nee geen livesetsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Van die livesets van feesten oid bedoel je? Ben ik nog niet tegen gekomen
Whisky ligt mij ook niet echt. Voor de rest kun je me met veel wel volgietenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die kans bestaat, maar is erg klein gok ik.... Alle whisky die ik tot nu toe geproefd heb vond ik echt
Hahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die kans bestaat, maar is erg klein gok ik.... Alle whisky die ik tot nu toe geproefd heb vond ik echt
Er is een lijst die zo heet, met daarin allemaal deep house nummers...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen livesets
Zoiets als dit:
GODSAMMEquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, je hebt mij geDM'tVind ik niet erg hoor, maar ik heb dus helemaal niks met Spotify
Ja ik gooi meestal ook wel van alles erin 'als het moet'quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whisky ligt mij ook niet echt. Voor de rest kun je me met veel wel volgieten
Vooral dat laatste wil weleens werkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik lust ook geen whisky hoor![]()
Al heb ik wel ooit whisky sprite gehad, en dat heb ik zo makkelijk naar binnen gegoten dat ik dat vaker wilde proberen. Maar daarna vond ik ranzig. Of ik had niet de goede whisky, of ik was destijds zo bezopen dat ik alles lustte
"als het moet" uhhuhquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik gooi meestal ook wel van alles erin 'als het moet'
Ruilen? Whiskey is heerlijk. Dat hoor je ook niet snel te drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Bah bah bah
Ik drink eigenlijk alleen bier en/of shots....
Die groepsdruk drukt altijd zo zwaar op mijn schoudersquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
"als het moet" uhhuh
Of; "omdat je zo aandringt"
Beetje jammerquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Er is een lijst die zo heet, met daarin allemaal deep house nummers...
Maar dat zijn dan wel losse nummers en geen gehele mix gok ik zo...
Dus de lijsten zijn er maar dan niet in elkaar gemixt ben ik bang
Geen idee.. ben je blond, heb je lekkere tieten en lekkere kont dan zou het zo eens kunnen hoor....quote:
Ik ken het manquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Die groepsdruk drukt altijd zo zwaar op mijn schouders
U riep?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammerToch eens nadenken of het handig is... Is spotify een beetje handig? Ik zie iets met lijsten enzo?
[..]
Geen idee.. ben je blond, heb je lekkere tieten en lekkere kont dan zou het zo eens kunnen hoor....
Niet ruilen, zoek je eigen vriendenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen? Whiskey is heerlijk. Dat hoor je ook niet snel te drinken
Donkerblond, nee en ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammerToch eens nadenken of het handig is... Is spotify een beetje handig? Ik zie iets met lijsten enzo?
[..]
Geen idee.. ben je blond, heb je lekkere tieten en lekkere kont dan zou het zo eens kunnen hoor....
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spotify is de shit!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
We moeten toch wat hequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken het man![]()
Zwaar leven, ik voel je
Ja, ik vind het ook erg fijn. Is ook een reden dat ik eigenlijk niet weg wil bij KPN. Ik heb het nu gratis bij alles in 1.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Spotify is de shit!!!
Thuis en mobiel heb ik nu alle muziek die ik wil binnen handbereik... Mijn eigen afspeellijsten enzo... Kan op die van andere mensen abonneren enz
Haiquote:
oh .. okequote:
Aanrader dus.. ga ik het snappen dat is de vraagquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Spotify is de shit!!!
Thuis en mobiel heb ik nu alle muziek die ik wil binnen handbereik... Mijn eigen afspeellijsten enzo... Kan op die van andere mensen abonneren enz
Let's destroy our livers for the sake of the world :$quote:
Zo is het helemaal goedkoopquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook erg fijn. Is ook een reden dat ik eigenlijk niet weg wil bij KPN. Ik heb het nu gratis bij alles in 1.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh .. oke
[..]
Aanrader dus.. ga ik het snappen dat is de vraag
Sowieso ga je dat snappen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai
[..]
oh .. oke
[..]
Lets go!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Let's destroy our livers for the sake of the world :$
Does this mean I'm a clone?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai
[..]
oh .. oke
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Zelfs ik snap het. En ik heb er echt geen zak verstand van.
Wat een vertrouwenquote:
En gewoon na elk contractjaar weer op bellen dat ik liever naar Ziggo wil. Want die hebben aanbiedingen bla bla. Komen ze vanzelf wel weer met een aanbiedingquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Zo is het helemaal goedkoop
Maar die 10 euro per maand betaal ik met liefde hoor
Zo moet je dat tegenwoordig overal doen!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef S15 het volgende:
[..]
En gewoon na elk contractjaar weer op bellen dat ik liever naar Ziggo wil. Want die hebben aanbiedingen bla bla. Komen ze vanzelf wel weer met een aanbieding
Ziggoquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef S15 het volgende:
[..]
En gewoon na elk contractjaar weer op bellen dat ik liever naar Ziggo wil. Want die hebben aanbiedingen bla bla. Komen ze vanzelf wel weer met een aanbieding
Klopt. Lekkah korting pakken!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo moet je dat tegenwoordig overal doen!!
Vooruit maar weer. Bring on the alcoholquote:
Ja klopt, ik stap ook elk jaar van energiemaatschappij overquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo moet je dat tegenwoordig overal doen!!
Moet ik je nu weer voor 12.00 's middags vrolijk krijgen? Dat wordt dan een hele uitdaging, zoveel tijd heb ik niet meerquote:
Ik voel me verbonden met Doryquote:
Staat al klaar, hoe laat ben je hier?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Bring on the alcohol
Ook al zo'n last van je handen/vingers?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Dqod het volgende:
Spierpijn als een malle trouwens. Watisopmetdat
Kom maar brengen, ik ben dit weekend niet in staat de deur te verlatenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Staat al klaar, hoe laat ben je hier?
Ja kan prima. Voordeel loopt op tot honderden euro's!quote:
Da's een workout die ik zo vaak doe dat ik daar geen last meer van krijgquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al zo'n last van je handen/vingers?
Hahaha, nee ik kon nu lekker uitslapen dus prima. Ben al vrolijk. Jij dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Moet ik je nu weer voor 12.00 's middags vrolijk krijgen? Dat wordt dan een hele uitdaging, zoveel tijd heb ik niet meer
Spam!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kan prima. Voordeel loopt op tot honderden euro's!
Aah gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik kon nu lekker uitslapen dus prima. Ben al vrolijk. Jij dan?
Nou het is voor mij nog ff wennenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's een workout die ik zo vaak doe dat ik daar geen last meer van krijg
Go nymphoquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's een workout die ik zo vaak doe dat ik daar geen last meer van krijg
Lijkt erop he! Maar ik noem geen bedrijfquote:
Die krijgen we zo allemaal via DM doorgestuurd zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt erop he! Maar ik noem geen bedrijf
quote:
Hehe, optimist!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Aah gelukkig maar
Hoe ging het gisterenavond?
Ik ben (bijna) altijd vrolijk
"woeps, vergeten"quote:
Je klonk echt als een reclamequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt erop he! Maar ik noem geen bedrijf
Ohh shi-quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het over gitaarspelen, heb er van de week 1 gekocht....
Waarover jij dan?
Goed zo! Fijn dat het positief wasquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, optimist!
Gister ging heel goed. 1.5 uur daar gezeten en alle nieuwtjes ook weer gehoord.maar ook een onderwerrrrp. Dadelijk heb ik gewoon mn hbo diploma. I know it.
Ik zou niet durven. Werk tegenwoordig niet meer voor een bedrijf ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Die krijgen we zo allemaal via DM doorgestuurd zeker?
Wodka is al opquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Goed zo! Fijn dat het positief was
Daar moet op gedronken worden
Ik was ook niet serieusquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Werk tegenwoordig niet meer voor een bedrijf ofzo
Ahhhquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhhik ben nog slaapdronkenmoe
Ik voel deze oppervlakkige liefde hoor!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik drink pas morgenavond weer
Maar dan neem ik er één op jou hoor
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik voel deze oppervlakkige liefde hoor!
Maar is ook een beetje gekkigheid, de eerste die ik morgen neem is net na de finish. Dan denk ik niet aan jou gok ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik voel deze oppervlakkige liefde hoor!
Als je al finishedquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar is ook een beetje gekkigheid, de eerste die ik morgen neem is net na de finish. Dan denk ik niet aan jou gok ik
Maar later 's avonds als ik weer op fok zit wel
Kom er maar bij liggenquote:
Tgnd is meer dan een mosselquote:
As ifquote:
Nooit te vroeg om te neukenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
As if![]()
Het is nooit te vroeg voor mossel![]()
Maar iemand verneukt mijn internetz, dus ik ga maar eens even wat huishoudelijke taken doen totdat tgnd in mijn bed ligt :$![]()
Ik ben zelf meer een pussy fan, hou niet zo van mossel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
As if![]()
Het is nooit te vroeg voor mossel![]()
Maar iemand verneukt mijn internetz, dus ik ga maar eens even wat huishoudelijke taken doen totdat tgnd in mijn bed ligt :$![]()
Natte lade mag ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer een pussy fan, hou niet zo van mossel.
Huishoudelijk? Ben je ziek?
quote:
Dan is het wel handig jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja was ik aan toe.. ging bijna van me stokkie op het schoolplein
Nee, dat klinkt raarquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Natte lade mag ook![]()
Maarre, ja. Mja, huishouden moet toch gebeuren
Nu echt weg
Altijd even aardig weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dan is het wel handig ja
Hoewel ik dat nog nooit heb gehad.
Nais!quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaja![]()
![]()
Nou ik zal je als bewijs een foto sturen dat ik gefinisht ben
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd even aardig weer
Ik was een beetje wiebelig, ik was weer eens zo druk met fok dat ik mijn tussendoortje vergat
Ahja mijn huis is schoon, vlees staat te sudderen, en verder heb ik toch even geen kut te doen eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben altijd aardig.
Wel lief dat wij zo belangrijk zijn dan
Je mag mijn huis ook wel even doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja mijn huis is schoon, vlees staat te sudderen, en verder heb ik toch even geen kut te doen eigenlijk..
Grumpy Cat is cool.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben altijd aardig.
Wel lief dat wij zo belangrijk zijn dan
Geen hobby waar je mee bezig kan zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja mijn huis is schoon, vlees staat te sudderen, en verder heb ik toch even geen kut te doen eigenlijk..
Goed ideequote:
Ik kan een gniffel ook niet onderdrukken neequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur de slappe lach gehad om deze
[ afbeelding ]
Hobby's?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen hobby waar je mee bezig kan zijn?
Fok blijft ook maar voor zo lang spannend natuurlijk
Dat is nog meer dan thuis, I'll take the jobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is nog meer dan thuis, I'll take the jobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hobby's?
Ohja ik moet nog even oefeningetjes doen .. goed plan! Straks maar even doen
[..]
Dat is nog meer dan thuis, I'll take the jobZo, ik heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan toch bezig bent![]()
Ik schoot bestwel hard in de lachquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schoot bestwel hard in de lach
Deze is beter in mijn ogen.quote:
Hmm nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is deze toch leuker:
[ afbeelding ]
Mwehehe, zeg maar dag tegen je ballenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwehehe, zeg maar dag tegen je ballen
Pak 'mquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal jou eens pakkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pak 'm
*pakt pompoms en trekt cheerleaderoutfit aan*
Denken dat je dat aankanquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt nog wel aan de beurtquote:![]()
Wowquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denken dat je dat aankanWanneer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij komt nog wel aan de beurt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denken dat je dat aankanVroeger worstelde ik met koeien, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij komt nog wel aan de beurt
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat heb ik wel door in dit topic hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is FOK.. grote woorden weinig daden blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |