Geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, liever op de borsten van een vrouw
Hoezo zou het niet verstandig zijn? Als je wil gaan, dan ga je toch lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 16:01 schreef yats het volgende:
Hm, ik wil wel naar de meet uit de openingspost, maar of dat verstandig is?
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet verstandig zijn? Als je wil gaan, dan ga je toch lekker
Je post hier toch vaak mee. Lijkt mij dat je dan gewoon welkom bent. Gewoon lekker doen wat jij wil johquote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.
Die man weetquote:Op donderdag 25 september 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn kater heeft zojuist zn koppie op mn borsten gelegd. Een echte vent, zullen we maar zeggen
really? Dan kan je beter een meet organiseren en mensen uitnodigen in pm.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik welkom is de vraag. Nou ja, ik zie wel.
Dat dus!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
really? Dan kan je beter een meet organiseren en mensen uitnodigen in pm.
Dit is openbaar in de OP dus lijkt mij dat iedereen welkom is.
Slimme kat vooralquote:
Hey geweldig meisjequote:
quote:
Jaquote:
biiiijnaaaa...quote:Op donderdag 25 september 2014 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja![]()
En lekker weekend aant vieren??
Ik heb vanavond 8 uur nog een afspraak.
Das altijd leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
biiiijnaaaa...![]()
ik ga vanavond naar vriendinnetje![]()
geer en goor kijken en lachen
ik kijk enkel series via netflix.. tv zelf staat meer aan voor de kinderen dan voor onsquote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das altijd leuk.![]()
Geer en Goor vind ik niks. :$ Maar ik kijk dan ook nooit tv. Vroeger wel heel veel, soms dan mis ik het wel. Maar al die reclames....
Oh wij hebben ook netflix ja. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk enkel series via netflix.. tv zelf staat meer aan voor de kinderen dan voor ons
Soms mis ik ook al die reclames. Maar wij keken sowieso vrij weinig TV, ook toen we nog niet hier woonden, dan was het meestal Film 1 of een serie/film.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das altijd leuk.![]()
Geer en Goor vind ik niks. :$ Maar ik kijk dan ook nooit tv. Vroeger wel heel veel, soms dan mis ik het wel. Maar al die reclames....
Ja dat klopt. Maar toen ik in de leeftijd van 9-14 zat keek ik echt uberveel tv. Hele avonden op bed op je kamertje en dan kijkenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms mis ik ook al die reclames. Maar wij keken sowieso vrij weinig TV, ook toen we nog niet hier woonden, dan was het meestal Film 1 of een serie/film.
Toen had je waarschijnlijk niks anders. Ik weet dat ik nog een hele tijd zelfs tot 3 uur in de nacht naar belspelletjes keekquote:Op donderdag 25 september 2014 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar toen ik in de leeftijd van 9-14 zat keek ik echt uberveel tv. Hele avonden op bed op je kamertje en dan kijken
Wat saai.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen had je waarschijnlijk niks anders. Ik weet dat ik nog een hele tijd zelfs tot 3 uur in de nacht naar belspelletjes keeken ja volgende dag gewoon weer naar school. Maar ja, ik was toen 14/15 en had voor het eerst TV op mijn kamer
Ah, op dit soort momenten haat ik het dat ik zo nog weg moet.quote:
*plof*quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, op dit soort momenten haat ik het dat ik zo nog weg moet.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet. Ik zit. Eventjss want straks naar vriendinnetje
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef perro. het volgende:
[..]
zeg het af en ga niet? kun je ook ploffen nu al.
sterktequote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$
ah oki. niks vervelends hoop ik?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, belangrijke afspraak. Niet om gezellig te kletsen. :$
Thanks, sowieso.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sterkte
Daarna lekker ploffen
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ah oki. niks vervelends hoop ik?
nice. kun je daarna lekker ploffen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks, sowieso.
[..]
Nee hoor.Belangrijke afspraak voor de studie. Juist goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |