Cheer up, nog 12 jaar tot je pensioenquote:
Tegen die tijd mag je er weer een jaartje bij optellen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Cheer up, nog 12 jaar tot je pensioen
Dan ben ik benieuwd hoe oud je mij schatte...of wacht, wil ik dat weten?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leeftijden schatten is niet mijn forte.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe oud je mij schatte...of wacht, wil ik dat weten?
Ja lach jij maar.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
35? haha (sorry, niet grappig voor jou, maar wel grappig)
Zo klonk het anders niet.quote:
Je schatje verbeterde dat al.quote:
Ik vond je er wel ouder dan 27 uitzien.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe oud je mij schatte...of wacht, wil ik dat weten?
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond je er wel ouder dan 27 uitzien.
Dat komt omdat ik 28 ben.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe oud vond je mij er uitzien?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet best waarom ik die smiley postte.quote:
Gewoon zoals je hoort te zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe oud vond je mij er uitzien?
Is het zo erg? Die baard gaat er dadelijk meteen af, dat is duidelijkquote:
Straw is gewoon slecht in leeftijden raden.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is het zo erg? Die baard gaat er dadelijk meteen af, dat is duidelijk
Dan nog kan je wel antwoord geven op de vraagquote:Op donderdag 25 september 2014 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet best waarom ik die smiley postte.
Toch zie ik het niet als compliment. Daarnaast zou hij er sowieso al af gaan. Daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw is gewoon slecht in leeftijden raden.
Uitslag op iemands punani?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Toch zie ik het niet als compliment. Daarnaast zou hij er sowieso al af gaan. Daar heb ik mijn redenen voor.
Hey, een Faxistische opmerking, dat was alweer even geledenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch zie ik het niet als compliment. Daarnaast zou hij er sowieso al af gaan. Daar heb ik mijn redenen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |